Најпрво пред се да провериш акомулатор, можно е сите грешки да излегуваат од слаба струја на акомулаторот, барем мене ми излегувале, check esp, esc on, off, па не пали ако не е во лер итн. Друго шо заебава на обртаи на палење, тој мотор ја масни клапната, нема зијан да земиш спреј за клапна од Вурт и да ја исчистеш. Исто е мн осетлив на лошо гориво, плус комбинација со плин ти е стоено времиња. Земи еден Wynss адитив и наточи 15тина литри бензин и извози го. Со овие работи ќе одмалиш некој од проблемите. Па ќе видиш на плин како ќе се понаша. Вероватно има некој зајеб, мож и заб прерипнат да имаш, ама види со овие погоре, ќе ти одмали од потенцијалните гремлини шо ги има тој мотор, па тек тогаш ќе ја бараш главната мака.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk