Автор Тема: Ребраст каиш...дали пак да се промени  (Прочитано 10183 пати)

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #15 на: 17 Април 2013, 16:03:55 pm »
Смени го каишот и претстави ја ксарата ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #16 на: 17 Април 2013, 16:10:09 pm »
Затоа што оддамна не сме имале скара ;D

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #17 на: 17 Април 2013, 17:29:09 pm »
Ако добро сватив од ова што прочитав мајсторот пробал да ја запали додека каишниците биле заклучени така?
Доколку е така прво нека го вади каишто и нека види дали каишницата од радилицата е ок? пошо таа го има изедено највеќе. (од една страна алансерот пробува да ја заврти а од другата со штраф заштрафена) Ако е се во ред нека враќа назад и пали и вози, ако може плус нека се провери замаецот да не има скршено некој заб исто така и алансерот да се провери.

Отсутен Stole

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
  • RoadRunner...
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #18 на: 17 Април 2013, 17:57:15 pm »
Значи заклучени беа само каишниците на брегастите, но не и на радилицата.
Така да освен штрафчинјата што се скршија мислам дека каишот највеќе настрада.
А за тоа да се провери и замаецот и алансерот, не ми падна на памет.
Добро што ми кажа, ќе го провериме и тоа.

Go Baby, Go...!!!

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #19 на: 17 Април 2013, 17:58:37 pm »
Бог да чува какви мајстори има,да не си ступнал таму више,па прво и основно од коа ќе се смени кајш е вртење на рака да се види дали е све убаво наместео,да не си стапнал више у тој сервис.

Отсутен Stole

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
  • RoadRunner...
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #20 на: 17 Април 2013, 18:00:18 pm »
Смени го каишот и претстави ја ксарата ;D
Да се среди ке ја представам обавезно :D
Go Baby, Go...!!!

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #21 на: 17 Април 2013, 23:03:13 pm »
Друже јас сватив дека сите биле заклучени, штом само брегастите биле тогаш мењај каиш (истегнат е тој веќе, може да не е ама ради безбедност), од кога ќе смените каиш и кога ќе се запали кога ќе работи како што треба провери си компресија на цилиндрите да не стигнал некој клип до некој вентил пред да се скинат штрафчињата. (не дај боже не би сакал нешто такво да се деси).
Со лесно и се надевам дека се ќе се среди и ќе си биде како што треба.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #22 на: 17 Април 2013, 23:28:57 pm »
го испоплашивте човекот...

да, мајсторот е кретен. како може на клуч-верглање да пороверува дали е во ред промена на ребраст каиш... кретенизам... јас во нај маа рака проверувам така што го ставам во 4-5 брзина и со кренато тркало го вртам тркалото...

инаку, не се страши за џабе... смени си го каишот чисто колку да не те јаде јанѕа.. или терај некои 30.000 па смени го... а тоа што скинал штафофи, големо маде...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Stole

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
  • RoadRunner...
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #23 на: 18 Април 2013, 08:26:49 am »
А бе што да кажам, не знам.
Веќе си го купив каишот, така да го мењам.
А не верувам дека некој клип успеал да ги чепне вентилите.
Зашто откога се деси проблемот, го проверивме каишот и се
беше на позиција. А да се истегнал до толку не верувам, попрво
мислам дека би се скинал.
Инаку колава си иде како предходно, се си е ок.
А каишов ми го испофалија повеќе луѓе, станува збор
за: Continental Contitech не сум сигурен точно која шифра беше.
У Мега ауто партс им кажав што се деси, рекоа каишот дека имал комбинација
од метал (метални влакна, или што знам...) и бил екстра јак.
Но заради сигурност рекоа исто дека не вреди ризикот.
Go Baby, Go...!!!

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #24 на: 18 Април 2013, 12:37:44 pm »
Немој веќе да си му стапнал на тој сервисер ..Не заслужува после ваква глупост.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #25 на: 21 Декември 2014, 09:39:28 am »
пунто активе 1,2 2003/4. 3 врати... поминати се 39000км, 3 години не го возевме... дали веднаш да се смени оригиналниот  ребраст или да се прегледа прво визуелно ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #26 на: 21 Декември 2014, 09:42:26 am »
Смени го, раат да си. И онака вика промена на 4 години или 80.000км, што дојде прво.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #27 на: 21 Декември 2014, 10:35:37 am »
пунто активе 1,2 2003/4. 3 врати... поминати се 39000км, 3 години не го возевме... дали веднаш да се смени оригиналниот  ребраст или да се прегледа прво визуелно ?

да да... сменете го.. иако му е фабричка уградња каишот, сменете го цел сет.. и ребраст и линиски и сите затегачи.. успат сменете му масло, филтри и да знаеш дека му е направено ресет.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #28 на: 21 Декември 2014, 15:07:36 pm »
kakvi zategači na 39000km ? ... da straviš ćuruk , a za originalnite nema gajle.. imav 106-ka 1994, ja kupiv 2001 so 79000, samo rebrast smenivme na 100000...na 130,000 ja prodadovme, mi se javi po 2 godini kupuvačot da se pofali deka pominal ušte  35000 i ništo ne smenil...
... a gledam komšija ima Clio, prv gazda, ušte na 40,000km go nateraa vo ovlasteniot se da menja, kaiš i zategači... posle na 80,000km otide na privaten majstor, ama i toj istata šema.. ;D

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Ребраст каиш...дали пак да се промени
« Одговори #29 на: 21 Декември 2014, 15:10:31 pm »
Смени го, раат да си. И онака вика промена на 4 години или 80.000км, што дојде прво.

za koi koli ovaka kažuva ?? sinot ima škoda VW, 2006, ima 65000 ušte nema namera da menuva...
mislam 4 godini ili 80,000km e za zamenski kaiši...
« Последно менување: 21 Декември 2014, 15:19:19 pm nefer »