Автор Тема: Preporaka za dobar serviser na Renault  (Прочитано 34892 пати)

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4996
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #120 на: 14 Мај 2023, 17:46:47 pm »
Mozno e i ako bila na lizing da imala nekoj sistem za da ja onesposobi

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk


Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #121 на: 15 Мај 2023, 00:09:57 am »
Браво за решителноста да го решиш проблемот.

Отсутен KolaSK

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 11
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #122 на: 18 Мај 2023, 20:18:32 pm »
Здраво на сите.
Scenic II, 2008 година, 1,6 бензин, 286000 километри поминати.
Пред две-три недели колата почна да трокира при мал напор (пр. искачување на надвозник) а додека трокира, на дисплејот се појавува порака: Check emissions. Сменети свеќици и една бомбина, состојбата се подобри доста (повторно влече на угорница 🤠), но проблемот остана. На бензин поретко се случува, на плин е чувај Боже, од толку што трокира се појавува Check ESP 😁. На прво палење во денот наместо 4 црти на обртаите има 3 и вртежите варираат, приметливо е дека се гуши. Мора да стиснам малку гас за да повлече и после тоа качува на 4 црти.

Видео од прво палење: https://disk.yandex.ru/i/fx5uAZ-xls9lEQ
Слики од дисплеите: https://disk.yandex.ru/i/gFbpKoNjm66zPQ https://disk.yandex.ru/i/Y2uOBmq8CVYlJA

Дополнителни проблеми со:
- надворешните ретровизори не се вратат со копчето (сменето копче и проверени осигурачи);
- задниот лев прозор не се отвора;
- климата во лето лади и од време на време престанува да дува, па пак ќе почне да дува, па пак ќе престане итн;
- рачната работи, а на дисплејот секогаш има аларм Check parking brake или Parking brake not working.

Има некој јунак што би се нафатил да ја среди? Барем проблемот со трокирањето, проблемите со електриката не се толку зорт.
« Последно менување: 18 Мај 2023, 20:27:01 pm KolaSK »

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #123 на: 18 Мај 2023, 20:27:11 pm »
Mozno e i ako bila na lizing da imala nekoj sistem za da ja onesposobi

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

Ќе ја оправел тахир за 1 ден.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Xristijan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #124 на: 18 Мај 2023, 21:15:24 pm »
Здраво на сите.
Scenic II, 2008 година, 1,6 бензин, 286000 километри поминати.
Пред две-три недели колата почна да трокира при мал напор (пр. искачување на надвозник) а додека трокира, на дисплејот се појавува порака: Check emissions. Сменети свеќици и една бомбина, состојбата се подобри доста (повторно влече на угорница 🤠), но проблемот остана. На бензин поретко се случува, на плин е чувај Боже, од толку што трокира се појавува Check ESP 😁. На прво палење во денот наместо 4 црти на обртаите има 3 и вртежите варираат, приметливо е дека се гуши. Мора да стиснам малку гас за да повлече и после тоа качува на 4 црти.

Видео од прво палење: https://disk.yandex.ru/i/fx5uAZ-xls9lEQ
Слики од дисплеите: https://disk.yandex.ru/i/gFbpKoNjm66zPQ https://disk.yandex.ru/i/Y2uOBmq8CVYlJA

Дополнителни проблеми со:
- надворешните ретровизори не се вратат со копчето (сменето копче и проверени осигурачи);
- задниот лев прозор не се отвора;
- климата во лето лади и од време на време престанува да дува, па пак ќе почне да дува, па пак ќе престане итн;
- рачната работи, а на дисплејот секогаш има аларм Check parking brake или Parking brake not working.

Има некој јунак што би се нафатил да ја среди? Барем проблемот со трокирањето, проблемите со електриката не се толку зорт.

Preporaka za Reno Servis Cair

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #125 на: 18 Мај 2023, 22:29:38 pm »
Најпрво пред се да провериш акомулатор,  можно е сите грешки да излегуваат од слаба струја на акомулаторот, барем мене ми излегувале, check esp,  esc on,  off, па не пали ако не е во лер итн. Друго шо заебава на обртаи на палење,  тој мотор ја масни клапната,  нема зијан да земиш спреј за клапна од Вурт и да ја исчистеш. Исто е мн осетлив на лошо гориво, плус комбинација со плин ти е стоено времиња. Земи еден Wynss адитив и наточи 15тина литри бензин и  извози го.  Со овие работи ќе одмалиш некој од проблемите. Па ќе видиш на плин како ќе се понаша. Вероватно има некој зајеб, мож и заб прерипнат да имаш,  ама види со овие погоре, ќе ти одмали од потенцијалните гремлини шо ги има тој мотор,  па тек тогаш ќе ја бараш главната мака.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #126 на: 18 Мај 2023, 23:11:12 pm »
Здраво на сите.
Scenic II, 2008 година, 1,6 бензин, 286000 километри поминати.
Пред две-три недели колата почна да трокира при мал напор (пр. искачување на надвозник) а додека трокира, на дисплејот се појавува порака: Check emissions. Сменети свеќици и една бомбина, состојбата се подобри доста (повторно влече на угорница ), но проблемот остана. На бензин поретко се случува, на плин е чувај Боже, од толку што трокира се појавува Check ESP . На прво палење во денот наместо 4 црти на обртаите има 3 и вртежите варираат, приметливо е дека се гуши. Мора да стиснам малку гас за да повлече и после тоа качува на 4 црти.

Видео од прво палење: https://disk.yandex.ru/i/fx5uAZ-xls9lEQ
Слики од дисплеите: https://disk.yandex.ru/i/gFbpKoNjm66zPQ https://disk.yandex.ru/i/Y2uOBmq8CVYlJA

Дополнителни проблеми со:
- надворешните ретровизори не се вратат со копчето (сменето копче и проверени осигурачи);
- задниот лев прозор не се отвора;
- климата во лето лади и од време на време престанува да дува, па пак ќе почне да дува, па пак ќе престане итн;
- рачната работи, а на дисплејот секогаш има аларм Check parking brake или Parking brake not working.

Има некој јунак што би се нафатил да ја среди? Барем проблемот со трокирањето, проблемите со електриката не се толку зорт.
А зашто е сменета една бомбина?прво правило е ако откаже една сите да ги смениш(не ме прашувај од кај знам)

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен KolaSK

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 11
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #127 на: 19 Мај 2023, 21:24:06 pm »
Најпрво пред се да провериш акомулатор,  можно е сите грешки да излегуваат од слаба струја на акомулаторот, барем мене ми излегувале, check esp,  esc on,  off, па не пали ако не е во лер итн. Друго шо заебава на обртаи на палење,  тој мотор ја масни клапната,  нема зијан да земиш спреј за клапна од Вурт и да ја исчистеш. Исто е мн осетлив на лошо гориво, плус комбинација со плин ти е стоено времиња. Земи еден Wynss адитив и наточи 15тина литри бензин и  извози го.  Со овие работи ќе одмалиш некој од проблемите. Па ќе видиш на плин како ќе се понаша. Вероватно има некој зајеб, мож и заб прерипнат да имаш,  ама види со овие погоре, ќе ти одмали од потенцијалните гремлини шо ги има тој мотор,  па тек тогаш ќе ја бараш главната мака.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Здраво. Мајсторот рече дека проверил и алтернатор и акумулатор дека се е во ред. Да, денес земав адитив, поточно два, ќе ја терам двапати со адитив. За клапната појма немам, фала за совет ќе исчистам.

Отсутен KolaSK

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 11
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #128 на: 19 Мај 2023, 21:25:05 pm »
Здраво на сите.
Scenic II, 2008 година, 1,6 бензин, 286000 километри поминати.
Пред две-три недели колата почна да трокира при мал напор (пр. искачување на надвозник) а додека трокира, на дисплејот се појавува порака: Check emissions. Сменети свеќици и една бомбина, состојбата се подобри доста (повторно влече на угорница ), но проблемот остана. На бензин поретко се случува, на плин е чувај Боже, од толку што трокира се појавува Check ESP . На прво палење во денот наместо 4 црти на обртаите има 3 и вртежите варираат, приметливо е дека се гуши. Мора да стиснам малку гас за да повлече и после тоа качува на 4 црти.

Видео од прво палење: https://disk.yandex.ru/i/fx5uAZ-xls9lEQ
Слики од дисплеите: https://disk.yandex.ru/i/gFbpKoNjm66zPQ https://disk.yandex.ru/i/Y2uOBmq8CVYlJA

Дополнителни проблеми со:
- надворешните ретровизори не се вратат со копчето (сменето копче и проверени осигурачи);
- задниот лев прозор не се отвора;
- климата во лето лади и од време на време престанува да дува, па пак ќе почне да дува, па пак ќе престане итн;
- рачната работи, а на дисплејот секогаш има аларм Check parking brake или Parking brake not working.

Има некој јунак што би се нафатил да ја среди? Барем проблемот со трокирањето, проблемите со електриката не се толку зорт.
А зашто е сменета една бомбина?прво правило е ако откаже една сите да ги смениш(не ме прашувај од кај знам)

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Здраво. На сервис ми рекоа дека ги провериле и дека само една давала чудни податоци. Да ја истерам двапати со адитив, ако не помогне ќе ги сменам и другите.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #129 на: 19 Мај 2023, 21:27:06 pm »
Ако не ти е многу далеку Прилеп да ти дадам контакт ќе ја средиме.
Ако ти е далеку мој совет е да се осигураш прво дека проблемот не е до плинот, нека ги избришат сите грешки на дијагностика и вози ја само на бензин 100тина километри. Кај мене истото беше и сменив бомбини, свеќици, кабли, сѐ комплет НГК и многу скапо ме кошташе и на крај излезе дека првата дизна од плинот не чини а на дијагностика покажуваше само cylinder 1 misfire.

Отсутен KolaSK

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 11
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #130 на: 19 Мај 2023, 21:32:27 pm »
Ако не ти е многу далеку Прилеп да ти дадам контакт ќе ја средиме.
Ако ти е далеку мој совет е да се осигураш прво дека проблемот не е до плинот, нека ги избришат сите грешки на дијагностика и вози ја само на бензин 100тина километри. Кај мене истото беше и сменив бомбини, свеќици, кабли, сѐ комплет НГК и многу скапо ме кошташе и на крај излезе дека првата дизна од плинот не чини а на дијагностика покажуваше само cylinder 1 misfire.

Од СК сум, а и не е толку зорт сега за сега, ако загусти и ПП ќе дојдам, не е проблем. На бензин е истиот проблем, но со помал интензитет и поретко, на плин апла на секое менување брзина.
« Последно менување: 19 Мај 2023, 21:41:57 pm KolaSK »

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #131 на: 20 Мај 2023, 06:57:59 am »
Јас пак ке кажам ,сулмливи се бомбините...непишано правило ако рикне една се мењаваат сите 4

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен KolaSK

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 11
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #132 на: 23 Мај 2023, 15:58:57 pm »
Друже, должам пиво.
Ги сменив сам и преостанатите 3 бомбини, работи без проблем.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #133 на: 23 Мај 2023, 18:50:44 pm »
Друже, должам пиво.
Ги сменив сам и преостанатите 3 бомбини, работи без проблем.
Да си жив и здрав,мило ми е што помогнавме

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Dominik

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: Preporaka za dobar serviser na Renault
« Одговори #134 на: 23 Јуни 2023, 16:29:09 pm »
Дај препорачајте поштен добар мајстор за Рено,нека е и изгор скап за работна рака,само да си ја работи работата.

Кога мислам на мајстор,не мислам на заменувач на делови.