Па Џулиета (под полна продажна цена која беше над 20.000 кога излезе) воопшто не се продаваше, или се продаваше во незавидни количини...
Еднаш се изгореле, сега ќе си одат на сигурно - сувчиња летаат од салоните а Алфа има навидум добитна комбинација - уникатен изглед и добри возни особини. Само да не се залетаат со цената па да им останат колите непродадени... 
Колку што гледам брзински, Џулиета е продадена во нешто над 400.000 примероци, и ваљда е најпродаван модел на Alfa Romeo во прошливе 10-тина години.
Разликата меѓу Џулиета и Тонале (покрај нели очигледната дека едното е хечбек, другото е SUV) е дека едната кола не изгледа нешто посебно убаво, а другата (особено за SUV) изгледа одлично.
Како и да е, трендовите се тие. Стелвио веќе е (во моментов) најпродаван модел на Alfa Romeo (и мојот аргумент дека лепота праи разлика во избор на купување паѓа у вода), сигурен сум дека и Тонале ќе се продава добро.
Само што, како по обичај, ептен одолговлекуваат.
Па Џулиета (под полна продажна цена која беше над 20.000 кога излезе) воопшто не се продаваше, или се продаваше во незавидни количини...
Те поздравија цените 10 години подоцна 
https://www.alfaromeo.de/giulietta-my19#MODELLVARIANTEN
Дап, ние имаме изненадувачки добри цени за Џулиета.
@Simo - Carrier159 Tonale & Guiletta не се во различна класа? Нели Guiletta-та е следбеник на нашите 147ки како хечбек, a Tonale-то го планираат како SUV/кросовер нешто-нешто?
Ако не се лажам и Цитроен отиде во таа насока.
Сите одат. Нас може да не ни се свиѓа тоа, ама тие се трендовите, тоа го бараат купувачите.