UTEPA GI BATO
во главно се истрескаа многу глупости за кратко време. Kако прво, моторите вооопшто не се ни малку слични освен системот за директно впрскување (ако сакате објаснување, ке објаснам). Второ, може 1.4 да троши помалку од 1.2, како што е пример кај Ford Fokus 1.4 и 1.6, ама тука е во прашање ептен слаб мотор и тешка каросерија.
Трето, да, многу битно е колкав вртезен момент има моторот и при кои вртежи, а бидејќи 1.2 тси има доволно Nm на ниски вртежи, има голема шанса (сигурно при нормална, спора вожња) моторот да троши помалку (околу 0.5л) од 1.4 тси.
Па би можел оти на пример VW ги ставил во категорија TSI на нивниот сајт веројанто не е баш „ни малку“. Веројатно доста многу за да се наречат двата „TSI twincharger motors".
http://www.volkswagen.com.sg/en/technology/tsi-engine/the-105bhp-1-2-tsi-engine.html
Ајде со ред да почнам. Прво прашање до сите, што мислите зошто VW нуди ваков мотор како основен во голф по цена како косилица 1.4? Кога сите други нудат косилици, те. мотори од пред 15 години? Поентата е дека и овој мотор е многу едноставен и ЕФТИН за произведување. Гарантирам дека не знаете дека моторот е OHC а не DOHC и дека е 8 вентилец. Помала глава, помалку материјал, 1 брегаста помалку 8 вентили помалку, и ред други работи го прават ефтин овој мотор, а истовремено го прават едноставен и со помалку механички загуби. Во исто време има турбо (екстремно мало, кое не ги кошта ни 30е VW да го набават) и TSI систем, со што моторот ем е моќен ем троши многу малку гориво. Моторот е подобар во секојдневна вожња од било кој дизел или косиличар (1.4-1.6) од таа класа. Муабетот дека 1.5 dCi, 1.6 tdi, 1.4 tdci се подобри поради Nm, е тешка глупост, бидејки TSI-во развива полни Nm при 1/5 од расположливите вртежи, во споредба со 1/3 кај дизелите...
РЕалноста е дека моментално се најдобра опција од сите мотори на пазарот, е сега дали ќе се покажат како долготрајни, тоа е друг муабет