Автор Тема: 1.2 TSI 105  (Прочитано 41240 пати)

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #45 на: 23 Јули 2013, 10:38:21 am »
Ги гледав компаративно двата (трите ги гледав ама тој од 85 го решивме брзо) модела за еден што ме прашуваше за совет. Цената на за ComfortLine 1.2TSI  19.217,00 ЕУР, за 1.4 TSI 19.760,00 ЕУР по ценовник од сајт.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #46 на: 23 Јули 2013, 10:41:44 am »
Па добро, тоа може им е привремена ценовна политика. Тоа може ќе се смени. Може 1.4 моторот помалку ги кошта да го произведат. За некоја година може и GTI ќе вози 1.4 мотор па ќе останат 1.2 се некои 120 коњи и да речеме 1.0 со 100 коња. Таков е трендот.

Јас би во принцип 1.2, поевтина регистрација, помалку масло, помалку тежина. Како да речам, јас сум Анти-Дени ;D
Он преферира нагоре во волумен а ја надоле.

Земи 1.4 90kw , чипувај го и ќе имаш иста регистрацијаа повеќе коњи :D

трендот е да земеш авто со повеќе performace/cost како ќе го изесапиш твое е :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #47 на: 23 Јули 2013, 10:43:31 am »
Епа кај и да е ќе почнат регистрацијата да ја наплаќаат по kw а не по волумен :)
Тоа може да се очекува кај и да е согласно трендот на downsizing. Како иначе ќе ти земат пари за тркачка Фиеста со 1.0 мотор... ебаго :D

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #48 на: 23 Јули 2013, 10:45:55 am »
така и ја на плаќаат сега.

Едит: акцизата ја врзуваа за волумен, сега и тоа се смени по цена на возило.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #49 на: 23 Јули 2013, 10:48:30 am »
Сигурен си? Јас некни прашав за регистрација за Опелот и ме прашаа одма на телефон колку кубика е а не колку kw.
За 1100 кубика мотор чини 7200 сосе осигурување во PSS. Исто ќе чини за Кадет со 35kw и Фиеста со 90kw?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #50 на: 23 Јули 2013, 10:48:58 am »
Некои работи се по KW некои по кубикажа. Најголемите трошоци се по kw, така да не се спасуваш со помала кубикажа многу..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #51 на: 23 Јули 2013, 10:50:40 am »
за периодот до 8 март годинава сигурен ептен.

http://www.insurancepolicy.com.mk/avto-odgovornost.asp

Едит: според ова 85-110kw исто плаќаат.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #52 на: 23 Јули 2013, 10:52:14 am »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #53 на: 23 Јули 2013, 10:53:30 am »
Ама осигурувањето е најскапо.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #54 на: 23 Јули 2013, 10:55:02 am »
Ко` што кажав:
Некои работи се по KW некои по кубикажа. Најголемите трошоци се по kw, така да не се спасуваш со помала кубикажа многу..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #55 на: 23 Јули 2013, 11:41:09 am »
за периодот до 8 март годинава сигурен ептен.

http://www.insurancepolicy.com.mk/avto-odgovornost.asp

Едит: според ова 85-110kw исто плаќаат.

Еј колку се  >:(  >:(  >:( што заради тоа што колата ми е 85кв спаѓа во поскапа категорија

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #56 на: 23 Јули 2013, 14:32:54 pm »
1.4 TSI BlueMotion Technology 90 kW   7-Gang-DSG   5,0 l/100km
1.2 TSI BlueMotion Technology   77 kW   7-Gang-DSG   4,8 l/100km
1.4 TSI ACT BlueMotion Technology   103 kW   7-Gang-DSG   4,7 l/100km


UTEPA GI BATO :D
во главно се истрескаа многу глупости за кратко време. Kако прво, моторите вооопшто не се ни малку слични освен системот за директно впрскување (ако сакате објаснување, ке објаснам). Второ, може 1.4 да троши помалку од 1.2, како што е пример кај Ford Fokus 1.4 и 1.6, ама тука е во прашање ептен слаб мотор и тешка каросерија.
Трето, да, многу битно е колкав вртезен момент има моторот и при кои вртежи, а бидејќи 1.2 тси има доволно Nm на ниски вртежи, има голема шанса (сигурно при нормална, спора вожња) моторот да троши помалку (околу 0.5л) од 1.4 тси.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Re: 1.2 TSI 105
« Одговори #57 на: 23 Јули 2013, 14:41:32 pm »
Отидовте во сосема погрешна насока. Лошко, моторот е ок, ама само толку. Јас го имам повозено 1.2 тси 85 баш во Голф 7 и моето мислење е дека е ок мотор.

Ради турбинчето има торк, али не вришти од перформанси. Во град комотно се осеќа поагилен од корејците со по 90-100 коња. 1.2 тси 105 е сосема друга прича.

Го возев во Октавијата и е сосема ок. Поубаво завлекува али пак не треба да се очекуваат спортски перформанси.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #58 на: 23 Јули 2013, 15:27:51 pm »
Отидовте во сосема погрешна насока. Лошко, моторот е ок, ама само толку. Јас го имам повозено 1.2 тси 85 баш во Голф 7 и моето мислење е дека е ок мотор.

Ради турбинчето има торк, али не вришти од перформанси. Во град комотно се осеќа поагилен од корејците со по 90-100 коња. 1.2 тси 105 е сосема друга прича.

Го возев во Октавијата и е сосема ок. Поубаво завлекува али пак не треба да се очекуваат спортски перформанси.
Точно, и се тоа поради постови од членови кои не пробале ТСИ мотор, па уште и стручни совети и критики даваат на таа тема...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #59 на: 23 Јули 2013, 18:55:05 pm »
Демек овие 105hp ако се во dCi тогаш е топ погон ама ако се во TSI г*но?

http://www.zeperfs.com/en/duel2753-3318.htm

Веројатно нема да биде никава драма. Но како градско потрчко + 1 годишен одмор сосема употребливо.
Во Поло се трпи некако,ама во Голф...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D