Мојата самара не пушташе капка уље, ама секое малку беше у сервис, што за штелње вентили, скинат каиш, 6 пати ламела, еден куп хомокинетички зглобови (додека не најдов соодветни италијански со одличен квалитет), анласер, водна пумпа...
Ама брате капка уље немаше на патос... квалитет изванреден.....
Аман луге, како се фативте со глупости од типот „моторот е посен“ и „сум слушнал ги тестираат на стази до марс и назад пред да ги шиткаат“ и такви будалаштини, фактите викаат дека во последната генерација на Хондини мотори, 1.4 моторот не се врти до 8000, нити па 1.8 моторот, нити па 2.0 освен во Тајп еР (види го тромаквото во Акорд), нити па имале некои посебни мотори во сериските автомобили what soever. Исто е и со Опел. Се` стандардно, ништо спектакуларно, да се шитка и да трае и кај едните и кај другите. Ништо екстравагантно, ништо екслкузивно.
Ќе видиме што ќе биде понатаму, ќе покаже времето.