Автор Тема: Интервали на мали и големи сервиси  (Прочитано 23968 пати)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Интервали на мали и големи сервиси
« Одговори #30 на: 31 Јули 2013, 13:20:43 pm »
Некој со информација за сервисни интервал за 1.2тси и 1.4тси 122 ?

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
Одг: Интервали на мали и големи сервиси
« Одговори #31 на: 31 Јули 2013, 15:56:55 pm »
Па реално не гледам зошто би ја сменил мојата пумпа за репарирана, значи вадиш исправна пумпа за да ставиш некоја која била неисправна и ја поправале. За нова да, но со репарирана по мене нема логика, и детално ќе ги распрашам за тоа кога ќе го правам големиот сервис на 100ккм. Инаку како што кажав и јас, се додека сервисот сосе сите филтри е оваа цена, јас ќе ги менувам сите. Но сепак како и што кажав, ме нервира лажењто на увозниците кој во сервисен план кажуваат едно, кога ќе ја купиш колата друго.

Еве една слика и од препорачаното менување на  ребраст каиш на 180ккм.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

оваа страна ти е за ПРВИТЕ СЕРВИЗИ ОД ФАБРИЧКИ СЕТИНГ... значи од кога ке го земеш од фабрика, наведен е списокот кое што треба да се смени на која километража.. после тоа сервисот ти кажува кога што да смениш... значи фабричкиот ребраст каиш треба да се смени на 180. а после ке се мења на 90, како што ти викаат во порше.. гледаш дека доле во забелешка имаш дека ОД ДАДЕНАТА КИЛОМЕТРАЖА СЛЕДИ КОНТРОЛА НА СЕКОИ 30к. километри...

Да, али колата кај мене е купена нова, така да веројатно би било 180ккм да се смени првиот сет, а не 90ккм. А и ако работат со оригинални делови како што викаат, значи пак треба да се менува следниот пат на 360ккм. Додека на 30ккм само контрола и проверка дали е во ред, секако по потреба и замена. Јас решив на 100ккм да го правам сервисот зошто  е огин и пламен ако нешто заглави и заебе со него. Додека ако имам на пример Гаранција 4год како што има во некој земји, правам доста километри и ја возам колата по прописи, не би го сменил до 150ккм. 
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Интервали на мали и големи сервиси
« Одговори #32 на: 31 Јули 2013, 16:54:07 pm »
Partner 1.6 HDI има интервал на промена на каиш (timing belt) на 240.000км.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
« Последно менување: 31 Јули 2013, 17:27:53 pm marsher »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Интервали на мали и големи сервиси
« Одговори #34 на: 01 Август 2013, 00:50:29 am »
Partner 1.6 HDI има интервал на промена на каиш (timing belt) на 240.000км.

пази да не...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Интервали на мали и големи сервиси
« Одговори #35 на: 20 Август 2013, 14:04:09 pm »
Па реално не гледам зошто би ја сменил мојата пумпа за репарирана, значи вадиш исправна пумпа за да ставиш некоја која била неисправна и ја поправале. За нова да, но со репарирана по мене нема логика, и детално ќе ги распрашам за тоа кога ќе го правам големиот сервис на 100ккм. Инаку како што кажав и јас, се додека сервисот сосе сите филтри е оваа цена, јас ќе ги менувам сите. Но сепак како и што кажав, ме нервира лажењто на увозниците кој во сервисен план кажуваат едно, кога ќе ја купиш колата друго.

Еве една слика и од препорачаното менување на  ребраст каиш на 180ккм.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

оваа страна ти е за ПРВИТЕ СЕРВИЗИ ОД ФАБРИЧКИ СЕТИНГ... значи од кога ке го земеш од фабрика, наведен е списокот кое што треба да се смени на која километража.. после тоа сервисот ти кажува кога што да смениш... значи фабричкиот ребраст каиш треба да се смени на 180. а после ке се мења на 90, како што ти викаат во порше.. гледаш дека доле во забелешка имаш дека ОД ДАДЕНАТА КИЛОМЕТРАЖА СЛЕДИ КОНТРОЛА НА СЕКОИ 30к. километри...

Да, али колата кај мене е купена нова, така да веројатно би било 180ккм да се смени првиот сет, а не 90ккм. А и ако работат со оригинални делови како што викаат, значи пак треба да се менува следниот пат на 360ккм. Додека на 30ккм само контрола и проверка дали е во ред, секако по потреба и замена. Јас решив на 100ккм да го правам сервисот зошто  е огин и пламен ако нешто заглави и заебе со него. Додека ако имам на пример Гаранција 4год како што има во некој земји, правам доста километри и ја возам колата по прописи, не би го сменил до 150ккм.  

Шо има врска дали е нова или стара купена? сервисен интервал си е сервисен интервал. дали си 100ти или прв газда не гледам зашто би било различно.
« Последно менување: 20 Август 2013, 14:07:31 pm velestrumf »

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен JAck-S

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 62
Одг: Интервали на мали и големи сервиси
« Одговори #36 на: 29 Август 2013, 18:44:00 pm »
Различно е. Никоаш не си сигурен дали е вратен километражникот :)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Интервали на мали и големи сервиси
« Одговори #37 на: 29 Август 2013, 19:17:53 pm »
Одлична тема.

Вака - Opel Astra Classic II (aka Astra G) со 1.4 Ecotec Twinport мотор со 90 КС. Сервисната книшка вели:

Масло - до 30.000 километри, во зависност од условите и начинот на возењето, или еднаш годишно. Се согласувам.
Филтер за масло - заедно со маслото, види погоре. Се согласувам.
Филтер за воздух - на 4 години или 120.000 км. Во никој случај - минимуН еднаш годишно.
Филтер за полен - на 2 години или 60.000 км. Исто, не ми е по ќеф. Еднаш годишно.
Филтер за гориво - на 4 години или 120.000 км. Го оставив еднаш 5 години поради тоа што мислев дека не се менува, повеќе не. Еднаш годишно.
Свеќички - на 4 години или 120.000 км. Може да помине, пошто еднаш ги менував. Се согласувам.
Антифриз - не е споменат во сервисната книшка, стои "визуелна проверка и дотурање по потреба". Јас ќе го менувам еднаш на 5 години, пошто е црвен. Зелен, жолт или син - на две години.
Глицерин - ПОДНАЈИТНО, на секои ДВЕ ГОДИНИ, од сега па натаму. После тоа што го извадив од системот - петгодишен глицерин.. Никогаш повеќе не би си дозволил. По сервисна книшка - на две години или 60.000 км.
Батеријата на далечинското од централното - на две години или 60.000 км. Прв пат ја сменив после пет години. Резултатот е фантастичен, и за 70 денари, би ја менувал секоја година.
Клинест ремен - спомнат е, ама само со "визуелна проверка". Односно, додека не се скине. :P

Течност во серво, масло во менувач и фреон во климата - сервисната вика само "визуелна проверка", или да се дотури по потреба.

Се останато - плочки, дискови, гуртни, запчест ремен, подизачи, курац-палац - после 10 години или 150.000 км.

За добошите вика само да се вадат и чистат на 4 години или 120.000 км.

Преоптимистички се некои сегменти од сервисните интервали за наши услови, дефинитивно. А и плус, нема шанса предвремена промена на било која компонента да штети на колата.

Ебеш овластен. Само во своја режија.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Интервали на мали и големи сервиси
« Одговори #38 на: 02 Септември 2013, 22:30:54 pm »
Partner 1.6 HDI има интервал на промена на каиш (timing belt) на 240.000км.

пази да не...

Неинформиран, повторно.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Одг: Интервали на мали и големи сервиси
« Одговори #39 на: 24 Септември 2013, 13:05:36 pm »
Па реално не гледам зошто би ја сменил мојата пумпа за репарирана, значи вадиш исправна пумпа за да ставиш некоја која била неисправна и ја поправале. За нова да, но со репарирана по мене нема логика, и детално ќе ги распрашам за тоа кога ќе го правам големиот сервис на 100ккм. Инаку како што кажав и јас, се додека сервисот сосе сите филтри е оваа цена, јас ќе ги менувам сите. Но сепак како и што кажав, ме нервира лажењто на увозниците кој во сервисен план кажуваат едно, кога ќе ја купиш колата друго.

Еве една слика и од препорачаното менување на  ребраст каиш на 180ккм.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

оваа страна ти е за ПРВИТЕ СЕРВИЗИ ОД ФАБРИЧКИ СЕТИНГ... значи од кога ке го земеш од фабрика, наведен е списокот кое што треба да се смени на која километража.. после тоа сервисот ти кажува кога што да смениш... значи фабричкиот ребраст каиш треба да се смени на 180. а после ке се мења на 90, како што ти викаат во порше.. гледаш дека доле во забелешка имаш дека ОД ДАДЕНАТА КИЛОМЕТРАЖА СЛЕДИ КОНТРОЛА НА СЕКОИ 30к. километри...

Да, али колата кај мене е купена нова, така да веројатно би било 180ккм да се смени првиот сет, а не 90ккм. А и ако работат со оригинални делови како што викаат, значи пак треба да се менува следниот пат на 360ккм. Додека на 30ккм само контрола и проверка дали е во ред, секако по потреба и замена. Јас решив на 100ккм да го правам сервисот зошто  е огин и пламен ако нешто заглави и заебе со него. Додека ако имам на пример Гаранција 4год како што има во некој земји, правам доста километри и ја возам колата по прописи, не би го сменил до 150ккм. 

Шо има врска дали е нова или стара купена? сервисен интервал си е сервисен интервал. дали си 100ти или прв газда не гледам зашто би било различно.

Common rail TDI  motorite imaat pomali trzai od obicnite dizel motori i zatoa rebrastiot se menuva na 180 000, barem fabrickiot, A ti ako sakas mozes i na 5000 da go menuvas, rabotata bese zosto ako e fabricki preporacano da se menuva na 180000 vo Porshe ti go menuvaat na 100 000 kilometri, jas imam germansko Audi a4 ima pominati 135 000 i nema smeneto rebrast kais, vo kniskata pisuva zamena na 180 000 sto e tocno. Novite dizeli ne se kako postarite so obicna bos pumpa zatoa i tolkav interval ima za menuvanje na kaisot.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #40 на: 15 Октомври 2013, 09:48:43 am »
Како и да е, поминав со 50 еу, да  кажам право очекував многу повеќе :) . Се разбира дека не сакам да се расипува нешто и да плаќам, но секоја машина се расипува така и ова. Се надевам нема да имам проблеми понатаму. Следна поскапа работа е големиот сервис кој во комбинација со малиот чини околу 35-40к. До сега за 100ккм имам дадено 4500ден за непредвидени интервенции што мислам дека не е воопшто голема сума за 4год и 100ккм.

Што опфаќа големиот сервис ?

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #41 на: 15 Октомври 2013, 10:34:05 am »
Ребраст Каиш, Линиски Каиш и сите пропратни затегачи со нив мислам. Плус со него се прави и мал сервис со сите можни филтри(воздух, уље, клима, нафта). Не сум сигурен дали се менува глицеринот. Исто така размислувам и за промена на уљето во менувачот но незнам колку е паметно тоа, страв ми е да не направат некоја беља мајсториве во Порше зошто одлично си функционира мењачот и со уље старо 100ккм.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #42 на: 15 Октомври 2013, 10:46:27 am »
Не го мењај ако немаш потреба.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #43 на: 15 Октомври 2013, 10:51:12 am »
Јас не би играл на таа карта. Јас би менувал уље во мењач на одредени интервали - ете на 100.000 км, може и помалку.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #44 на: 15 Октомври 2013, 10:56:23 am »
Јас не се сеќавам некогаш да се појавила потреба од мењање на уље во мењачите на нашите Кедија. А имаат поминато многу повеќе од 100.000 км.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.