Брз наод, кој ќе најде нешто друго нека надополни:
VW Golf IV 3-door 19,600
Ford Focus 3-door 19,600
Hyundai i40/Sonata (US market) (2011 – ) 35,300
Chevrolet Corvette C7 (2014 – ) 14,500
Cadillac ATS (2013 – ) 29,000
Bugatti Veyron 60,000
BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000
Bentley Flying Spur (2013) 36,500
Alfa Romeo 156 11,000
Alfa Romeo 159 31,400
Honda Civic Hatchback (6th-Gen, EK) 10,700
Honda S2000 (1st-Gen, AP1) 7,100
Opel Vectra C 18.000
Porsche 911 Coupe 991 (2012) 30,359
Rolls-Royce Phantom 40,500
Volvo S80 18,600
Volvo XC90 (2003 – 2014) 21,400
Subaru Impreza (4th-Gen, 2012 – ) 24,500
Saab 9-3 Sport Sedan (2008 – 2011) 22,000
Opel Astra G 5-door (1998 – 2004) 11,700
Mercedes W212 E-class 29,920
Mercedes W221 S-class 27,500
Mercedes W222 S-class 40,500
Koenigsegg Agera R 65,000 KRAL
Ако на симо алфата има 31к, Џулијата има само многу повеќе. Нисанот нема во ниеден случај да има повеќе од порше, па така, најверојатно цврстината на шасијата на Џулија е поголема од Нисан Сани ГТР, и тоа најверојатно дупло. Еден ден кога ќе ги добиеме бројките, ќе знаеме точно.
Џулија исто така е управуван од софистициран софтвер, кој во ниту еден момент не ја доведе во опасност.