Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: bramovsk на 23 Јули 2013, 19:01:05 pmЦитат: marmlad на 23 Јули 2013, 14:32:54 pmUTEPA GI BATO во главно се истрескаа многу глупости за кратко време. Kако прво, моторите вооопшто не се ни малку слични освен системот за директно впрскување (ако сакате објаснување, ке објаснам). Второ, може 1.4 да троши помалку од 1.2, како што е пример кај Ford Fokus 1.4 и 1.6, ама тука е во прашање ептен слаб мотор и тешка каросерија. Трето, да, многу битно е колкав вртезен момент има моторот и при кои вртежи, а бидејќи 1.2 тси има доволно Nm на ниски вртежи, има голема шанса (сигурно при нормална, спора вожња) моторот да троши помалку (околу 0.5л) од 1.4 тси.Па би можел оти на пример VW ги ставил во категорија TSI на нивниот сајт веројанто не е баш „ни малку“. Веројатно доста многу за да се наречат двата „TSI twincharger motors".http://www.volkswagen.com.sg/en/technology/tsi-engine/the-105bhp-1-2-tsi-engine.htmlАјде со ред да почнам. Прво прашање до сите, што мислите зошто VW нуди ваков мотор како основен во голф по цена како косилица 1.4? Кога сите други нудат косилици, те. мотори од пред 15 години? Поентата е дека и овој мотор е многу едноставен и ЕФТИН за произведување. Гарантирам дека не знаете дека моторот е OHC а не DOHC и дека е 8 вентилец. Помала глава, помалку материјал, 1 брегаста помалку 8 вентили помалку, и ред други работи го прават ефтин овој мотор, а истовремено го прават едноставен и со помалку механички загуби. Во исто време има турбо (екстремно мало, кое не ги кошта ни 30е VW да го набават) и TSI систем, со што моторот ем е моќен ем троши многу малку гориво. Моторот е подобар во секојдневна вожња од било кој дизел или косиличар (1.4-1.6) од таа класа. Муабетот дека 1.5 dCi, 1.6 tdi, 1.4 tdci се подобри поради Nm, е тешка глупост, бидејки TSI-во развива полни Nm при 1/5 од расположливите вртежи, во споредба со 1/3 кај дизелите...РЕалноста е дека моментално се најдобра опција од сите мотори на пазарот, е сега дали ќе се покажат како долготрајни, тоа е друг муабет
Цитат: marmlad на 23 Јули 2013, 14:32:54 pmUTEPA GI BATO во главно се истрескаа многу глупости за кратко време. Kако прво, моторите вооопшто не се ни малку слични освен системот за директно впрскување (ако сакате објаснување, ке објаснам). Второ, може 1.4 да троши помалку од 1.2, како што е пример кај Ford Fokus 1.4 и 1.6, ама тука е во прашање ептен слаб мотор и тешка каросерија. Трето, да, многу битно е колкав вртезен момент има моторот и при кои вртежи, а бидејќи 1.2 тси има доволно Nm на ниски вртежи, има голема шанса (сигурно при нормална, спора вожња) моторот да троши помалку (околу 0.5л) од 1.4 тси.Па би можел оти на пример VW ги ставил во категорија TSI на нивниот сајт веројанто не е баш „ни малку“. Веројатно доста многу за да се наречат двата „TSI twincharger motors".http://www.volkswagen.com.sg/en/technology/tsi-engine/the-105bhp-1-2-tsi-engine.html
UTEPA GI BATO во главно се истрескаа многу глупости за кратко време. Kако прво, моторите вооопшто не се ни малку слични освен системот за директно впрскување (ако сакате објаснување, ке објаснам). Второ, може 1.4 да троши помалку од 1.2, како што е пример кај Ford Fokus 1.4 и 1.6, ама тука е во прашање ептен слаб мотор и тешка каросерија. Трето, да, многу битно е колкав вртезен момент има моторот и при кои вртежи, а бидејќи 1.2 тси има доволно Nm на ниски вртежи, има голема шанса (сигурно при нормална, спора вожња) моторот да троши помалку (околу 0.5л) од 1.4 тси.
Веројатно се мислеше на FSI (Fuel Stratified Injection) системот... TSI е Turbo FSI
Нека се искаже де Инаку се сложувам за цената на турбото, што во првата генерација на 1.2 сите откажаа послушност на 20.000км.
Зависи и од менувачот и преносот и режимот на возење. Дали 1.4ТСИ ќе троши помлаку од 1.2ТСИ не знам, ама знам сигурно (докажано неколку пати со различни возила/мотори) дека Фордовиот 1.6 16v100ks троши помалку од 1.4 16v 80KS од причина што 1.6 има доволно снага да повлече при пониски вртежи и каде ефикасноста му е поголема отколку 1.4 кој мора да го малтретираш на повисок обрт за да даде произведе соодветната снага.
1.2 TSI 105. Нашите комшии го тестирале подробно. Еве што измериле:Цитат: АutoBild.bgДокато при движение из града и при всекидневните пътувания 1,2-литровият мотор в началото бе само хвален („жизнен и с тяга като голям двигател”), то на автомагистралата се видя обратната страна на медала на модерната диета при работния обем, при която големите атмосферни двигатели се заменят от икономични турбомоторчета. Около и над 140 км/ч жаждата на 1.2 TSI се увеличава до недопустимите 14 л/100 км, двигателят е муден и шумен.Средният разход на гориво на Polo за 100 000 км бе 8,74 л/100 км – значително повече от измереното по тестовата отсечка на AUTO BILD (6,3 литра).Или во превод, иако на почетокот 105 кс турбо моторот давал впечаток на многу поголем мотор, сето тоа паднало во вода при возење на отворено. При брзини од 140кмх, 1.2 ТСИ троши 14 литри, моторот брчи и се мачи. Просечната потрошувчка на 1.2 тси е 8.75 л/100км, што е премногу.
Докато при движение из града и при всекидневните пътувания 1,2-литровият мотор в началото бе само хвален („жизнен и с тяга като голям двигател”), то на автомагистралата се видя обратната страна на медала на модерната диета при работния обем, при която големите атмосферни двигатели се заменят от икономични турбомоторчета. Около и над 140 км/ч жаждата на 1.2 TSI се увеличава до недопустимите 14 л/100 км, двигателят е муден и шумен.Средният разход на гориво на Polo за 100 000 км бе 8,74 л/100 км – значително повече от измереното по тестовата отсечка на AUTO BILD (6,3 литра).
bubreg vadam deka 80hp ide 170-175.. a i leon 1.2 so 105 ide tolku i ni metar poise.