Автор Тема: Opel vs Honda  (Прочитано 116002 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Opel vs Honda
« Одговори #135 на: 11 Октомври 2011, 20:05:08 pm »
Stratro го потепа со пидиефот,  прва награда:
Kadett
Car of The Year
ex-Yugoslavia
1976
Kadett
;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Opel vs Honda
« Одговори #136 на: 11 Октомври 2011, 20:05:28 pm »
Под старателство на GM не значи дека се развиени од Opel.

Фаланга, тоа не се 10000 туку 11000RPM. Еве да ти биде полесно, најди ми сериски автомобил од 60-тите кој исклучува на 9500 вртежи или кој развива 44КС со мотор помал од 500 кубици. Не мора да е Опелов, било кој. Патем, не заборавај да ги прашаш таксистите со 123-ки мерцедес по колку им имаат поминато.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Opel vs Honda
« Одговори #137 на: 11 Октомври 2011, 20:07:44 pm »
Јас мислам дека ќе дојде време кога ќе плачеме по Легендарното Yugo хахахахааха

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Opel vs Honda
« Одговори #138 на: 11 Октомври 2011, 20:08:11 pm »
Нешто не е јасно.GM  е групација на производители исто како што е VAG на пример.Во групацијата користат исти мотори, да не си прават џабе трошоци.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Opel vs Honda
« Одговори #139 на: 11 Октомври 2011, 20:10:03 pm »
Под старателство на GM не значи дека се развиени од Opel.

Фаланга, тоа не се 10000 туку 11000RPM. Еве да ти биде полесно, најди ми сериски автомобил од 60-тите кој исклучува на 9500 вртежи или кој развива 44КС со мотор помал од 500 кубици. Не мора да е Опелов, било кој. Патем, не заборавај да ги прашаш таксистите со 123-ки мерцедес по колку им имаат поминато.
Гојдо, која е потребата некој мотор да врти до 11.000??? Кој нормален ќе го прави тоа освен во суперспортска верзија? Едноставно нема потреба од тоа.
А ти што го повторуваш тоа пет пати за тој мотор од 500 кубика и 44кс, дај напиши колку вртежен момент има тоа. Кољските сили не се битни туку вртежниот момент. Па спореди го со тоа во колку примероци е произведен и колку во општо е применлив. Јас јолку што знам Хонда прави 500 кубика мотор со 110 коњи, ама за машинаод 200 кила со потрошувачка од 10л на 100 км.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Opel vs Honda
« Одговори #140 на: 11 Октомври 2011, 20:12:50 pm »
Под старателство на GM не значи дека се развиени од Opel.

Фаланга, тоа не се 10000 туку 11000RPM. Еве да ти биде полесно, најди ми сериски автомобил од 60-тите кој исклучува на 9500 вртежи или кој развива 44КС со мотор помал од 500 кубици. Не мора да е Опелов, било кој. Патем, не заборавај да ги прашаш таксистите со 123-ки мерцедес по колку им имаат поминато.

Kawasaki, Yamaha ...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Opel vs Honda
« Одговори #141 на: 11 Октомври 2011, 20:15:22 pm »
Одговотот е .......вистина..

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Opel vs Honda
« Одговори #142 на: 11 Октомври 2011, 20:17:44 pm »
Такви примери има по сите сервиси.
Велештумф-чисто онака се мешам , да одржувам тензија..

Ок, ја да си прашам :D
Carry on... ;D

Гојдо, која е потребата некој мотор да врти до 11.000??? Кој нормален ќе го прави тоа освен во суперспортска верзија? Едноставно нема потреба од тоа.

Која е потребата од постоењето на Bugatti Veyron? Нема потреба и од него, ама пак го направија, за да се покаже и докаже, до каде може да отиде технологијата. Ист е муабетот и со Lexus LFA... И со пар други...

Под старателство на GM не значи дека се развиени од Opel.

Фаланга, тоа не се 10000 туку 11000RPM. Еве да ти биде полесно, најди ми сериски автомобил од 60-тите кој исклучува на 9500 вртежи или кој развива 44КС со мотор помал од 500 кубици. Не мора да е Опелов, било кој. Патем, не заборавај да ги прашаш таксистите со 123-ки мерцедес по колку им имаат поминато.

Kawasaki, Yamaha ...

Автомобил Џиџи, автомобил ;)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Opel vs Honda
« Одговори #143 на: 11 Октомври 2011, 20:23:16 pm »
Под старателство на GM не значи дека се развиени од Opel.

Фаланга, тоа не се 10000 туку 11000RPM. Еве да ти биде полесно, најди ми сериски автомобил од 60-тите кој исклучува на 9500 вртежи или кој развива 44КС со мотор помал од 500 кубици. Не мора да е Опелов, било кој. Патем, не заборавај да ги прашаш таксистите со 123-ки мерцедес по колку им имаат поминато.
Гојдо, која е потребата некој мотор да врти до 11.000??? Кој нормален ќе го прави тоа освен во суперспортска верзија? Едноставно нема потреба од тоа.
А ти што го повторуваш тоа пет пати за тој мотор од 500 кубика и 44кс, дај напиши колку вртежен момент има тоа. Кољските сили не се битни туку вртежниот момент. Па спореди го со тоа во колку примероци е произведен и колку во општо е применлив. Јас јолку што знам Хонда прави 500 кубика мотор со 110 коњи, ама за машинаод 200 кила со потрошувачка од 10л на 100 км.

Потребата да се врти до 11.000 е да извади повеќе снага од единица волумен без користење форсирана индукција (турбо/супер чарџери).
Коњските сили се опасно битни и се прва карактеристика на одреден мотор. Снагата (KW/KS/PS/CV Или како ќе ги најдеш) се производ на меоментот на сила при одреден број на вртежи (обртниот момент и вртежи во минута).
Обртниот момент е опасно зависен од кубикажата на моторот при Н/А мотори. Така на пример, земи саксо 1.5д без турбо и било кој друг 1.5 бензинец, ќе приметиш дека имаат приближно ист обртен момент (Saxo 1.5d 117 Nm,  58ks, lada samara 1500, 116.0 Nm, 74ks) Моторот на самарата има поголема снага
зошто по дизајн бензинецот може да произведе поголем обртен момент при 6000 вртежи од дизелот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Opel vs Honda
« Одговори #144 на: 11 Октомври 2011, 20:34:09 pm »
Еј немој бензинци vs дизел, пак ќе забега темава во шпанска серија од 1000 епизоди... ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Opel vs Honda
« Одговори #145 на: 11 Октомври 2011, 20:34:12 pm »
Под старателство на GM не значи дека се развиени од Opel.

Фаланга, тоа не се 10000 туку 11000RPM. Еве да ти биде полесно, најди ми сериски автомобил од 60-тите кој исклучува на 9500 вртежи или кој развива 44КС со мотор помал од 500 кубици. Не мора да е Опелов, било кој.

Zosto?
Sto znaci toa..deka e podobar vo nesto?
Ke ti najdam motor a Opel koj na 2000 rpm se ponasa kako Honda na 6000 rpm.

btw...kaj sto trebalo uste na vremeto Opel razvival visokoturazni motori.

Calibra 3,2 V6 DTM 95-96 (570 hp) - Manuel Reuter :
Engine type: V-shaped (75 degree)
Max power: 570 HP
Range: to 13,000 r.p.m.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Opel vs Honda
« Одговори #146 на: 11 Октомври 2011, 20:36:20 pm »
Еј немој бензинци vs дизел, пак ќе забега темава во шпанска серија од 1000 епизоди... ;D
Само ја потенцирав зависноста на снагата од обртниот момент и бројот на вртежи, а обртниот момент од кубукажата, не да навлегувам во безпотребни дискусии :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Opel vs Honda
« Одговори #147 на: 11 Октомври 2011, 20:39:25 pm »
Ти ја разбрав поентата, ама да спречам понатамошна дискусија во тој правец, малку фали... ;)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Opel vs Honda
« Одговори #148 на: 11 Октомври 2011, 20:40:32 pm »
Zosto?
Sto znaci toa..deka e podobar vo nesto?
Дефинитивно ДА! Кога не би било така немаше да постои црвената зона на вртежи како опасни!

Цитат
Ke ti najdam motor a Opel koj na 2000 rpm se ponasa kako Honda na 5000 rom.
Повели, најди ми мотор со слична зафатнина и ист тип на аспирација. Ако го покажеш тоа ве носам тебе + 1 особа и Фаланга + една особа на ручек каде сакате.

Цитат
Calibra 3,2 V6 DTM 95-96 (570 hp)
реков сериски автомобил од 60-тите!
А ако сакаш тјунирани мотори од 90-ти ќе ти најдам што вртат по 20000RPM.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Opel vs Honda
« Одговори #149 на: 11 Октомври 2011, 20:42:53 pm »
По тоа се разликуваат моторите од иста зафатнина, во различната аспирација,која за да се изведе повлекува други зафати итн, итн..Тешко дека ќе се најде ист таков мотор од два различни производители.