Автор Тема: Opel vs Honda  (Прочитано 115999 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Opel vs Honda
« Одговори #105 на: 11 Октомври 2011, 18:48:44 pm »
Opel Speedster не е никаков одговор на NSX. Две комплетно различни класи на возила се.

NSX се појавува во 1990-та, Опел Спидстер (или Vauxhall VX220, како преферираш) се појавува во 2000та.

Посоодветна е споредбата помеѓу S2000 и Speedster.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7827
  • Плинаш!!!
Opel vs Honda
« Одговори #106 на: 11 Октомври 2011, 18:49:58 pm »
Мојата самара не пушташе капка уље, ама секое малку беше у сервис, што за штелње вентили, скинат каиш, 6 пати ламела, еден куп хомокинетички зглобови (додека не најдов соодветни италијански со одличен квалитет), анласер, водна пумпа...

Ама брате капка уље немаше на патос... квалитет изванреден.....
Аман луге, како се фативте со глупости од типот „моторот е посен“ и „сум  слушнал ги тестираат на стази до марс и назад пред да ги шиткаат“ и такви будалаштини, фактите викаат  дека во последната генерација на Хондини мотори, 1.4 моторот не се врти до 8000, нити па 1.8 моторот, нити па 2.0 освен во Тајп еР (види го тромаквото во Акорд), нити па имале некои посебни мотори во сериските автомобили what soever. Исто е и со Опел. Се` стандардно, ништо спектакуларно, да се шитка и да трае и кај едните и кај другите. Ништо екстравагантно, ништо екслкузивно.
Ќе видиме што ќе биде понатаму, ќе покаже времето.

:)
Пуштањето на уље го земав како пример а не дека тоа е репер на квалитетот на моторот.Може да не пушта капка уље а да иде на ремонт. Како и да е сакам да кажам дека хонда повеке посветуваат внимание на моторите од колку на се друго за разлика од Опел

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Opel vs Honda
« Одговори #107 на: 11 Октомври 2011, 18:50:31 pm »

Цели кон 160 милиони ???

Хахахаа се занесов малку со нулите, мислев на 1 600 000 :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Opel vs Honda
« Одговори #108 на: 11 Октомври 2011, 18:53:10 pm »
Opel Speedster не е никаков одговор на NSX. Две комплетно различни класи на возила се.

NSX се појавува во 1990-та, Опел Спидстер (или Vauxhall VX220, како преферираш) се појавува во 2000та.

Посоодветна е споредбата помеѓу S2000 и Speedster.

I Speedster i NSX se edinstvenite mid engined avtomobili proizvedeni od Honda i Opel.
Za razlikata se slagam..golema e...ali ne sakav da zboram za Omega Karlton od 90 tite od aspekt na performansi.
http://www.fastestlaps.com/cars/opel_lotus_omegacarlton.html

Vo vrska so S2000 vs Speedster turbo..nema mesto za sporedba.
Koj saka neka si napravi car compre tuka..
http://www.torquestats.com/

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Opel vs Honda
« Одговори #109 на: 11 Октомври 2011, 19:03:26 pm »
Ах Зеро Зеро, јас мислев дека си објективен. Али немам право да те менувам, само да ти забележам.
Која иронија Миле...Ти кој изјави дека од кога постои Опел никој не правел и нема да прави посовршени мотори најде да зборуваш за објективност? Wow! Ако го оценам Зеро за објективност од 0 до 5 ќе му дадам 4. Тебе би ти дал 0.4.


Цитат
Зошто го коментираш овој пост:
Опел ги има најдобрите бензинци во општо на светот. Така било од 1908 па наваму и така ќе остане.
Сите современи атмосферски бензинци водат корен од Опеловите мотори.
Тоа што јапонците го прават од бензинските мотори е перверзија која е логична од други причини.

А не ги коментираш следниве?
Затоа што твојот пост е полн со дезинформации, нелогичности и тролштина. Еве ќе почнам од почеток:
1) Опели никогаш немал најдобр бензинец. Wards Auto од 1994 па наваму секоја година тестира мноштво потенцијални мотори. Тестирањето трае 2 месеци и во предвид ги зема излезната моќност и вртежен момент, вибрации, технички иновации, загадување и издржливост. Според нивните детални испитувања:
2011
1. Audi (Volkswagen Group)  3.0 L  V6 engine  V6 DOHC Supercharged Fuel Stratified Injection
2. BMW  3.0 L  Straight-six engine  BMW N57 DOHC Twin-turbocharged
3. BMW  1.6 L  Inline-four engine  Prince DOHC Turbocharged
4. Chrysler Group LLC  3.6 L  V6 engine  Pentastar V6 DOHC VVT naturally aspirated
5. Ford  5.0 L  V8 engine  Coyote50 DOHC Ti-VCT
6. General Motors  1.4 L  Inline-four engine  TwinPort electric Hybrid
7. Hyundai Motor  5.0 L  V8 engine  Tau CVVT DOHC
8. Nissan  Electric  synchronous motor  80 kW (110 hp) synchronous motor
9. Volkswagen  2.0 L  Inline-four engine  TDI CR Turbodiesel DOHC diesel
10. Volvo  3.0 L  Straight-six engine  T6 DOHC Turbocharged
2010  
1. Audi (Volkswagen Group)  2.0 L  Inline-four engine  EA888 DOHC Turbocharged Fuel Stratified Injection Valvelift
2. Audi (Volkswagen Group)  3.0 L  V6 engine  V6 DOHC Supercharged Fuel Stratified Injection
3. BMW  3.0 L  Straight-six engine  BMW M57 DOHC Twin-turbocharged diesel
4. Chrysler Group LLC  3.6 L  V6 engine  Pentastar V6 DOHC VVT naturally aspirated
5. Ford  2.5 L  Inline-four engine  Duratec 25 DOHC Hybrid
6. Ford  3.5 L  V6 engine  EcoBoost V6 DOHC Twin-turbocharged
7. General Motors  2.4 L  Inline-four engine  LAF EcoTec DOHC
8. Hyundai Motor  4.6 L  V8 engine  Tau CVVT DOHC
9. Subaru (Fuji Heavy Industries)  2.5 L  H4 engine  EJ255 DOHC Turbocharged
10. Toyota  1.8 L  Inline-four engine  2ZR-FXE Dual VVT-i DOHC Hybrid Synergy Drive
2009
1. Audi (Volkswagen Group)  2.0 L  Inline-four engine  EA888 DOHC Turbocharged Fuel Stratified Injection Valvelift
2. BMW  3.0 L  Straight-six engine  N54B30 Twin-turbocharged
3. BMW  3.0 L  Straight-six engine  BMW M57 DOHC Twin-turbocharged diesel
4. Chrysler  5.7 L  V8 engine  Hemi
5. Ford  2.5 L  Inline-four engine  Duratec 25 DOHC Hybrid
6. General Motors  3.6 L  V6 engine  Direct Injection High-Feature
7. Honda  3.5 L  V6 engine  J35
8. Hyundai Motor  4.6 L  V8 engine  Tau CVVT DOHC
9. Toyota  3.5 L  V6 engine  2GR-FSE DOHC
10. Volkswagen  2.0 L  Inline-four engine  TDI CR Turbodiesel DOHC diesel
2008  
1. Audi (Volkswagen Group)  2.0 L  Inline-four engine  EA827/EA113 Turbocharged Fuel Stratified Injection DOHC
2. BMW  3.0 L  Straight-six engine  N54B30 twin turbo
3. Mercedes-Benz  3.0 L  V6 engine  Bluetec Turbodiesel
4. Ford  4.6 L  V8 engine  Modular 3V SOHC
5. General Motors  3.6 L  V6 engine  Direct Injection High-Feature
6. General Motors  6.0 L  V8 engine  Vortec OHV Hybrid
7. Honda  3.5 L  V6 engine  J35
8. Mazda  2.3 L  Inline-four engine  DISI turbocharged DOHC
9. Nissan  3.7 L  V6 engine  VQ37VHR
10. Toyota  3.5 L  V6 engine  2GR-FSE
2007  
1. Audi (Volkswagen Group)  2.0 L  Inline-four engine  EA827/EA113 Turbocharged Fuel Stratified Injection DOHC
2. BMW  3.0 L  Straight-six engine  N52B30
3. BMW  3.0 L  Straight-six engine  N54B30 twin turbo
4. Mercedes-Benz  3.0 L  V6 engine  Bluetec Turbodiesel
5. Chrysler  5.7 L  V8 engine  Hemi Magnum
6. Ford  4.6 L  V8 engine  Modular 3V SOHC
7. Ford  3.5 L  V6 engine  Duratec 35
8. Mazda  2.3 L  Inline-four engine  DISI turbocharged DOHC
9. Nissan  3.5 L  V6 engine  VQ35HR
10. Toyota  3.5 L  V6 engine  2GR-FSE
2006  
1. Audi (Volkswagen Group)  2.0 L  Inline-four engine  EA827/EA113 Turbocharged Fuel Stratified Injection DOHC
2. Audi (Volkswagen Group)  4.2 L  V8 engine  40valve 2xDOHC
3. BMW  3.0 L  Straight-six engine  N52B30 naturally aspirated, magnesium-aluminium block, Double-VANOS, Valvetronic
4. Chrysler  5.7 L  V8 engine  Hemi Magnum
5. Ford  4.6 L  V8 engine  Modular 3V SOHC
6. General Motors  2 L  Inline-four engine  Ecotec LSJ supercharged DOHC
7. General Motors  2.8 L  V6 engine  High-Feature turbocharged DOHC
8. Mazda  2.3 L  Inline-four engine  MZR DISI turbocharged DOHC
9. Nissan  3.5 L  V6 engine  VQ35DE
10. Toyota  3.5 L  V6 engine  2GR-FSE DOHC
2005  
1. Audi (Volkswagen Group)  3.2 L  V6 engine  Fuel Stratified Injection 2xDOHC
2. Audi (Volkswagen Group)  4.2 L  V8 engine  40valve 2xDOHC
3. Chrysler  5.7 L  V8 engine  Hemi
4. Mercedes-Benz  3.2 L  Straight-six engine  DOHC CDI Turbodiesel
5. Ford  4.6 L  V8 engine  Modular 3V SOHC
6. General Motors  4.2 L  Straight-six engine  Atlas LL8
7. Honda/Acura  3.5 L  V6 engine  J35
8. Honda  3.0 L  V6 engine  J30 IMA Hybrid
9. Mazda  1.3 L  Wankel engine  Renesis
10. Nissan  3.5 L  V6 engine  VQ35DE
2004  
1. Audi (Volkswagen Group)  4.2 L  V8 engine  40valve 2xDOHC
2. BMW  3.2 L  Straight-six engine  S54
3. Chrysler  5.7 L  V8 engine  Hemi
4. Cummins  5.9 L  Straight-six engine  600 turbodiesel
5. General Motors  4.2 L  Straight-six engine  Atlas LL8
6. Honda  3.0 L  V6 engine  J30
7. Mazda  1.3 L  Wankel engine  Renesis
8. Nissan  3.5 L  V6 engine  VQ35DE
9. Subaru (Fuji Heavy Industries)  2.5 L  H4 engine  EJ257 DOHC Turbocharged
10. Toyota  1.5 L  Inline-four engine  1NZ-FXE Hybrid Synergy Drive
2003  
1. BMW  3.2 L  Straight-six engine  S54
2. BMW  3.0 L  Straight-six engine  M54
3. Chrysler  5.7 L  V8 engine  Hemi
4. Ford  6.0 L  V8 engine  Power Stroke turbodiesel
5. General Motors  4.2 L  Straight-six engine  Atlas LL8
6. Honda  2.0 L  Inline-four engine  K20
7. Honda  3.0 L  V6 engine  J30
8. BMW MINI  1.6 L  Inline-four engine  Tritec supercharged
9. Nissan  3.5 L  V6 engine  VQ35DE
10. Volkswagen  1.8 L  Inline-four engine  EA827/EA113 20valve Turbo DOHC
2002  
1. BMW  3.0 L  Straight-six engine  M54
2. BMW  3.2 L  Straight-six engine  S54
3. DaimlerChrysler  5.0 L  V8 engine  M113 E50 SOHC
4. Ford  5.4 L  V8 engine  Modular SOHC
5. General Motors  4.2 L  Straight-six engine  Atlas LL8
6. Isuzu (General Motors)  6.6 L  V8 engine  Duramax Turbodiesel
7. Honda  2.0 L  Inline-four engine  K20
8. Nissan  3.5 L  V6 engine  VQ35DE
9. Porsche  2.7 L  Flat-6  DOHC
10. Audi (Volkswagen Group)  1.8 L  Inline-four engine  EA827/EA113 20valve Turbo DOHC
2001
1. Audi (Volkswagen Group)  1.8 L  Inline-four engine  EA827/EA113 20valve Turbo DOHC
2. Audi (Volkswagen Group)  2.7 L  V6 engine  'biturbo' 2xDOHC
3. BMW  3.0 L  Straight-six engine  M54
4. DaimlerChrysler  3.2 L  V6 engine  SOHC
5. Ford  5.4 L  V8 engine  Triton
6. Isuzu (General Motors)  6.6 L  V8 engine  Duramax Turbodiesel
7. Honda  2.0 L  Inline-four engine  F20C
8. Nissan  3.0 L  V6 engine  VQ30DE
9. Porsche  2.7 L  Flat-6  DOHC (used in Boxster models)
10. Toyota  1.5 L  Inline-four engine  1NZ-FXE Toyota Hybrid System
2000
1. BMW  4.4 L  V8 engine  BMW M62 Vanos
2. BMW  3.2 L  Straight-six engine  S52 DOHC
3. DaimlerChrysler  3.2 L  V6  SOHC
4. Jaguar  3.9 L  V8 engine  AJ-V8
5. Ford  5.4 L  V8 engine  Triton
6. General Motors  3.5 L  V6 engine  LX5 DOHC
7. Honda  2.0 L  Inline-four engine  F20C
8. Nissan  3.0 L  V6 engine  VQ30DE
9. Porsche  3.2 L  Flat-6  DOHC
10. Toyota  4.0 L  V8 engine  1UZ-FE DOHC
1999
1. BMW  4.4 L  V8 engine  BMW M62 Vanos[citation needed]
2. BMW  3.2 L  Straight-six engine  S52 DOHC
3. Chrysler  4.7 L  V8 engine  PowerTech SOHC
4. General Motors  3.5 L  V6 engine  LX5 DOHC
5. Mercedes-Benz  3.2 L  V6 engine  SOHC
6. Nissan  3.0 L  V6 engine  VQ30DE
7. General Motors  5.7 L  V8 engine  LS1
8. Toyota  4.0 L  V8 engine  1UZ-FE DOHC
1998
1. BMW  4.4 L  V8 engine  BMW M62
2. BMW  3.2 L  Straight-six engine  S52 DOHC
3. BMW  5.4 L  V12 engine  BMW M73
4. Ford  5.4 L  V8 engine  Triton
5. General Motors  5.7 L  V8 engine  LS1
6. Mazda  2.3 L  V6 engine  KJ-ZEM
7. Mercedes-Benz  3.2 L  V6  SOHC
8. Nissan  3.0 L  V6 engine  VQ30DE
9. Toyota  4.0 L  V8 engine  1UZ-FE DOHC
10. Audi (Volkswagen Group)  1.8 L  Inline-four engine  EA827/EA113 20valve Turbo DOHC
1997
1. BMW  4.4 L  V8 engine  BMW M62
2. Ford  5.4 L  V8 engine  Triton
3. General Motors  3.8 L  V6 engine  3800 Series II
4. Nissan  3.0 L  V6 engine  VQ30DE
5. Mazda  2.3 L  V6 engine  KJ-ZEM
6. Volkswagen  1.9 L  Inline-four engine  PD TDI
7. BMW  3.2 L  Straight-six engine  S52 DOHC Double Vanos
8. BMW  4.4 L  V8 engine  BMW M62[clarification needed]
9. Ford  4.6 L  V8 engine  Modular DOHC
10. Cadillac  4.6 L  V8 engine  Northstar DOHC
1996
1. BMW  4.4 L  V8 engine  BMW M62
2. BMW  3.0 L  Straight-six engine  S50
3. Ford  4.6 L  V8 engine  Modular DOHC
4. General Motors  3.8 L  V6 engine  3800 Series II
5. General Motors  4.6 L  V8 engine  Northstar
6. Honda  2.2 L  Inline-four engine  H22
7. Mazda  2.3 L  V6 engine  KJ-ZEM
8. Nissan  3.0 L  V6 engine  VQ30DE
9. Saab  2.3 L  Inline-four engine  LPT B234
10. Toyota  3.0 L  V6 engine  1MZ-FE DOHC
1995
1. BMW  4.4 L  V8 engine  M62
2. BMW  3.0 L  Straight-six engine  S50
3. Ford  2.5 L  V6 engine  Duratec 25
4. General Motors  3.8 L  V6 engine  3800 Series II
5. General Motors  4.6 L  V8 engine  Northstar
6. Honda  2.2 L  Inline-four engine  H22
7. Mazda  2.3 L  V6 engine  KJ-ZEM
8. Nissan  3.0 L  V6 engine  VQ30DE
9. Saab  2.3 L  Inline-four engine  LPT B234
10. Volkswagen  2.8 L  VR6 engine  VR6 12v DOHC
20th Century
1. BMW   Straight-six engine  1968 -
2. Cadillac   V8 engine  L-Head
3. Ford   Inline-four engine  Model T
4. Ford   V8 engine  Flathead
5. General Motors  3.8 L  V6 engine  3800
6. General Motors   V8 engine  Small-block
7. Honda   Inline-four engine  ED CVCC
8. Porsche   Flat-6  1964 -
9. Toyota/Lexus   V8 engine  UZ
10. Volkswagen   Flat-4  E-motor 1936-
http://wardsauto.com/reports/
Како што можеш да забележиш НЕМА ниту еден мотор од Opel. Побарај од која сакаш институција за тестирање на мотори по каков сакаш критериум ќе видиш дека нема Opel-ови мотори во листата. Но затоа ќе најдеш BMW, Mercedes, Audi, VW од шваби и едно чудо јапонски мотори меѓу кои повеќето се на Honda.

2) По ниедна логика атмосферските бензински мотори на Хонда не водат корен од било кој Опелов мотор. Да речеше дека водат корен од Мерцедес ќе имаше некоја логика бидејќи Дајмлер и Бенз се дечките кои го направиле првиот технички употреблив атмосферски бензинец.

3) Она кое Хонда го прави Опел никогаш не успеа да го направи. Она кое Опел го прави Хонда не се ни обидела да го направи. Ако Хонда во иднина се ориентира кон турбо-мотори ќе дознаеме кој има подобри турбо мотори Опел или Хонда. За атмосферци е смешно да се споредуваат.

Цитат
Stratro и сам знаеш дека одлуката на Хонда да нема турбаш е чисто поради имиџ, а не дека не можеле. И сам знаеш дека се години понапред технолошки од Опел, но дека ако сакаат да опстанат мораат да понудат производ кој се бара на пазарот.

??? ??? ???

Ете ти постови кои по ништо не се разликуваат од мојот. Како што велиш ти: тврдење кое не е засновање на факти. Зошто? Затоа што пишува горе Falanga? Јас немам друго објаснување.


Извини Миле, ама мојот пост многу се разликува од твоите. Дека имиџот на хонда се високите вртежи од самиот нивен почеток покрај мноштвото нивни реклами говори и фактот дека од секогаш имале високо-туражни мотори, а со воведувањето на VTEC кој се уклучува на 5500-6500 вртежи и врти се до 8000-10000 вртежи во зависност од моторот тоа е уште појасно.

Покажи ми еден конвенционален опелов мотор за широка употреба кој го може ова?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Opel vs Honda
« Одговори #110 на: 11 Октомври 2011, 19:06:02 pm »
Gojdo..povozi se so postara Astra ili Vektra taxi..i prasaj za kilomerazata.
Ke ti bide pojasno.

Jas motor ispod 300-400.000 km pominati ne sum sretnal.
Vidi ti sto najdes. :).. a jas ke pobaram Hondi ili bilo kakvi japanci od isto godiste.
Vazi?

Posle..klik tuka.

http://www.gmmediaturkey.com/assets/pressroom/vauxhall_awards.pdf

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Opel vs Honda
« Одговори #111 на: 11 Октомври 2011, 19:13:24 pm »
Стратро не се возам со такси, а за километража и да прашам гарант е неточна. Претежно старите астри и вектри кои се таксираат се кршеви донесени од соседна Бугарија со вратена километража.

А ако сакаш, ти и Фаланга одете прашајте ги таксистите со Мерцедес 123-ки по колку имаат поминато после милионот со кој ги купиле од 14-тиот газда и вратите се за и понатаму да раскажувате приказни дека од кога постои Опел никој не направил поквалитетен мотор. :D

Stratro, можеш ли да ми најдеш таква листа за награди на Хонда?
« Последно менување: 11 Октомври 2011, 19:26:57 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Opel vs Honda
« Одговори #112 на: 11 Октомври 2011, 19:13:31 pm »
Се гледа квалитетно тестирање од WardsAuto, сите мотори што ги избрале се врв. Се јавува некоја хонда тек-тук...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Opel vs Honda
« Одговори #113 на: 11 Октомври 2011, 19:27:36 pm »
@Stratro - Во целиот тој PDF не видов ниту една Engine of the Year награда.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Opel vs Honda
« Одговори #114 на: 11 Октомври 2011, 19:29:22 pm »
Значи најдобар мотор е оној мотор кој може да заврти 10.000 рпм и чиј в-тек се уклучува на 5500.... јасно, научено.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Opel vs Honda
« Одговори #115 на: 11 Октомври 2011, 19:31:39 pm »
Краток ќе бидам

бл бла блааа блабал балаба бла блабал бла блобо бла оп

Опел со Хонда се споредува бреееее

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Opel vs Honda
« Одговори #116 на: 11 Октомври 2011, 19:32:36 pm »
Wow! Ако го оценам Зеро за објективност од 0 до 5 ќе му дадам 4. Тебе би ти дал 0.4.
Ти само споредувај баби и жаби. Почнува тоа да се претвора во пракса.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Opel vs Honda
« Одговори #117 на: 11 Октомври 2011, 19:35:21 pm »
Поминуваат по 2000км годипно и оп Опел топ бил ова она. За две години со Хондата поминав 50,000км а се кладам да имав Опел ке си земев камп приколка за да си ја паркирам пред сервис хахах

ЈБГ реалност :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Opel vs Honda
« Одговори #118 на: 11 Октомври 2011, 19:42:40 pm »
@Stratro - Во целиот тој PDF не видов ниту една Engine of the Year награда.

Ја не видов ни награда подалеку од Европа, ама ОК...

Секоја чест за освоените награди, како и да е.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Opel vs Honda
« Одговори #119 на: 11 Октомври 2011, 19:43:36 pm »
Боки имам комшија, кој е роднина на еден наш нов член тука. Имаше Опел Олимпија, па рекорд, па аскона, па првата вектра во Скопје во 98-ма година. Ја продаде пред една недела и зема Астра Г донесена од Милано со поминати 220.000 километри. Живееше и работеше во цела Европа. Никогаш во својата долга кариера не останал на пат а секогаш возел Опел. Оди ти објасни му после да купи Хонда :D