Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897689 пати)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2040 на: 29 Декември 2015, 19:23:53 pm »
Omegas Evo претпоставувам префрлува на плин на одредена температура, колку изнесува таа?
Како и секој плински уред на колку ќе го наштелуваат.

Не го штелуваат од ракав така?

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1923
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2041 на: 29 Декември 2015, 19:25:25 pm »
Кај мене на ~50C префрлува на плин.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2042 на: 29 Декември 2015, 22:26:32 pm »
Кај мене на 40с

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2043 на: 29 Декември 2015, 23:35:06 pm »
Кај мене на едната на 20 кај другата на 25

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг:
« Одговори #2044 на: 29 Декември 2015, 23:58:37 pm »
Значи тоа плимонт го штелуваат?
Иначе од кај знаете, така ви кажаа или се проверува ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2045 на: 30 Декември 2015, 00:59:50 am »
тој над тебе, исто како и јас, има разбирање и делимично опрема за плински уреди, т.е. има софтвери и компјутер за таа работа... тој над него не би бил жив ако не дознае за секоја буква околу се што е врзано со него, а тој пак над него немам појма...

кај мене е рекордерски значи... на 5 секунди и 20 степени е префрлањето...

секоја кола, има зашто е толку наместено... НИШТО НЕ Е ОД РАКАВ одредено... а плус и треба малку да имаш одредено познавање, за да можеш “да го заебеш“ уредот, да не ти се расипе ако ти е на толку ниска температура наместен  како кај мене или николабб...

во принцип тоа е нормално ако е од 40 степени па нагоре наштелувано...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2046 на: 30 Декември 2015, 10:54:30 am »
Кај најголемиот број на возила температурниот праг на префрлување се поставува на 40 степени. Тоа е температурата која ја јавува температурниот сензор на плинскиот уред кој дава информација за температурата на разладната течност која влегува во испарувачот.
Во пракса овој праг може да се постави  и пониско (обично во интервалот од 30 до 40 степени)-за да се скрати времето до префрлување на плински погон.  Притоа се земаат во предвид параметрите кои ги дава моторот и параметрите на плинскиот уред, и мора да се внимава таа пониска температура да не значи дека возилото во првите секунди по префрлувањето на плински погон ќе гуши при давање гас и ќе прави проблеми. Тука веќе доаѓа до израз искуството и обученоста на инсталатерот кој го калибрира возилото.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2047 на: 31 Декември 2015, 11:09:17 am »
Кај мене пребацува на плин после 1-2-3км зависи.. а стрелката е уште на 0.. за температурата...

Кога е возена и ако температурата според стрелката ако гледам е одприлика 1/4 качена одма пребацува на плин...

Сеа у глобала стрелката излеа мене ме дупи нешто ако се водиме според неа сеа зимно време некад знае ок да си загреа да си крене темп..

а некад и после 10ина км да не достигне работна температура...

а и пример вчера ова ми се дешава...

од мвр тргам до зелено пазарче на семафорите тука пребаци на плин.. а стрелката беше уште 0..

и така возам носев колега до дома до хиподром стрелката уште не беше качена па едно време и почна да се симнува... lol.. коа стигнав дома почна да се качува фалеше уште мм до средина до таман да дојде...

може нешто ме јебе термостатот или стрелката треба тоа да проверам...

него ме интересираше... ваљда плинот тоа пребацувањето не зависи од стрелката него си има некои вредности у позадина што мери па коа да пребаци или?

А еве баш вчера и ти кажав коа ја земав колата од плимонт до последна 45 кај макпетрол на семафорите си крена работна темп стрелката .



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2048 на: 31 Декември 2015, 11:19:01 am »
Исчисти го и контактот на сензорот за температура што се наоѓа на куќиштето од термостатот. Може и тој понекогаш да зеза...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2049 на: 31 Декември 2015, 11:48:42 am »
Исчисти го и контактот на сензорот за температура што се наоѓа на куќиштето од термостатот. Може и тој понекогаш да зеза...
Кај се наоѓа тоа пошто сум нуб...
Прати ми у пп да не ја тупиме овде офтопик

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2050 на: 31 Декември 2015, 11:51:53 am »
Tука ќе ти пратам, може и на некој друг ќе му се најде некад :)




Црното џекче.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг:
« Одговори #2051 на: 31 Декември 2015, 11:54:02 am »
А и друго сакав да кажам...

Сијаличкиве нонстоп варираат.. одрпилика праксата што кажува... 

Какви се вашите искуства...
Одрпилика 1 сијаличка колку литра плин е??


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2052 на: 31 Декември 2015, 12:11:19 pm »
Праксата кажува, да си гледаш по километража за отприлика да знаеш колку плин ти има останато. Сијаличките се џабе, исклучително е непрецизен индикаторот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2053 на: 31 Декември 2015, 12:19:32 pm »
Така е. Кајмене се обратно. Кога свети црвена тогаш е полн, како се палат зелените значи снемува плин :)

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2054 на: 31 Декември 2015, 12:24:00 pm »
Кај мене е проблемот што мерачот на АУДИ за температура на моторот мери од 50Ц до 130Ц, па незнам кога пребацува точно на плин :)
Али знам дека оваа што ја имам моментално АУДИ А4 (Б6) 1.8Т многу брзо пребацува на плин, на нормална температура надвор 15-25Ц пребацува за 1мин работа на мотор т.е. у првите 200-300 метри, сега на ладново (на 0Ц) му треба 1км - 2минути работа. За разлика од оваа претходната А4 (Б5) 1.8Т и требаше мноогу повеќе време да пребаци,  на температури од 0Ц околу 3-4км или 7-10минути возење.
Сега незнам дали поновава побрзо постига работна температура или системот е наместен да пребацува на пониска работна температура???
« Последно менување: 31 Декември 2015, 13:30:31 pm Vlado_78 »