Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 91461 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #525 на: 28 Декември 2016, 23:32:30 pm »
Не ти треба турбо за да имаш торк на ниски.
Кој атмо е со торк на ниски? незнам освен оние масл кар
1750Nm константно

Работата со атмосферецот е што има секаде малку торк, а не само на ниски. Затоа ако земеш поголем атмосферец ќе има пак секаде торк ама повеќе. Кривата на торк е релативно рамна на атмосферец.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #526 на: 28 Декември 2016, 23:34:02 pm »
јас секогаш би земал тди 105 без да се размислам ни најмалку према турбо бензинецот кои е така немаат век за милион км, има ли таков пример не сум сретнал? а дизели има еден куп.
Повели пример: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=237380976

Значи можело. Ама па, што ќе ми е кола што може 1.000.000 км да помине? Да не ќе се венчам со неа?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: HP vs Torque
« Одговори #527 на: 28 Декември 2016, 23:53:51 pm »
И кобрата е од тие масл кар што не ги ни гледаме овде, не па да ги возиме. јас како што ми останало во памет атмосферците торкот им иде исто како коњажата? а можеби и грешка сум, а на турбашите иде торкот горе па почне да спаѓа, а се качува коњажата

Симо не е работата да поминеме милион, него сите купуваме половни коли и ако треба ремонт после 50к км фрли ја, а оние надворешните си се потрошни делови зависи како си се одржува, како ти се погоди така ќе удара по џеб и тн. Затоа дизелите се поиздржливи и поекономични и нема потреба од алтернативи на плин/метан итн.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: HP vs Torque
« Одговори #528 на: 29 Декември 2016, 11:02:32 am »
Кој има најјак дизел на форумов?
Лошко. ТДИ 1.9 ПД 105, тоа е моторот што го движи универзумот. Зошто вакви прашања воопшто...


Ме занима што има да каже во темава.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #529 на: 29 Декември 2016, 11:31:45 am »
Многу кажавме во темата.

Него речи некој упорно ги брани торк кривите на косилиците. Убави биле, еве што се случува со Фиат 1.4 косилица:



Максимален торк од цели 110НМ од 3200-4600 рпм. Посебно многу торк има над 5700 и под 2500 :)



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: HP vs Torque
« Одговори #530 на: 29 Декември 2016, 12:08:20 pm »
Па ти за Алфа сисе фатил тоа кола ли е...
Фати се за Опел веќе кога се фаќаш :P

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: HP vs Torque
« Одговори #531 на: 29 Декември 2016, 12:18:32 pm »
Па ти за Алфа сисе фатил тоа кола ли е...
Фати се за Опел веќе кога се фаќаш :P


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #532 на: 29 Декември 2016, 13:25:01 pm »
Многу кажавме во темата.

Него речи некој упорно ги брани торк кривите на косилиците. Убави биле, еве што се случува со Фиат 1.4 косилица:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Максимален торк од цели 110НМ од 3200-4600 рпм. Посебно многу торк има над 5700 и под 2500 :)




Ооо, па добро е митово бе, си го фатил тоа со 70кс со турскиот мотор од линеа, па не е лошо, 80кс вади ;) Замисли овој мотор што чуда праи у шасија на чинквеченто ко на миле косилицата :D
Ај сеа опрај го тролскиот момент и фати Multiair моторче без турбо со 105 кс, Не дека се истакнуе со којзнае колкав торк, ама е далеку подобро од ова.



од 2000 до 6000 рпм има повеќе од 90% од пик торкот. Во комбинација со 6-степениот краток менувач, прилично е забавно за возење, поготово во Fiat 500 школка.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: HP vs Torque
« Одговори #533 на: 29 Декември 2016, 13:25:13 pm »
LP кај најде крива од најслабиот мотор кој се произведуваше до пред некое време (не ми е јасно зошто го продаваа кога имаа 1.4 16v 95-100кс  мотор во опција).
Сега да постирам крива од 1.9 SDI? Или забрзување на Skoda Octavia 1.9 SDi??? Само за споредба, MiTo 1.4 MPI 0-100 km/h: 12.3 s, Skoda Octavia 1.9 SDi 0-60 mph: 19.1 s. Постирај си го ова во бензин вс дизел.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: HP vs Torque
« Одговори #534 на: 29 Декември 2016, 13:33:14 pm »


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #535 на: 29 Декември 2016, 14:18:57 pm »
Многу кажавме во темата.

Него речи некој упорно ги брани торк кривите на косилиците. Убави биле, еве што се случува со Фиат 1.4 косилица:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Максимален торк од цели 110НМ од 3200-4600 рпм. Посебно многу торк има над 5700 и под 2500 :)




Ооо, па добро е митово бе, си го фатил тоа со 70кс со турскиот мотор од линеа, па не е лошо, 80кс вади ;) Замисли овој мотор што чуда праи у шасија на чинквеченто ко на миле косилицата :D
Ај сеа опрај го тролскиот момент и фати Multiair моторче без турбо со 105 кс, Не дека се истакнуе со којзнае колкав торк, ама е далеку подобро од ова.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


од 2000 до 6000 рпм има повеќе од 90% од пик торкот. Во комбинација со 6-степениот краток менувач, прилично е забавно за возење, поготово во Fiat 500 школка.

Без разлика и најјаката 1.4 косилица има лоша крива, воопшто не е рамна. Башка ова е по некоја конциденција 105 кс. Хехех. Тди 105, на 1000рпм има повеќе торк од максималниот на косилицава со иста снага.

А послаба ви 1.4 косилица од 78хп сеуште е во понудата ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: HP vs Torque
« Одговори #536 на: 29 Декември 2016, 14:30:17 pm »
Види ги ВРЕМИЊАТА на забрзување и не туку ми брбљај многу. Разликата во маса е цели 75кг, ама МОЌНИОТ ТОРК НА ДИЗЕЛОТ успева да ја потегне за само <20 секунди до 100ка. Еден аплауз за тебе :)
пс.1 само лада нива е поспора од торкот на дизел.
пс.2 А за решавање на кривите што го спомнуваш има еден куп технологии, кои ја прават кривата подобра од било кој дизел, додека модерните турбобензинци имаат подобра од модерните турбодизели.
пс.3 Префрли се во Бензин вс Дизел, лажи народ таму

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #537 на: 29 Декември 2016, 14:51:52 pm »
Не сум ја возел oставијата со 65кс, но претпоставувам дека ако тргнете од 50кмх, до 160 ќе одат исто, и поокрај тоа што е доста послаб во ХП и на хартија. Дури и тоа слабо моторче има 133нм, 15 повеќе од летаргијата. Тркај ги ти, јас испод 200нм не возам ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: HP vs Torque
« Одговори #538 на: 29 Декември 2016, 14:59:51 pm »
Колега, ти се што си пишал ти е рекла казала и претпоставкна. Ниту си возел нешто, ниту си пробал, ниту си се тркал, ниту си отворил книга по машинство. Затоа префрли си се на терен бензин вс дизел, кажувај гачки сам на себе таму.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #539 на: 29 Декември 2016, 15:01:49 pm »
Ама јас сакам колеги со дипломи од машинство, ќе направиш утка ако се поконтраме малце. Секогаш сум им докажувал дека незнаат :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need