Под старателство на GM не значи дека се развиени од Opel.
Фаланга, тоа не се 10000 туку 11000RPM. Еве да ти биде полесно, најди ми сериски автомобил од 60-тите кој исклучува на 9500 вртежи или кој развива 44КС со мотор помал од 500 кубици. Не мора да е Опелов, било кој. Патем, не заборавај да ги прашаш таксистите со 123-ки мерцедес по колку им имаат поминато.
Гојдо, која е потребата некој мотор да врти до 11.000??? Кој нормален ќе го прави тоа освен во суперспортска верзија? Едноставно нема потреба од тоа.
А ти што го повторуваш тоа пет пати за тој мотор од 500 кубика и 44кс, дај напиши колку вртежен момент има тоа. Кољските сили не се битни туку вртежниот момент. Па спореди го со тоа во колку примероци е произведен и колку во општо е применлив. Јас јолку што знам Хонда прави 500 кубика мотор со 110 коњи, ама за машинаод 200 кила со потрошувачка од 10л на 100 км.
Потребата да се врти до 11.000 е да извади повеќе снага од единица волумен без користење форсирана индукција (турбо/супер чарџери).
Коњските сили се опасно битни и се прва карактеристика на одреден мотор. Снагата (KW/KS/PS/CV Или како ќе ги најдеш) се производ на меоментот на сила при одреден број на вртежи (обртниот момент и вртежи во минута).
Обртниот момент е опасно зависен од кубикажата на моторот при Н/А мотори. Така на пример, земи саксо 1.5д без турбо и било кој друг 1.5 бензинец, ќе приметиш дека имаат приближно ист обртен момент (Saxo 1.5d 117 Nm, 58ks, lada samara 1500, 116.0 Nm, 74ks) Моторот на самарата има поголема снага
зошто по дизајн бензинецот може да произведе поголем обртен момент при 6000 вртежи од дизелот.