Автор Тема: Однос кон купувачите во салоните на автомобилските импортери  (Прочитано 65461 пати)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Зеро, кои се тие коли?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Ваљда пошто е битна.

Ааа па битна е за некои брандови на коли што се расипуваат, тоест паѓаат ко круши, без разика дали се стари или нови

What o.O ?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Темава е за однос кон купувачите, а кога веќе одиме оф топик да ја спуштам тојота малку на земја, на пријател од факултет пред мои очи му остана дефект во битола, купена нова од салон, без некои 20 000км, бош пумпата откажа, на шлеп и за скопје ја однесе, цел месец се препираше преку 300 мејлови да му го признаат дефектот од јапан. Модел на мотор Д4Д 2.0 90кс, Авенсис сум го гледал по автопат чади и тоа скоро секој примерок, истиот тој мотор 2.0... За мене тојота нема душа, ако сака 100год без дефект нека ме служи, а тек па со тоа ефтините пластики... просто да ти се одмили...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
2.0 e so 138кс, со 90кс е 1.4. Башка тоа е веројатно авензис со 2.0 пошто нема 1.4 или е корола која нема 2.0 туку има 1.4 :)
Јас не сум случнал за лошо искуство со Тојота. Ама Јапанците и дизел ми е некако магаре и музика.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Богами стварно...

1.8 MIVEC diesel, 2.2 i-DTEC, 2.2 SKYAKTIV diesel... кое од кое полошо.

Без разтресение грешним пор фавор.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Ма дај, по 5-6 години стари мотори па добри биле.... шо се велиТ ушче од фабрикана не испаднАле.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Па лоши сигурно не се. За издржливи, ќе видиме.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
2.0 e so 138кс, со 90кс е 1.4. Башка тоа е веројатно авензис со 2.0 пошто нема 1.4 или е корола која нема 2.0 туку има 1.4 :)
Јас не сум случнал за лошо искуство со Тојота. Ама Јапанците и дизел ми е некако магаре и музика.

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=16667

Го има тој мотор Џонтра, и за авенсис сум 100% сигурен дека имаат проблеми со чадење, а неколку и сум ги сретнал, димат како гољф

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Зеро, кои се тие коли?

Џетата е подобра кола, иако цената ја утепува. Октавијата е неизмерно подобра кола, и со подобра цена. На времето, и твојот љубимец Крузот беше подобра кола. Сега може да се купи Фокус Седан за смешни пари што е одлична кола, а тука е и Рено Флуенс, па и Хјундаи Елантра.. Да не праиме муабет за Мазда 3, итн.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Бившиот газда на мојава хонда, си купи аурис па одма го продаде со зборовите "гомно кола брат, никад не би земал веќе тојота".
После неа си зема FD2 Civic 1.8 и еве уште си ја вози, презадоволен.

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Зеро, кои се тие коли?

Џетата е подобра кола, иако цената ја утепува. Октавијата е неизмерно подобра кола, и со подобра цена. На времето, и твојот љубимец Крузот беше подобра кола. Сега може да се купи Фокус Седан за смешни пари што е одлична кола, а тука е и Рено Флуенс, па и Хјундаи Елантра.. Да не праиме муабет за Мазда 3, итн.

И Варбург е подобра кола. Отвори реклама5 или пазар3 и види колку тојоти има на продажба, после пиши Форд, Рено или било која од овие твоите во списокот па ке видиш која е подобра.  тојота д4д е мотор со век од 1 000 000 километри. имам другар со 1.4д4д 300 000 само уље и филтри менува ништо друго ни сијаличка нема сменето.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Туку така се гледало која е подобра а? Браво бе шефе.
Тогаш спореди колку пати повеќе е продадено рено и форд и други марки поедонечно повеќе од тојота па ќе правиме муабет.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Бившиот газда на мојава хонда, си купи аурис па одма го продаде со зборовите "гомно кола брат, никад не би земал веќе тојота".
После неа си зема FD2 Civic 1.8 и еве уште си ја вози, презадоволен.

Тоа е маана на Honda. Ќе купиш, ке ти здосади после 10 години а немаш зашто да ја мењаш

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Туку така се гледало која е подобра а? Браво бе шефе.
Тогаш спореди колку пати повеќе е продадено рено и форд и други марки поедонечно повеќе од тојота па ќе правиме муабет.

Сакам да кажам ако толку се лоши нема толку да се купуваат нови а богами на продажба ке ги има многу

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Темава е за однос кон купувачите, а кога веќе одиме оф топик да ја спуштам тојота малку на земја, на пријател од факултет пред мои очи му остана дефект во битола, купена нова од салон, без некои 20 000км, бош пумпата откажа, на шлеп и за скопје ја однесе, цел месец се препираше преку 300 мејлови да му го признаат дефектот од јапан. Модел на мотор Д4Д 2.0 90кс, Авенсис сум го гледал по автопат чади и тоа скоро секој примерок, истиот тој мотор 2.0... За мене тојота нема душа, ако сака 100год без дефект нека ме служи, а тек па со тоа ефтините пластики... просто да ти се одмили...

Не знам дали јас грешам или не, ама не беше тој D4D во суштина HDI мотор што се користи во Цитроен/Пежо, односно TDci мотор што се користи во Форд?

Дали некој имал проблем со Тојота бензинец ? (кој што е мотор баш на Тојота)