Супер си е тестот, резултатот е јасен. Цивикот е побрз на правец и на стаза (суво и мокро).
Да беше се во штоперицата, Ферари одамна ќе беа во стечај. Во филинг, звук, ентериер, екстериер, оверстеер, и се друго, според мене И30Н е подобар.
А за разликата во цена, те молам држи се до ФИРОМ каде разликата во цена е 12.000 евра.
Слонот во собата - скоро 6000 евра разлика во цена .
Плус не сум гледал тест каде глаучов дал шанса на "underdog"-oт во тестот.
Редовно се лигави врз премиумците или поскапиот модел кој го тестира, независно колку да е одвратен на изглед.
Глауч.
Фактот што немаме стандард и тркачка стаза во МК диктира да секој што евентуално ќе купи Hot Hatch воопшто нема му бидат важни перформанси па дури ни изглед, само да е црно/бело со затемнети стакла и црни бандажи.
На фиромјанин со пари за Hot Hatch пресуден фактор ќе му биде еден од овие:
1.Курч/омилен бренд (cough AMG/MINI cough)
2.Евентуална компензација за стан/песок/плац/стока/услуги
Просечен фиромјанин нема пари за Hot Hatch, а и да има ќе купи Passat tdi или некоја џипетина со 22ки бандажи и жонг шуанг гуми.
Кај нас ептеееееен треба некој да сака Hyundai (не познавам таков). Па како ќе паркира Hyundai пред супер турбо екстра гранд елит престиж премиум кафич, како ќе стави клуч од Hyundai до еспресото од 100ден. дај ви се молам, па колку цуци знаат што е i30N/TypeR и колку секунди е побрз/поспор до 100ка?
35к си дал за Хундаи (без ј)!?!?! За тие пари ќе земам гарсоњера у центар и ќе си клецкам студентки секој ден.