Автор Тема: 1.2 TSI 105  (Прочитано 40841 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #60 на: 23 Јули 2013, 18:56:21 pm »
Исто како што се трпи 1.5dCi во кросовер и ова ќе се трпи во Голф.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14243
  • Пудингот на шоферството
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #61 на: 23 Јули 2013, 18:58:06 pm »
Дизелот има и повеќе Нм.Не се само конЈовите во прашање.Затоа повеќе се трпи.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #62 на: 23 Јули 2013, 19:01:05 pm »
UTEPA GI BATO :D
во главно се истрескаа многу глупости за кратко време. Kако прво, моторите вооопшто не се ни малку слични освен системот за директно впрскување (ако сакате објаснување, ке објаснам). Второ, може 1.4 да троши помалку од 1.2, како што е пример кај Ford Fokus 1.4 и 1.6, ама тука е во прашање ептен слаб мотор и тешка каросерија.
Трето, да, многу битно е колкав вртезен момент има моторот и при кои вртежи, а бидејќи 1.2 тси има доволно Nm на ниски вртежи, има голема шанса (сигурно при нормална, спора вожња) моторот да троши помалку (околу 0.5л) од 1.4 тси.

Па би можел оти на пример VW ги ставил во категорија TSI  на нивниот сајт веројанто не е баш „ни малку“. Веројатно доста многу за да се наречат двата „TSI twincharger motors".

http://www.volkswagen.com.sg/en/technology/tsi-engine/the-105bhp-1-2-tsi-engine.html

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #63 на: 23 Јули 2013, 19:02:08 pm »
Дизелот има и повеќе Нм.Не се само конЈовите во прашање.Затоа повеќе се трпи.

Кросоверот има повеќе kg и полоша аеродинамика затоа се споредува.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #64 на: 23 Јули 2013, 19:03:07 pm »
1.2 105 во Поло е слично на F1 болид. Се трпи, и тоа многу лесно се трпи.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #65 на: 23 Јули 2013, 19:06:06 pm »
Супер се моторчињата. 1.4  TSI во А3- јка пее накај Белград 200-че (и малце поише на брзиномер) ич не му чуе.

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #66 на: 23 Јули 2013, 19:08:54 pm »
Јас имам Голф 6 со 1.2 TSI 85 коња и сум сосема задоволен од него.Во град троши 7-8 литра,додека со клима од 9-10 во гужва.Ако сакаш Лошко можам да ти го дадам на тест на пријателот па сам нека одлучи.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Присутен vele85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 587
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #67 на: 23 Јули 2013, 19:55:56 pm »
more more sFe eksperti,se razocarav ke menjam vo 2.0 tsi ...........  ali vo naredniot zivot :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #68 на: 23 Јули 2013, 20:00:34 pm »
Јас имам Голф 6 со 1.2 TSI 85 коња и сум сосема задоволен од него.Во град троши 7-8 литра,додека со клима од 9-10 во гужва.Ако сакаш Лошко можам да ти го дадам на тест на пријателот па сам нека одлучи.

Благодарам, но не е потребно. Порше во секој момент даваат тест возење, а и сите останати.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #69 на: 24 Јули 2013, 09:31:25 am »
1.2 105 во Поло е слично на F1 болид. Се трпи, и тоа многу лесно се трпи.
polo tsi 105ks + chip na 140 ks, ide skoro kako golf mk5 gti ;) LETA KOLICETO

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #70 на: 24 Јули 2013, 09:42:56 am »
UTEPA GI BATO :D
во главно се истрескаа многу глупости за кратко време. Kако прво, моторите вооопшто не се ни малку слични освен системот за директно впрскување (ако сакате објаснување, ке објаснам). Второ, може 1.4 да троши помалку од 1.2, како што е пример кај Ford Fokus 1.4 и 1.6, ама тука е во прашање ептен слаб мотор и тешка каросерија.
Трето, да, многу битно е колкав вртезен момент има моторот и при кои вртежи, а бидејќи 1.2 тси има доволно Nm на ниски вртежи, има голема шанса (сигурно при нормална, спора вожња) моторот да троши помалку (околу 0.5л) од 1.4 тси.

Па би можел оти на пример VW ги ставил во категорија TSI  на нивниот сајт веројанто не е баш „ни малку“. Веројатно доста многу за да се наречат двата „TSI twincharger motors".

http://www.volkswagen.com.sg/en/technology/tsi-engine/the-105bhp-1-2-tsi-engine.html
Ајде со ред да почнам. Прво прашање до сите, што мислите зошто VW нуди ваков мотор како основен во голф по цена како косилица 1.4? Кога сите други нудат косилици, те. мотори од пред 15 години? Поентата е дека и овој мотор е многу едноставен и ЕФТИН за произведување. Гарантирам дека не знаете дека моторот е OHC а не DOHC и дека е 8 вентилец. Помала глава, помалку материјал, 1 брегаста помалку 8 вентили помалку, и ред други работи го прават ефтин овој мотор, а истовремено го прават едноставен и со помалку механички загуби. Во исто време има турбо (екстремно мало, кое не ги кошта ни 30е VW да го набават) и TSI систем, со што моторот ем е моќен ем троши многу малку гориво. Моторот е подобар во секојдневна вожња од било кој дизел или косиличар (1.4-1.6) од таа класа. Муабетот дека 1.5 dCi, 1.6 tdi, 1.4 tdci се подобри поради Nm, е тешка глупост, бидејки TSI-во развива полни Nm при 1/5 од расположливите вртежи, во споредба со 1/3 кај дизелите...
РЕалноста е дека моментално се најдобра опција од сите мотори на пазарот, е сега дали ќе се покажат како долготрајни, тоа е друг муабет ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #71 на: 24 Јули 2013, 10:01:17 am »
Ајде со ред да почнам. Прво прашање до сите, што мислите зошто VW нуди ваков мотор како основен во голф по цена како косилица 1.4? Кога сите други нудат косилици, те. мотори од пред 15 години? Поентата е дека и овој мотор е многу едноставен и ЕФТИН за произведување. Гарантирам дека не знаете дека моторот е OHC а не DOHC и дека е 8 вентилец. Помала глава, помалку материјал, 1 брегаста помалку 8 вентили помалку, и ред други работи го прават ефтин овој мотор, а истовремено го прават едноставен и со помалку механички загуби. Во исто време има турбо (екстремно мало, кое не ги кошта ни 30е VW да го набават) и TSI систем, со што моторот ем е моќен ем троши многу малку гориво. Моторот е подобар во секојдневна вожња од било кој дизел или косиличар (1.4-1.6) од таа класа. Муабетот дека 1.5 dCi, 1.6 tdi, 1.4 tdci се подобри поради Nm, е тешка глупост, бидејки TSI-во развива полни Nm при 1/5 од расположливите вртежи, во споредба со 1/3 кај дизелите...
РЕалноста е дека моментално се најдобра опција од сите мотори на пазарот, е сега дали ќе се покажат како долготрајни, тоа е друг муабет ;)

Не сум знаел, ама тоа е тоа. Тоа се бара и така треба да биде.
Јебеш 16v, тоа за атмосферци е да им се зголеми волуметриската ефикасност.
« Последно менување: 24 Јули 2013, 10:51:09 am Falangasaurus »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #72 на: 24 Јули 2013, 11:26:39 am »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #73 на: 24 Јули 2013, 17:12:36 pm »
Во исто време има турбо (екстремно мало, кое не ги кошта ни 30е VW да го набават) и TSI систем, со што моторот ем е моќен ем троши многу малку гориво.

Што е тоа TSI систем?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #74 на: 24 Јули 2013, 17:41:30 pm »
Веројатно се мислеше на FSI (Fuel Stratified Injection) системот... TSI  е Turbo FSI :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.