Автор Тема: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?  (Прочитано 12422 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #30 на: 05 Март 2013, 15:23:00 pm »
Има ли некој материјален доказ да го потврди или да го демантира ова?

Додуша Томи рече дека забележал намалена потрошувачка со прескокнување на брзини. Само би сакал да се опише начинот и условите на возење и истото да се квантифицира, па потоа да дискутираме.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29605
    • CARclub.mk
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #31 на: 05 Март 2013, 15:37:59 pm »
Kако би го поврзал сјебувањето на шалтерот со менување 1-3-5?

не ти се десило до сега? не си видел кај некого до сега? има повеке дефекти што можат до ваков проблем да те донесат... да не објашњавам сега што и како, не е темава за тоа.
Aко на било кој начин може да се предизвика штета на возилото со менување 1-3-5, ова е темата за тоа.

Ќе го речев потполно истото. Ако не тука, каде?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #32 на: 05 Март 2013, 15:55:09 pm »
јас не реков дека ке се оштети шалтерот ако се вози 1-3-5.... значи прво и основно читајте што пишува, па во кој контекст е напишан одговор на некое прашање или што е постирано во кој контекст, па потоа изберете си го правиот текст за да ги поствувате прашањата. вака како што е на темава постирано и линерано онака како што иде дискусијата, па како што иде на ред прашањето твое не беше КАКО КЕ СЕ СЈЕБЕ  шалтер од користење само 1-3-5 брзини, туку како е можно да се сјебе шалтер па да работи само 1-3-5


шалтање 1-3-5.. поголема глупост НЕМАМ ЧУЕНО!!... јас еднаш возев така.. ама само еднаш... кога ми се сјеба шалтерот, додека да стигнам до гаража.

ако веке возиш 1-3-5 заради заштеда (што чисто сумњам) за во рикверц, изгаси ја колата и излези буткај ја...
А како возеше? Забрзуваше до 7000 RPM(или на колку и да ти исклучува) па од прва идеше у трета?
не, туку стандард возење до кај 4500, папрешалтував у 3-та и почињав да пцујам за тромавоста, со стисната педала до метал...

да не се лажете за економија.. нема никаква економија во такво возење... друго е тоа што ти си ги пишал дека 1-2-3-5.. тоа е веке постигнување на брзина и одржување... а да забрзуваш со 1-3-5 нема економија... лупаш гас за да забрза, дизните како ненормални шприцаат гориво, а нема ефектива од тоа. не што не е поекономично, туку и троши повеќе, додека забрзуваш.
Kако би го поврзал сјебувањето на шалтерот со менување 1-3-5?
не ти се десило до сега? не си видел кај некого до сега? има повеке дефекти што можат до ваков проблем да те донесат... да не објашњавам сега што и како, не е темава за тоа.
Aко на било кој начин може да се предизвика штета на возилото со менување 1-3-5, ова е темата за тоа.
Ќе го речев потполно истото. Ако не тука, каде?

да, се согласувам дека прашањето би било на место доколку беше поинаку поставено. а вака ко што е поставено, НЕ МУ Е ТУКА МЕСТОТО...

и мојот одговор би бил дека неможе да се сјебе шалтер со користење 1-3-5 брзина... ама ти не го постави така прашањето затоа што не го прочита целиот текст... а и ти газда зеро исто така.. не ја исчита темата туку одма критикуваш и оправаш. треба некој да има на форумов и да ги решава овие забуни.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #33 на: 05 Март 2013, 15:59:52 pm »
Погрешно сум сфатил. Се извинувам.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10949
  • 430i
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #34 на: 05 Март 2013, 16:01:52 pm »
Негледам причина зошто би го користел овој начин на менување во секојдневие.
Да, знам да го спукам на булевар кај МЗТ, 2-3 па директ во 5 или 6 ама го оставам во 5 или 6 сам да си стигне до паркинг без гас.

Инаку на секое тргање, возење, ниту гледам причина ниту логика, ниту гледам каде е заштедата ако се применува таков начин на менување.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #35 на: 05 Март 2013, 16:02:28 pm »
Негледам причина зошто би го користел овој начин на менување во секојдневие.
Да, знам да го спукам на булевар кај МЗТ, 2-3 па директ во 5 или 6 ама го оставам во 5 или 6 сам да си стигне до паркинг без гас.

Инаку на секое тргање, возење, ниту гледам причина ниту логика, ниту гледам каде е заштедата ако се применува таков начин на менување.
Епа тоа е. Спукаш или убациш во сообраќај е исто.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10949
  • 430i
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #36 на: 05 Март 2013, 16:09:11 pm »
Не е исто, спукувам навечер кога нема сообраќај во 2-ра 80-90, 3-та 110-120.
Во сообраќај нема услови за тоа.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #37 на: 05 Март 2013, 16:15:54 pm »
Го практикувате ли ова? Менување од прва во трета па во петта брзина, избегнувајќи ја втора и четврта.

Релативно млад возач сум, година дена искуство имам. Дознав за ова, но бидејќи не сум стручен доволно, не знам дали е паметна работа.
Разбрав дека се заштедува на гориво, но дали се оштетува моторот со овој начин на менување брзини?

Кои се Вашите ставови околу ова?  :)

Малтене редовно... Со тоа што, јас лично не терам од 1ва во 3та, туку 1ва, 2ра, па или во 4та, или 5та. Односно, со 1ва и 2ра забрзувам до кај 50-60, па после во 5та со минимална гас одржавам брзина, доколку има услови за тоа. Нормално дека е тешка глупост да рипаш брзини ако сакаш да забрзуваш нели :)

Не би требало да се оштетуваат ни моторот, ни мењачот, пошто реално нема баш од што, доколку прешалтувањето го изведуваш соодветно.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7244
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #38 на: 05 Март 2013, 16:41:48 pm »
Има ли некој материјален доказ да го потврди или да го демантира ова?

Додуша Томи рече дека забележал намалена потрошувачка со прескокнување на брзини. Само би сакал да се опише начинот и условите на возење и истото да се квантифицира, па потоа да дискутираме.

Најмалата потрошувачка на релација Куманово-Штип со голфот ја постигнав на тој начин, со скокање на брзини..
Кај мене, добрата страна е што колата си продолжува без поголем напор да си влече откако ке скокнеш брзина, нема трокирање, го нема ова чувство дека колата потскокнува и се мачи...

Кога возев без скокање на брзини, до Штип и назад, 7.1 литри просечно, без надминување на 100 km/h бариерата....
Откако другар ми сугерираше да пробам со скокање, 5.8 литри, без надминување на границата од 90 km/h...
Второто мерење беше само во еден правец ...

Кај Астрата воопшто не се мачам да скокам брзини, зошто знатно се чувствува недостиг на сила...








Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #39 на: 05 Март 2013, 16:48:59 pm »
не верувам дека толкава разлика може да се направи само со скокање на брзините..... можно е 0.2-0.3 да скратиш. Ова е резултат на друга работа, најмалце на скокање на брзините

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29605
    • CARclub.mk
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #40 на: 05 Март 2013, 19:16:18 pm »
Може, зошто да не?

Кога е во повисока брзина од таа што „би требало“, перформансите се намалени, соодветно на тоа и помалку троши.

Јас редовно шалтам од 4 во 6 на автопат. Ќе пробам и вака, баш ме интересира дали ќе има разлика.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #41 на: 05 Март 2013, 19:21:58 pm »
Имаш брзини 5/6... а различен режим на возење. Еве на пример почињаш пуна 1, 2 о некоја причина дигаш 100 и гледаш дека немораш повеќе да качуваш брзина. Што ќе направиш?

-Јас би ставил 4/5 . Штета не би требало да има, освен ако незнаеш давозиш и пребацуваш со 20 км во 5 и сл.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #42 на: 05 Март 2013, 19:24:58 pm »
томи... само напиши го и прваецот, пошто рече еден дека бил... многу битно е...

-и да ти посочам дека не е релевантно да се мери потрошувачка на два режими, по две различни траси. промашени тестови се тоа...

-исто така и товарот.. ако си сам, или со 3-ца во кола е битно да се нагласи, значи во кој случај колку товар имало...

-да речеме дека гумите ти биле исти, па не ги спомињам, ама мораш да се увериш дека биле исто напумпани...

-веројатно од иста бензинска, потполно исто гориво си ставил...

-по дисплеот гледам слична но не иста температура на воздух има... едното е 28 кај шт опише троши а другото е 20 кај што е помалку, и тоа треба да се нагласи особено ако се знае фактот дека на моторот што по ладен воздух му доаѓа, толку подобро работи и искористува од горивото, а исто така таа температура е и пресудна за отпорот на гумите во двата теста.

-да не заборавиме и дека претходно си возел 100-ка а е сега 90-ка... јас сум успеал со 25 разлика на брзина да постигнам 30% разлика на потрошња.

-исто така е битно да се запазат местата кај што си воел поека заради престигнување на трактор, камион или нешто, да биде на потполно ист начин како првиот такак и во вториот тест.


и да, сум пробувал со ова, да експериментирам и не ми успеало никаква разлика... напротив, со скокање на брзини ми се појача потрошњата. не оспорувам дека е така и дека така кај тебе покажало, но треба и мора да се направи овој редослед на правила за да се постигне некаков колку-толку точен резултат од било какво експериментирање за потрошувачка... и да нагласам дека ова е минимумот.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #43 на: 05 Март 2013, 20:10:04 pm »
Денес на враќање од работа пробав 1-3 и е тешка глупост. Значи со прва треба да возам до 4000 вртежи за во трета кога ќе ставам да имам 1650 вртежи. Зошто? Тотал нонсенс. 2-4 нема никаков проблем зошто при 45км/ч со втора имам 3000 вртежи а кога ќе ставам во 4-та имам повотрно 1650 вртежи со таа разлика што во првиот случај шалтам на 4000 непотребни вртежи а во вториот случај шалтам на 3000.

Отсутен Angel_1.3

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1472
  • VOLVO C30
Одг: '1 - 3 - 5' - менување брзини // ЗА или Против?
« Одговори #44 на: 05 Март 2013, 20:26:40 pm »
ova za mene e chista glupost,ako se treba da se skoka brzina 2/4 .. 3/5 .. 4/6 ke bile fabricki taka .... jas do sega ne sum go napravil toa nit pa ke go pravam eventulano nedajboze da ispadne nekoj problem,i da sakam da vozam epten lagano lagano 40/50/60km/h 1/2/3/4/5 i sedishte skros nazad i cepash.