Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS  (Прочитано 21980 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #30 на: 13 Јуни 2016, 13:01:47 pm »
како и да е битно да го има.. :D

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #31 на: 13 Јуни 2016, 15:01:33 pm »
...со 75 коња. Не е работата и само да го има...

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #32 на: 15 Јуни 2016, 15:49:11 pm »
Едно видео милион зборови! Браво!
Многу ми се допаѓа тоа со видеото. Тоа им требаше на тестовите. Браво! :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #33 на: 15 Јуни 2016, 16:00:36 pm »
...со 75 коња. Не е работата и само да го има...
Важно е да има њутни, и да врти од ниско. Коњите мање више. 1.7 црди е многу погодно моторче во комбинација со 6 брзинскиот менувач и нуди огромна растеретеност во возењето, а и предобра потрошувачка. Ајде да видиме за што ќе се одлучат Хјундаи да вградуваат, потенцијалов на колава е огромен.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #35 на: 15 Јуни 2016, 17:04:15 pm »
Прекрасна  внатрешност.

Сепак  била 130кс верзијата што е МПИ.
ГДИ е 136.

КОлава плаче да се спари со некој тивок дизел и да се дава а 14.000 евра.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 172
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #36 на: 15 Јуни 2016, 22:23:25 pm »
За 14000 после 5 години, кога ќе биди во залезот на кариерата :) не знам дали сум само јас ама внатре доста потсеќа на Леон, а предницата на Мондео :/

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #37 на: 15 Јуни 2016, 22:30:25 pm »
^ истото го кажав на претходната страна :) да не се цитирам самиот.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #38 на: 15 Јуни 2016, 22:49:53 pm »
Што има лошо во тоа и Мондеото и Леон-от се убави коли :)

Воланчето ми е некако грдо и CD плеерот ко со талпа удрен.
« Последно менување: 15 Јуни 2016, 22:55:29 pm DimitarMK »

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #39 на: 15 Јуни 2016, 23:30:06 pm »
Не дека не се убави, друго ми беше муабетот. Кој сфати, сфати.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #40 на: 15 Јуни 2016, 23:40:55 pm »
Кола без карактер демек? Сите веќе почнуваат да наликуваат едни на други, а посебно цела понуда на брендовите, од најмала класа до најголема исти само напумпани.. Јбг. :)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #41 на: 16 Јуни 2016, 03:18:43 am »
Со иста значка пак донекаде е ок да си личат моделите меѓу себе. Да нема знак на маската или на багажник нема да ги разликуваш. Многу малку брендови успеваат да си осранат хм... 'препознатливи' ај така да кажам.
Как и да е. Не треба да се сфати ова како критика кон елантава. Зборувам општо, оваа Елантра е добро количе.
Да ставеме настрана цената на бензинот, и моторот не е лош. Барем на хартија, и од напишаното на тестот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #42 на: 16 Јуни 2016, 07:57:21 am »
Поарно да личи на А3 седан и да е убава, отколку да е оригинален дизајн и да е грда.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #43 на: 16 Јуни 2016, 09:44:53 am »
Некои кога купуваат коли, сакаат да уживаат во традиционалните дизајнерски особености што ги носи брендот. На пример, оној што ќе седне во BMW, макар и со извадени беџеви, доволно е да седнал во некое BMW од претходните генерации и да знае дека се работи за BMW. Јас тоа го сакам кај Alfa. Иако секој модел и генерација се разликуваат, сепак, кога ќе седнеш во било која, знаеш дека е Alfa.
Мислам дека за тоа се праи муабет. Не дали е убаво или не....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #44 на: 16 Јуни 2016, 09:58:25 am »
За BMW не ти држи вода муабетот зошто поентата е сосем друга на купување на BMW. Можеби била пред 20-30 години. Сега се продава строго брендот BMW и се максимизираат маржи и профити.
За алфите и за тебе, можеби. Но, тоа е далеку од често и далеку од нормалата. Такви луѓе се дали 10% од купувачите.