Автор Тема: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport  (Прочитано 23931 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #75 на: 24 Декември 2019, 10:47:19 am »
Има некаде потврда дека вади подобра ефикасност од Лексусот? :) Или како би одредиле дека е помодерен?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #76 на: 24 Декември 2019, 10:55:00 am »
BMW-то е плаг ин хибрид, има 12Kw/h батерија и домет од 50км само на струја. Користи модерен турбо бензинец и има модерен авто менувач

Лексусот е обичен хибрид.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #77 на: 24 Декември 2019, 10:59:39 am »
Вие си знаете. :)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3477
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #78 на: 24 Декември 2019, 11:09:22 am »
Односно најмодерен хибрид.

Не може да биде атмосферец од Дедо Ное најмодерен хибрид, може да е хибридната технологија најмодерна, моторот не е.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #79 на: 24 Декември 2019, 11:22:24 am »
Ама моторот бил многу ефикасен :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #80 на: 24 Декември 2019, 11:28:40 am »
Односно најмодерен хибрид.

Не може да биде атмосферец од Дедо Ное најмодерен хибрид, може да е хибридната технологија најмодерна, моторот не е.
Напротив, може. И е. А како форум за автомобилски ентзузијасти тоа би требало да го знаеме. Додавање на „турбо“ на моторот не го прави помодерен од „нетурбо“ мотор. Моторот на Тојота како мотор зборуваме, без хибридниот систем е моментално најефикасен мотор досега произведен во продукција на бензински возила. Понатаму не е 4 тактен туку е аткинсон 5 тактен мотор. Сепак треба да имаме некои познавања за да тврдиме нешто, а не кооперациски муабети да правиме, нели? Познавачи сме на возилата, ги пратиме колку толку. Утре ќе прочита некој ќе мисли стварно моторот дека е од дедо ное, а моторот (како мотор и тоа) е еден од најмодерните на планетава, и моментално најефикасен (како мотор и тоа, не хибрид).

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=127

Има поместена радилица за подобар притисок на клипот, со карбонски премази на прстените за фрикција, со хидроулични затворачи на вентили за 0% пропусност, со двоен варијатор, комбинирано вбризгување и директно и индиректно пред цилиндар за да нема карбоснки депозити, на сето тоа има 5 такта со посебен такт за испуштање на влезниот воздух, итн. Убаво е да се знае што е што, и каде моментално се наоѓа врвот на автомобилската технологија. Сметам дека како познавачи на автомобилската индустрија, и како ентузијасти овие работи треба да ги познаваме, а малку помалку маалски Дедо ное и турбо/нетурбо муабети да правиме кои се пред се наменети за пред кладилница. :)


Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #81 на: 24 Декември 2019, 11:41:34 am »
Односно најмодерен хибрид.

Не може да биде атмосферец од Дедо Ное најмодерен хибрид, може да е хибридната технологија најмодерна, моторот не е.
Напротив, може. И е. А како форум за автомобилски ентзузијасти тоа би требало да го знаеме. Додавање на „турбо“ на моторот не го прави помодерен од „нетурбо“ мотор. Моторот на Тојота како мотор зборуваме, без хибридниот систем е моментално најефикасен мотор досега произведен во продукција на бензински возила. Понатаму не е 4 тактен туку е аткинсон 5 тактен мотор. Сепак треба да имаме некои познавања за да тврдиме нешто, а не кооперациски муабети да правиме, нели? Познавачи сме на возилата, ги пратиме колку толку. Утре ќе прочита некој ќе мисли стварно моторот дека е од дедо ное, а моторот (како мотор и тоа) е еден од најмодерните на планетава, и моментално најефикасен (како мотор и тоа, не хибрид).

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=127

Има поместена радилица за подобар притисок на клипот, со карбонски премази на прстените за фрикција, со хидроулични затворачи на вентили за 0% пропусност, со двоен варијатор, комбинирано вбризгување и директно и индиректно пред цилиндар за да нема карбоснки депозити, на сето тоа има 5 такта со посебен такт за испуштање на влезниот воздух, итн. Убаво е да се знае што е што, и каде моментално се наоѓа врвот на автомобилската технологија. Сметам дека како познавачи на автомобилската индустрија, и како ентузијасти овие работи треба да ги познаваме, а малку помалку маалски Дедо ное и турбо/нетурбо муабети да правиме кои се пред се наменети за пред кладилница. :)


https://giphy.com/gifs/great-dicaprio-leonardo-rY93u9tQbybks

Abe sto znaat u Toyota marketing, gledas deka bladaat nesto samo :D
Od druga strana marketing na BMW znae "previsokata" cena da ja podeli na 3 za da privlece vnimanie :D

Neli premium bese za bogatite, sto im e poentata so 3te rati oni samo si znaat, mene mi izgleda kako desperate move na luge koi znaat deka proizvodot im e precenet.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #82 на: 24 Декември 2019, 11:49:48 am »
Не би сакал да ги дискредитирам BMW, напротив поготово за 3јката е сосем во ред возило, но сепак би требало да сме во тек со автомобилските новитети. Мислам дека за тоа и е форумот и порталот, да споделуваме новини и да учиме ако има нешто поново, а не да се водиме по рекла-казала муабети. Иако имаме тема и за рекла-казала. :)

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #83 на: 24 Декември 2019, 12:04:55 pm »
Ne gi diskreditiram, bas naprotiv, Trojkata kako i osmicata eeepten mi se dopagaat bar na oko.
Ali sto se preskapi preskapi se, aj osmicata e nekoj signature model ali 3kava sto treba da e best seller.

Drug muabet sto ne mozam da svatam e lozenje na diesel seuste, vo 2020 godina kade na golemo se zbori za zabrana visoki davacki na istite i EV kako idna tehnologija.
Mozebi gresam, mozebi mi e subjektivno mislenjeto, moze zs sogoren diesel mi e najodvraten miris sto me tera na povrakanje, 90% od vremeto parnoto mi e iskluceno vo kola zaradi toa zaradi tie smrdlivj dizeli pa gi mrznam site u kola zs ne mozam seriozno da go podnesam mirisot.
Ne pomaga nit kruzenje na vozduh vo kabina zs kako i da e ke vleze nekona cesticka i posle dzabe,  a i magli taka plus.
Sreka ne sum zimurliv :D

Back to the topic, sum kazal i le kazam, MK ne e svetot, kaj nas ako se lozime na golf i bmw ne znaci deka e taka toa nasekade, imaat lugeto poinakvi vrednosti i poim za liksuz i proizvoditelite si go znaat toa i se prilagoduvaat.
Probaa so diesel vo US na primer i vidovme site kako projde toa.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #84 на: 24 Декември 2019, 12:20:17 pm »
Ne gi diskreditiram, bas naprotiv, Trojkata kako i osmicata eeepten mi se dopagaat bar na oko.
Ali sto se preskapi preskapi se, aj osmicata e nekoj signature model ali 3kava sto treba da e best seller.

Drug muabet sto ne mozam da svatam e lozenje na diesel seuste, vo 2020 godina kade na golemo se zbori za zabrana visoki davacki na istite i EV kako idna tehnologija.
Mozebi gresam, mozebi mi e subjektivno mislenjeto, moze zs sogoren diesel mi e najodvraten miris sto me tera na povrakanje, 90% od vremeto parnoto mi e iskluceno vo kola zaradi toa zaradi tie smrdlivj dizeli pa gi mrznam site u kola zs ne mozam seriozno da go podnesam mirisot.
Ne pomaga nit kruzenje na vozduh vo kabina zs kako i da e ke vleze nekona cesticka i posle dzabe,  a i magli taka plus.
Sreka ne sum zimurliv :D

Back to the topic, sum kazal i le kazam, MK ne e svetot, kaj nas ako se lozime na golf i bmw ne znaci deka e taka toa nasekade, imaat lugeto poinakvi vrednosti i poim za liksuz i proizvoditelite si go znaat toa i se prilagoduvaat.
Probaa so diesel vo US na primer i vidovme site kako projde toa.
И така те интересира 3јката, оди направи една по твој вкус во салон како што би купил реално и види како ќе испадне. Верувам дека 330i (4 цилиндри е сега, не е од скапите 6таци) и M-пакет за изглед. За да не се водиш по каталошка цена, зошто ете во Германија околу 27% вели дека има попуст на каталошката според сајтот што го ставија на темава погоре.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #85 на: 24 Декември 2019, 12:21:56 pm »
Mozebi gresam, mozebi mi e subjektivno mislenjeto, moze zs sogoren diesel mi e najodvraten miris sto me tera na povrakanje, 90% od vremeto parnoto mi e iskluceno vo kola zaradi toa zaradi tie smrdlivj dizeli pa gi mrznam site u kola zs ne mozam seriozno da go podnesam mirisot.
Ne pomaga nit kruzenje na vozduh vo kabina zs kako i da e ke vleze nekona cesticka i posle dzabe,  a i magli taka plus.
Sreka ne sum zimurliv :D
Епа таман ќе му бапнеш плинче на лексусот и ќе ти мирише ко јоргован у рана пролет.


Да не се разбереме погрешно никој не ужива во смрдеата на дизелот, ама и онака ретко се осеќа во шупакленд ради останатите адитиви во воздухот.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #86 на: 24 Декември 2019, 12:39:11 pm »
Смрдат дизелите, точно.

Смрдат и бензинците и плинашите додека загреат, смрдат сите кога трошат уље, кога се неисправни во согорувањето итн.

Но највеќе смрди од мозокот кога се пали кола за 2,3 километри.


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #87 на: 24 Декември 2019, 12:52:42 pm »
Mozebi gresam, mozebi mi e subjektivno mislenjeto, moze zs sogoren diesel mi e najodvraten miris sto me tera na povrakanje, 90% od vremeto parnoto mi e iskluceno vo kola zaradi toa zaradi tie smrdlivj dizeli pa gi mrznam site u kola zs ne mozam seriozno da go podnesam mirisot.
Ne pomaga nit kruzenje na vozduh vo kabina zs kako i da e ke vleze nekona cesticka i posle dzabe,  a i magli taka plus.
Sreka ne sum zimurliv :D
Епа таман ќе му бапнеш плинче на лексусот и ќе ти мирише ко јоргован у рана пролет.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Да не се разбереме погрешно никој не ужива во смрдеата на дизелот, ама и онака ретко се осеќа во шупакленд ради останатите адитиви во воздухот.
Ќе си го нарачаш црно со сребрени бандажи и M-paket. Црна бембара!  ;D

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #88 на: 24 Декември 2019, 13:07:20 pm »
Химната на Avenue!


Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #89 на: 24 Декември 2019, 13:24:42 pm »
Smredele benzinasite i plinasite :D

Aloo miris na plin (iako kaj ponovite modeli ne mirisa zs podobro sogoruva) ne mozes da sporeduvas so sulfur sto vi e.
Bidejki sum familijaren coek i gepek cesto koristam a izduvot e tamu, nema sansa toa direkt da go disam pa sto saka neka bide.

Kolata treba celokupen proizvod da bide, site potrebi da gi zadovoluva, i onaka nemame 5 vozila pa da imame za sekoja potreba vozilo.
Sakas nesto so epten dobri vozni svojstva ke si kupis weekend sportska kola i toa e.
99% od lugeto koga biraat kola gledaat da zadovoli potrebi bez da gi udara po dzeb premnogu, a za toa moe mislenje Lexusot e podobar izbor za parite.

Zboram za dvata konkretni modeli a ne brend vo celina.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!