Ставете го и одржувањето во математиките.
Современ супер/хипер хеч си има технологии кои што чинат многу пари за да ги одржуваш во живот како што треба.
- Адаптивна суспензија
- Хибридна турбина
- керамички дискови и плочки
Не е работата само да го купиш возилото. Тоа е релативна работа и остварлива.
Ние сме научени да купиме половно возило одржувано во овластен со книшка и со цела историја. Не смее да има никаков пропуст и сервис во не овластен сервис.
АМА
Кога треба ние да одржуваме наше возило, е тогаш го цедиш секој денар и гледаш што поефтино да поминеш, па дури и 300 денари работна рака за промена на уље да ги ушпараш.
И после ќе читаме теми на форум "ми чурка по малку, дали е добро така", "кажете ефтино мајсторче у Влае за промена на уље", "Добри ли се Лауфен гумите", "како да исклучам ЕГР (или АГР за по упатените)"
Возете си голфите, астрите, леоните, фокусите.... и не туку исправајте влакна со гумен чекич, зашто А класа АМГ била скупа...
Скупа е зашто шупаци како Душко Чифлиганец (поздрав Дуле ако ме читаш, баци ја Ева од мене) си го купуваат за курчење и го боли цевка дали има поефтин Голф ГТИ за тие пари.
Се додека има таргет група, ќе има таргет производи. Simple as that.