E oti poveke??? Neli na nov lak nema potreba nitu od clay bar nitu od antihologramski pasti, tuku direktno vosoce. Ti vikam jas ti od noga ke go pomines so pivceto vo raka xaxa!
На нов лак треба внимателно миење со квалитетен шампон,фино глинирање со фина глина,фино полирање со употреба на polish паста не compound паста или ако е керамички лак,употреба на паста за керамички лак,потоа ако е тмна боја мора да се употреби и антихолограмска паста,но и да не е темен лак ,јас секогаш употребувам или glaze или антихолограмска паста,потоа автомобилот после полирање се мие повторно со шампон и се употребува исклучиво wash mit нараквици,се суши со помош на компримиран воздух или со микрофобер крпи кои имаат својство да упијат голема количина вода,потоа се нанесува восок или силант по желба на муштеријата,од скоро време восоците се заменети со силанти или wax sealant,и со восоците кои содржат нано технологија,сега се достапни и пастите за полирање со нано технологија,се во зависност од желбата на муштеријата.Сета оваа постапка важи и за постари лакови или оксидирани,но предходно се прави cutting на лакот со compound паста,се додека не се исчисти лакот од оксидација или не се израмнат лесните оштетувања на истиот(swirls marks,RDS,hologram,light sctraches........)потоа следи полирање на лакот,значи предходнава постапка compound лакот не е полирање,тоа е припрема за полирање,за која се користат поабразивни пасти кои имаат својство да ги одклонат непривалностите кои ги споменав врз лакот,но негативна страна е тоа што при compound на лакот кој е во повејќето ситуации неизбежен,остава трагови како холограми или микроскопски црти,кои 100% успешно се одклонуваат во наредната постапка полирање,значи да појаснам :
1Step: compound
2Step:polishing
3step:finishing
4step:waxing