Здраво
Пред некој ден отидов на мајстор за промена на ребраст каиш и затегачи.
Станува збор за citroen Xsara 2.0 16v VTS 167 hp. Значи, еве што се случи:
Нулта позиција кај овие францускиве возила се наоѓа така што каишниците
на брегастите се заклучуваат т.е фиксираат со шрафчиња.
Исто и на каишницата на радилицата.
Откога е се променето и проверено, дури мајсторот ги обележа позициите со бел маркер
за да е 100% сигурен.
БЕз да го сврти моторот на рака како што мислам и дека треба да се направи после ваква интервеција,
проба да ја стартува колата дирекно на клуч. Се слушна нешто како крчење и излезе да провери.
НЕмаше ништо видливо, го сврте моторот и се слушна гребење метал.
Го отвори капакот од каишниците и видовме дека ги заборавил шрафовите ско кои беа фиксирани.
Ги извади парчињата ги проверивме точките за позиција и каишот го проверивме, вака се изгледво ред.
За срека не префли каишот или да се скине.
Дали да го сменам само ребрастиот каиш повторно или има некој ризик ако го оставам овој.
Со колата се е во ред за срека, ја возам без проблем веке неколку дена.