Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS  (Прочитано 21973 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #15 на: 12 Јуни 2016, 23:43:54 pm »
Да не беше толку скап бензинот, и малко повеќе пари за возење да ти останат, супер е ова, чистокрвен бензинец.



Не се слагам дека Тојотата е грда, повеќето модели им се убави. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #16 на: 12 Јуни 2016, 23:48:49 pm »
Aurisot е најгрда кола во класата. Авенсисот е добар.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #17 на: 13 Јуни 2016, 00:07:29 am »
Само со друг мотор да е. И да се осигурам дека е поцинкувана, да не ме најде истата приказна како со Сидот...

Да не заборавам само, ке ти пуштам линк од видеото каде што се гледа како се прави заштитата.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #18 на: 13 Јуни 2016, 00:15:47 am »
Авенсисот е многу, ама многу убав. Онака голема, убава типична тојота на изглед, значи нема шанси да ја утнеш на паркинг, се истакнува.
Еве за разлика од Елантата, пример, на прв поглед може да те потсети на некоја друга кола, елантава на мондео... И слично и кај други производители, ама авенсисот нема шанси, се издвојува некако во позитивна смисла, и тоа ми се допаѓа кај Тојота што си се некако свои.
 И не зборам на памет го гледам често на голем паркинг меѓу мердеси и а6-ки, тојотата најмногу ми го задржува погледот кршам врат по неа додека да си влезам во кола.

Аурис и така и така. Не е до толку лош.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #19 на: 13 Јуни 2016, 09:54:46 am »
Визуелната привлечност е крајно субјективна работа. На некото му се допаѓа како изгледаат колите, на мене не. Субјективно, Тојота во моментов нема ниту еден модел што мене визуелно ме привлекува.

Освен можеби GT 86, ама прво - тоа не е Тојота, и второ - и тоа успејаа со фејслифтот да го оружнат.



Нејсе, не е ова тема за Тојота.

Вчера и денес со малку повнимателно возење (и без клима) низ град Елантрата ја симнав до 8.4 просечно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #20 на: 13 Јуни 2016, 09:59:03 am »
Зеро треба да имаш децибелометар. Мора работиве да станат попрофесионални. Да може да се спореди бучност при 50/100/150 кмх.


Инаку ниедно хундаи нема фидбек на волан, ко скината да е линијата.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #21 на: 13 Јуни 2016, 10:03:13 am »
На старата Елантра беше како физичката врска меѓу воланот и тркалата да е гумена. Го вртиш воланот, вртиш, вртиш, нема никаква реакција некое време, па после почнува да реагира.

Сега си е таман директно, без да биде twitchy, само што е преасистирано и нема никаков фидбек. Ама тоа е лична забелешка, во реалноста 99% од купувачите сакаат да биде така - да биде ултра-лесно сервото за да не се замараат.

За децибелометар.. Сме мереле со телефон со Дени, ама е далеку од прецизно тоа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #22 на: 13 Јуни 2016, 10:10:12 am »
Бескорисни се телефоните, со 2 различни телефони 5 дб разлика.

Инаку старата елантра беше прав американец, мек и неуправлив. Сега потрошија време да направат сетап за европа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #23 на: 13 Јуни 2016, 10:12:30 am »
Ова на дизелот и добиваш многу ефтино Ауди А3 седан. :) http://www.ebay.com/itm/Eibach-Pro-Kit-lowering-springs-for-HYUNDAI-ELANTRA-HYE10420250222-20-20mm-Sport-/391383129903?hash=item5b20409f2f:g:v~cAAOSwG-1WvHH8&vxp=mtr


Бескорисни се телефоните, со 2 различни телефони 5 дб разлика.
Добро е за споредба на една со друга кола со ист телефон, а не за апсолутни бројки.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #24 на: 13 Јуни 2016, 10:36:29 am »
Многу битно е и каков е шумот. Звук од ауспух иако може да е потивок, може повеќе да иритира од звук на струење на воздухот околу кола со иста јачина во децибели. Субјективното чуство на мир во колата не зависи стриктно од бројот на децибели.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #25 на: 13 Јуни 2016, 10:57:01 am »
Toa e веќе виша наука. Да почниме од основите. Зависи и од патот на кој се вози, осцилациите се големи, пример 73-80дб, што е нормално затоа што секоја дупка и шум од патот се регистрира. Затоа треба просек да се земи.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #26 на: 13 Јуни 2016, 12:53:43 pm »
Денес потврдив, моторот што се вградува во Елантрата е MPI. Трпи плин.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #27 на: 13 Јуни 2016, 12:54:43 pm »
а нели со оваа требаше и дизел да понудат 1,7 CRDI

многу подобра варијанта отколку плин на ново количе да се става одма

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #28 на: 13 Јуни 2016, 12:58:50 pm »
Да, треба. Уште се чека дизелот да се понуди на европски пазар. Колку што знам, во моментов се тера европска хомологација на моторот.

Моторот не е постоечкиот 1.7 CRDI, туку е целосно нов мотор.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai Elantra 1.6 GLS
« Одговори #29 на: 13 Јуни 2016, 12:59:36 pm »
Ако е МПИ ќе има и драстично поголема продажба кај нас. Уште подобро ако е така!

а нели со оваа требаше и дизел да понудат 1,7 CRDI

многу подобра варијанта отколку плин на ново количе да се става одма
1.4 или 1.6 мислам дека имаат исто како во и30. Што е сосема доволно за колава и намената. Помал и поефтин дизел е доста подобро отколку поскап и поголем.