Автор Тема: Alfa Romeo vs Everything Else!  (Прочитано 1333461 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6255 на: 04 Јануари 2015, 13:15:13 pm »
Има доволно место за еден carry on куфер. Доволно за два-три дена на халкидики. На кој му фали уште место за на одмор, може да се снајде:











Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6256 на: 04 Јануари 2015, 13:17:53 pm »
На што ќе гледаш фит-финиш?. Овде имаш мотор,рачки на врати,2 копчиња,волан и тркала.Нема никакви контроли на волан за радио,нема никакви трим-пластики или др глупости.
Не кажав дека не е битен,туку дека кај 4ц нема каде да се бара,бесцелно е,инаетски би рекол.

Таа е 10-пати поефтина од следната кола со рачно изработен карбон-монокок. И така може да се гледа.

Сите нови хипер-автомобили се со автоматски менувач,и јас би сакал опција со мануелен,ама таков е трендот. Тие го диктираат правецот. Ова треба да биде ефтина верзија.

Премногу долу на листата ти се хендлинг,грип,управување,звук. Поготово звукот,најди го линкот од мп4/12 каде Мекларен спроведува специјално истражување после кое се констатира дека звукот е 50% од спортското чувство.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29789
    • CARclub.mk
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6257 на: 04 Јануари 2015, 13:17:53 pm »
Ја чекам првата слика од 4C со Thule. Од карбон, секако. :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6258 на: 04 Јануари 2015, 13:19:12 pm »
Се очекува, по примерот на:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6259 на: 04 Јануари 2015, 13:20:34 pm »
Има доволно место за еден carry on куфер. Доволно за два-три дена на халкидики. На кој му фали уште место за на одмор, може да се снајде:

Не велам дека нема. Супер си е количето, алал да му е. Само сакав да кажам дека багажниот простор не е небитна карактеристика дури и кај вакви коли.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29789
    • CARclub.mk
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6260 на: 04 Јануари 2015, 13:23:39 pm »
На што ќе гледаш фит-финиш?. Овде имаш мотор,рачки на врати,2 копчиња,волан и тркала.Нема никакви контроли на волан за радио,нема никакви трим-пластики или др глупости.
Не кажав дека не е битен,туку дека кај 4ц нема каде да се бара,бесцелно е,инаетски би рекол.

Таа е 10-пати поефтина од следната кола со рачно изработен карбон-монокок. И така може да се гледа.

Сите нови хипер-автомобили се со автоматски менувач,и јас би сакал опција со мануелен,ама таков е трендот. Тие го диктираат правецот. Ова треба да биде ефтина верзија.

Премногу долу на листата ти се хендлинг,грип,управување,звук. Поготово звукот,најди го линкот од мп4/12 каде Мекларен спроведува специјално истражување после кое се констатира дека звукот е 50% од спортското чувство.

За мене, субјективно, изгледот на колата е многу важен. Каква сака нека биде, ако не ми се свиѓа како изгледа од надвор, џабе. Како беше оноа - ако не се завртам да ја видам уште еднаш кога ќе ја паркирам, џабе. Алфата (мене, субјективно) едноставно не ми е убава. Личен став.

Е сега, moving on. Втора работа - седечка позиција и комфор. Условот лепота е задоволен, одиме на условот возачка позиција. Ако возачката позиција не ми е погодена, колку сака нека е добра колата за возење, ако јас не можам да се наместам комотно позади волан, џабе. Мене во 4Ц ме собираше таман, на Дени (кој е 10-тина сантиметри повисок од мене) му фалеше простор.

Кога веќе сме ги задоволиле тие услови, можеме да зборуваме за се друго. Субјективно, за мене, поважен е грип и хендлинг од звук (затоа и не патам од комплексот дека дизел не може да прави мерак). Ако е грипот добар, ако е управувањето добро, тогаш звукот е само cherry on top. Алфата звучи добро, признавам. Еден алфиста од форумот па ми кажа дека не му се свиѓа звукот, односно дека му се свиѓа повеќе звукот од неговиот Twin Spark.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55047
  • Махер
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6261 на: 04 Јануари 2015, 13:25:57 pm »
Проблемот настанува кога главниот конкурент има ем пониска цена, ем дупло багажен простор, ем место за 2 деца или бебиња или куфери позади, ем на изглед е поубава, ем поедноставна за одржување, поудобно седење (поготово за оние кои сакаат полежечка возна позиција) и така натаму. И сето тоа проследено со одлични возни карактеристики, ист заден погон, ниско тежиште. А благодетите ќе си дојдат со самото тоа што ќе е (субјективно за мене) подобра во својата работа (*види конфор на седиште*) под точка еден, а под точка два ќе можам да ја користам секојдневно за градска вожња, секојдневно за издувавање, и секојдневно за патувања до 1500км.







Јас сериозно би го купил конкурентов, за разлика од 4ц. Ама тоа си е лично мое мислење.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6262 на: 04 Јануари 2015, 13:29:37 pm »
Подесиви седишта се опциони во 4C, да не заборавиме.
Јас сум тој кој го преферира звукот на TS вс некако насилно билданиот звук на 4C. Звукот од 4C повеќе ми одговара за 500 Abarth на пример...

Проблемот настанува кога главниот конкурент има ем пониска цена, ем дупло багажен простор, ем место за 2 деца или бебиња или куфери позади, ем на изглед е поубава, ем поедноставна за одржување, поудобно седење (поготово за оние кои сакаат полежечка возна позиција) и така натаму.

Ако вака го опишуваш главниот конкурент, тогаш тоа не е главен конкурент. Друг тип на возило е.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6263 на: 04 Јануари 2015, 13:38:44 pm »
За оние важните работи:
Цитат
On a smooth surface, the 4C absolutely fizzes with energy. The steering, surprisingly weighty at parking speeds, lightens appreciably, barking orders at the optional 18-inch front wheels (17s are standard, the rears an inch bigger in each case). There's never quite that ultimate clarity of feedback, but on smooth pavement, the 4C darts from apex to apex with precision and enthusiasm.

Then you get to real-world roads—broken pavement, camber, truck grooves—and it starts to fall apart. We should make it clear that our car was fitted with the optional Racing pack, intended for track use. It had uprated springs and shocks, a stiffer front sway bar, and the addition of a rear bar where the standard car has none. US cars will get their own suspension setup, with its springs, shocks, and bars different from the Euro versions.

On anything less than marble-smooth flooring, the steering is so messed up, it feels like you're walking a pack of dogs through a butcher shop. Bumps upset it, ruts in the road are like magnets, and you start backing off the power when other cars approach on twisty back roads, because you don't feel confident that you're not about to leap across the center line and punt them into the scenery. Even simply changing lanes on a rough stretch of freeway sends the front wheels into a frenzy. Road Test Editor Robin Warner actually checked for broken bushings on the track control arms.

We know that Alfa is already considering upБлокирано the 4C with power-assisted steering, which would be a shame. Because it's not the weight that's the problem, but the corruption. The interference dilutes the steering feel and, consequently, your enjoyment of the car. At an indicated 150 mph on a badly surfaced airfield, when the busy-feeling Lotus never wavered from its course, the Alfa felt downright scary.

...

The Lotus's bones might be nearly 20 years old, but the car still gives Alfa's glamorous newcomer and its fancy carbon chassis a swift lesson in what matters. Who cares if you're sitting in a composite wicker basket if the steering isn't up to scratch?
http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-comparison-tests/reviews/a7644/comparison-test-alfa-romeo-4c-vs-porsche-cayman-vs-lotus-elise-road-test-review/

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6264 на: 04 Јануари 2015, 13:42:31 pm »
Жал ми е што сите тестови на обични патишта ги прават со трак пекиџ на 4C, (спортска суспензија и 18-ки напред и 19-ки позади), баш сакам да видам некој тест на нормално возило со стандардните 17-ки и стандардната суспензија, сигурен сум дека 99% од муабетиве за суспензијата ќе ги нема.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6265 на: 04 Јануари 2015, 13:44:17 pm »
Кога ќе тестирате Ролс-Ројс ќе го однесете на тркачка патека? Кога ќе постави очајно време ќе го плукате?

Од картинг бараат нешто што треба лимузина да го овозможи,е тука се гледа тенденциозноста.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Баги

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 794
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6266 на: 04 Јануари 2015, 14:00:03 pm »
На што ќе гледаш фит-финиш?. Овде имаш мотор,рачки на врати,2 копчиња,волан и тркала.Нема никакви контроли на волан за радио,нема никакви трим-пластики или др глупости.
Не кажав дека не е битен,туку дека кај 4ц нема каде да се бара,бесцелно е,инаетски би рекол.

Таа е 10-пати поефтина од следната кола со рачно изработен карбон-монокок. И така може да се гледа.

Сите нови хипер-автомобили се со автоматски менувач,и јас би сакал опција со мануелен,ама таков е трендот. Тие го диктираат правецот. Ова треба да биде ефтина верзија.

Премногу долу на листата ти се хендлинг,грип,управување,звук. Поготово звукот,најди го линкот од мп4/12 каде Мекларен спроведува специјално истражување после кое се констатира дека звукот е 50% од спортското чувство.

За мене, субјективно, изгледот на колата е многу важен. Каква сака нека биде, ако не ми се свиѓа како изгледа од надвор, џабе. Како беше оноа - ако не се завртам да ја видам уште еднаш кога ќе ја паркирам, џабе. Алфата (мене, субјективно) едноставно не ми е убава. Личен став.


затоа возиш голф? :) изгледа повеќе ти се допаѓа од 4ц :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7080
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6267 на: 04 Јануари 2015, 14:46:39 pm »
Дали тоа некој е нормален да бара багажен простор кај кола што ни клима нема за да намали на тежина?!?

Тој што има 80.000 евра за кола која што е исклучиво предвидена за спортско возење и уживање во истото, сигурно ова не му е примарна кола. Истата личност сигурно нема на групер да бара понуди за сместување во Грција. Едноставно ќе си ја земе кредитната картичка и толку. Таа секаде ја собира.

Во сите дискусии ја промашувате поентата и целната група на колата. Мислам ова веќе нема смисла да се зборува. Македонија нив не ги интересира заради тоа што вакви глупи констатации и споредби се прават.


Значи едноставно е, колата ќе си ја земе некој кој нема да планира бабата и дедото да ги вози на Зелен пазар по црвен пипер туку некој кој ќе си ја вози девојката/сопругата/швалерката/дечкото ;D кој што нема да се замара колку е цената на бензинот, кој нема да се замара дали да спие во Хилтон или Кемпински, кој нема да се замара дали да и купи на личноста до него дијамант од 2,3 или 10 карати...туку ќе глеа да си ужива во животот додека ние тука тресеме празна слама.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17594
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6268 на: 04 Јануари 2015, 14:51:04 pm »
Може да заклучиме дека карбон-монокок возила не се за продажба во земји во транзиција/развој. Го почитувам човекот кој ја купил единствената 4С што стигна во МК, и би сакал тој да е последниот, зошто читајќи тука што луѓето бараат од кола со карбон-монокок, не ни заслужува државава да има повеќе од една 4С.

Багажник немала, не се понашала добро на дупки, а сиротата има гепек за две кациги и две одела за трки и суспензија подесена за патека. А, да. Не е ни 5 метри долга зошто ако даеш 70.000 евра за кола од неа треба да се сере од страв комшијата.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6269 на: 04 Јануари 2015, 15:07:12 pm »
Карбонот е алатка за постигнување на одредена цел. Ако со други методи некој постигнал подобри резултати, за џабе си потрошил пари за карбонот. Си можел и со фолија истиот ефект да го постигнеш.