томи... само напиши го и прваецот, пошто рече еден дека бил... многу битно е...
-и да ти посочам дека не е релевантно да се мери потрошувачка на два режими, по две различни траси. промашени тестови се тоа...
-исто така и товарот.. ако си сам, или со 3-ца во кола е битно да се нагласи, значи во кој случај колку товар имало...
-да речеме дека гумите ти биле исти, па не ги спомињам, ама мораш да се увериш дека биле исто напумпани...
-веројатно од иста бензинска, потполно исто гориво си ставил...
-по дисплеот гледам слична но не иста температура на воздух има... едното е 28 кај шт опише троши а другото е 20 кај што е помалку, и тоа треба да се нагласи особено ако се знае фактот дека на моторот што по ладен воздух му доаѓа, толку подобро работи и искористува од горивото, а исто така таа температура е и пресудна за отпорот на гумите во двата теста.
-да не заборавиме и дека претходно си возел 100-ка а е сега 90-ка... јас сум успеал со 25 разлика на брзина да постигнам 30% разлика на потрошња.
-исто така е битно да се запазат местата кај што си воел поека заради престигнување на трактор, камион или нешто, да биде на потполно ист начин како првиот такак и во вториот тест.
и да, сум пробувал со ова, да експериментирам и не ми успеало никаква разлика... напротив, со скокање на брзини ми се појача потрошњата. не оспорувам дека е така и дека така кај тебе покажало, но треба и мора да се направи овој редослед на правила за да се постигне некаков колку-толку точен резултат од било какво експериментирање за потрошувачка... и да нагласам дека ова е минимумот.