Одличен осврт на темата:
"So what does Sergio Marchionne really want?! First he’s flirty with GM and is denied. Cool, fine, no big deal. Plenty of fish. Then he name-drops Volkswagen without bothering to float the idea of a multi-billion dollar industry merger with them first, and then completely reverses course when they bite and goes and says he’s completely uninterested, and that VW should come to him."
http://jalopnik.com/shit-got-too-real-for-sergio-marchionne-1793356952Fiat (односно FCA) се стварно у чудна позиција. Chrysler ко Chrysler, глуми премиум а уствари имаат само четири (!!) возила во понуда, од кои што две се истата кола, само што едната е хибрид. Fiat кубури со 500 (и реално 500 и сите негови варијанти се продаваат релативно добро) ама веќе треба замена за Punto и наследник на Bravo/Stilo. Alfa Romeo живнува и тоа мноооогу ме радува, а другите амерички брендови си тераат релативно добро на домашен пазар (Dodge, Ram) па и глобално (Jeep). Maserati има константен напредок (и се очекува дека значително ќе зголемат продажба со Levante) така да, overall не се во лоша позиција, ама се во чудна позиција.
На Fiat конкретно му треба средување и подмладување на целата гама на продукти, и ваљда пошто сега продаваат и во Америка инвестицијата би требало да се исплати. Ама па во Америка продаваат само 500-ки и неговите деривати, па што знам..