Абе со лажачиве... Да запегла напонот треба, или да го стабилизира, неможе на гужван напон (освен кај некои поасални марки). Нема везе на овој мислев, да стави.
А бе Дени...Те читам неколку поста...Прво не се става стабилизатор за да се одвојува, него за да се стабилизира напонот. Убаво џиџи ти рече...Ако сакаш галвански да се одвои треба да ставиш трафо како што ти рече...Ај тоа...
Ама што ке пеглаш на кола? Прав напон од 12 волти кој го добиваш од батерија? Односно од акумулатор??? Во случајов тој ти е огромен електролит, а подобро пеглање од тоа здравје...Стабилизација е една работа, пеглање на напон е друга итн..
Гужван или бофал напон е израз за ништо...Ако мислиш на варијации на напонот од 11,4 до 13,8, тогаш тоа е друга работа, но сите тие се предвидени да работат во тој опсег. + ако сакаш да извршиш таква стабилизација, за тоа ке ти треба малку посаглам електроника, а не стабилизатор. Колку е потрошувачката на еден инвертор? 1,5 ампера не е сигурно, така да со обичен стабилизатор тоа нема сигурно да го направиш така лесно...Ама ај... Треперењето не се јавува толку од варијацијата во напонот, туку од кинеското срање кое се наоѓа во лименката и треба да изиграва некаков си инвертор односно популарно како што го викате бласт.