Автор Тема: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport  (Прочитано 23933 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #90 на: 24 Декември 2019, 13:28:27 pm »
J*bes najmoderna tehnologija.
Rado bi zbrmcil eden reden setak bez nisto ( a tek V8.....)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #91 на: 24 Декември 2019, 13:29:31 pm »
Смрдат дизелите, точно.

Смрдат и бензинците и плинашите додека загреат, смрдат сите кога трошат уље, кога се неисправни во согорувањето итн.

Но највеќе смрди од мозокот кога се пали кола за 2,3 километри.



Бензинците не смрдат. Да ми е сега една алфица со дупли двогрли делорто, да ми замирише на безнинче малце... ама оноа бензинче, од пред 25 години, оловното... сите со пуна плуќа што го мирисавме...


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #92 на: 24 Декември 2019, 13:49:00 pm »
Да, плинот мириса, и субјективно, мене мирисот од плин ми е понепријатен од мирисот од дизел. Ама тоа мене.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #93 на: 24 Декември 2019, 13:55:04 pm »
На плинот намерно се додава мирисот за да се забележи ако истекува некаде.
https://www.scienceabc.com/eyeopeners/lpg-chemical-ethyl-mercaptan-gas-leakage-detect-smell-agent.html
Не би требало да мириса плин со дизни.

А новите дизело како што е BMWво на тестов или пак други Euro6 не мирисаат исто така.

Ауди А6 од 2004та со реални 170.000 мириса и на дизел и на плин, корне. Ама од сосем други причини.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #94 на: 24 Декември 2019, 14:23:31 pm »
Знам дека намерно се додава мирисот де. И низ ауспух си мириса специфично.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #95 на: 24 Декември 2019, 14:25:55 pm »
Smredele benzinasite i plinasite :D

Aloo miris na plin (iako kaj ponovite modeli ne mirisa zs podobro sogoruva) ne mozes da sporeduvas so sulfur sto vi e.
Bidejki sum familijaren coek i gepek cesto koristam a izduvot e tamu, nema sansa toa direkt da go disam pa sto saka neka bide.

Kolata treba celokupen proizvod da bide, site potrebi da gi zadovoluva, i onaka nemame 5 vozila pa da imame za sekoja potreba vozilo.
Sakas nesto so epten dobri vozni svojstva ke si kupis weekend sportska kola i toa e.
99% od lugeto koga biraat kola gledaat da zadovoli potrebi bez da gi udara po dzeb premnogu, a za toa moe mislenje Lexusot e podobar izbor za parite.

Zboram za dvata konkretni modeli a ne brend vo celina.

Мирисни неодржуван бензинец/плинаш па кажи дали мириса на ливада у пролет.

Ете и јас сум фамилијарен човек (ни прв, ни последен), и на мојата кола издувот е позади (незамисливо нели?), па пак тоа што излага од издувот на мојата кола е (веројатно) почисто од воздухот во Скопје.

Не може (или барем не би требало) претставата за дизел да ти биде ТДИ пред распаѓање кој го ставаш во исти кош со модерен дизел (во случајов на БМВ), па сеа смрделе, праеле, чинеле. Ако е така, и бензинци на плин смрдат, пошто има Југовци со плински системи склапани кај Јоцо у подрум, што корнат на 5 километра и фрлаат бел чад низ ауспух.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #96 на: 24 Декември 2019, 14:29:44 pm »
Знам дека намерно се додава мирисот де. И низ ауспух си мириса специфично.
Не би требало низ ауспух. Рачунај плинот е истиот дома што се вари кафе и готви, а дома не мириса и тоа во затворена просторија не мириса. Може да мириса само ако не согорело, па на плин. Ама тоа генерално кај карбураторски и плочка плинови што се пред 1996та година грубо.

Smredele benzinasite i plinasite :D

Aloo miris na plin (iako kaj ponovite modeli ne mirisa zs podobro sogoruva) ne mozes da sporeduvas so sulfur sto vi e.
Bidejki sum familijaren coek i gepek cesto koristam a izduvot e tamu, nema sansa toa direkt da go disam pa sto saka neka bide.

Kolata treba celokupen proizvod da bide, site potrebi da gi zadovoluva, i onaka nemame 5 vozila pa da imame za sekoja potreba vozilo.
Sakas nesto so epten dobri vozni svojstva ke si kupis weekend sportska kola i toa e.
99% od lugeto koga biraat kola gledaat da zadovoli potrebi bez da gi udara po dzeb premnogu, a za toa moe mislenje Lexusot e podobar izbor za parite.

Zboram za dvata konkretni modeli a ne brend vo celina.

Мирисни неодржуван бензинец/плинаш па кажи дали мириса на ливада у пролет.

Ете и јас сум фамилијарен човек (ни прв, ни последен), и на мојата кола издувот е позади (незамисливо нели?), па пак тоа што излага од издувот на мојата кола е (веројатно) почисто од воздухот во Скопје.

Не може (или барем не би требало) претставата за дизел да ти биде ТДИ пред распаѓање кој го ставаш во исти кош со модерен дизел (во случајов на БМВ), па сеа смрделе, праеле, чинеле. Ако е така, и бензинци на плин смрдат, пошто има Југовци со плински системи склапани кај Јоцо у подрум, што корнат на 5 километра и фрлаат бел чад низ ауспух.
Но пред се не само што се неодржувани, туку најчесто се со сомнителна историја и пред се со реални километри.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #97 на: 24 Декември 2019, 14:52:32 pm »
...

Атмо мотор + мала батерија за 3км електродрајв во реалниот живот е многу многу многу полошо отколку турбо бензин + батерија за електродрајв од 30-40км. Особено кога се прави муабет за два хибрида во ист ценовен ранг. Ова што го пишуваш е драпање мадиња.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #98 на: 24 Декември 2019, 15:29:27 pm »
Секој има право на свое мислење. Јас своето го базирам на тоа што ми се бендисува решението, поедноставно е, многу повеќе генерации хибриди им изминале под раце на лексус, имаат поголеми гаранции, моментално имаат мотор со највисока ефикасност досега произведено, се грижат за да е многу издржлив моторот и да се намалат потенцијалните дефекти во иднина. Воедно на менувачот му додадоа прва брзина фиксна, и работи на многу ниски вртежи на автопат. Се на се пакетот е многу солиден, а и каталошките цени не се слични, туку се различни. Малата батерија е доволна за да не се замараш за надополнување и е поефтина за промена доколку има потреба, а си ја завршува својата работа.

Особено што е поткрепено мислењето дека моторот е врвно достигнување во ефикасноста моментално.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #99 на: 24 Декември 2019, 15:50:48 pm »
Ali ne e germanec, toa mu e najgolema maana :D
Znaci ustanovivme deka sogoren diesel mirisa poubavo od sogoren plin   ;D

Toa e makedonce, sekogas spremno da im prkosi na faktite :P
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #100 на: 24 Декември 2019, 16:46:19 pm »
Да било битно тоа што го направиле Тојота со моторот сите ќе го правеле. Битно е колку кс од колку литри се вадат со некоја разумна потрошувачка. Трошел малце со ЦВТ и хибриден погон, нека покажат колку троши на рачен или традиционален менувач тогаш ќе се интересни.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #101 на: 24 Декември 2019, 17:15:12 pm »
Сепак 22 години прават хибриди Тојота, за разлика од сите други.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #102 на: 24 Декември 2019, 19:08:19 pm »
Ali ne e germanec, toa mu e najgolema maana :D
Znaci ustanovivme deka sogoren diesel mirisa poubavo od sogoren plin   ;D

Toa e makedonce, sekogas spremno da im prkosi na faktite :P

Или никогаш да не погледне подалеку од носот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #103 на: 24 Декември 2019, 19:43:47 pm »
Ali ne e germanec, toa mu e najgolema maana :D
Znaci ustanovivme deka sogoren diesel mirisa poubavo od sogoren plin   ;D

Toa e makedonce, sekogas spremno da im prkosi na faktite :P

Или никогаш да не погледне подалеку од носот.

Остај сеа ти плин ќе му средиме на Лексусот.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #104 на: 24 Декември 2019, 19:48:32 pm »
Со двојно вбризгување е, скап е системот за ЛПГ. За плин поубаво е МПИ мотор или некој постар.