Автор Тема: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината  (Прочитано 6724 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Fiat SpA освои шест премии во рамките на конкурсот за “International Engine of the Year 2011”: покер од победи за револуционерниот мотор TwinAir на Fiat Powertrain и две титули за моторот V8 co работна зафатнина од  4499 ccm поставен на Ferrari 458 Italia.

Моторот TwinAir доби дури 4 признанија, пред останатите од конкуренцијата и тоа во сите категории во кои се натпреваруваше. Жирито составено од 76 новинари и експерти од ова поле, кои доаѓаат од 36 земји не само што го потврдија успехот на моторот TwinAir во неговата категорија на зафатнина (под 1.000 cm3), туку беше избран и за  “International Engine of the Year 2011”, со што го доби најголемото признание предвидено на манифестацијата. Моторот TwinAir на Fiat Powertrain ги доби и наградите “Best New Engine 2011” и “Best Green Engine 2011”.

Досега невиден триумф кој се придодава на премијата “Best New Engine 2010” која минатата година го доби моторот 1.4 MultiAir Turbo, како потврд за лидерството на Fiat Powertrain во развојот и производството на мотори со мала зафатнина со богата технолошка содржина и ниско ниво на загадување на околината.



Во моментов на располагање конфигурацијата Turbo со 85 КС на Fiat 500/500C и, за кратко, на новата Lancia Ypsilon, TwinAir наскоро ќе биде воведен и на пазарот во аспирирана верзија кај  65 КС и уште една варијанта со одлични перформанси Turbo кај 105 КС, на врвот во категоријата според специфичната моќност (120 КС/литар), како и со еколошка опременост Turbo bi-fuel кај 80 КС. Врвен израз на концептот за намалување на големината, ефикасни мотори во семејството TwinAir располагаат со префинетата технологија MultiAir за интелигентно водење на вентилите за аспирација што обезбедува извонредни перформанси и истовремено потрошувачки и емисии на CO2 исклучително намалени..

Големиот број на коментари на членовите на жирито кои се однесуваа на TwinAir: “ TwinAir е обид за екстремен downsizing кој не значи истовремено и ниски перформанси, напротив: достигнува извонреден максимален вртежен момент и како за мал мотор е можне доверлив и сигурен" - John Carey, Wheels, Australia.

“Четири победи во една година? Навистина изненадувачки резултат на моторот TwinAir кој го напиша своето име во истријата на награди “International Engine of the Year” - изјави Дејан Славниќ, Ко-Претседател на конкурсот и уредник на списанието Engine Technology International, UK.

Наградите за  Twin Air ги прими Инж. Алдо Марангони, Product Engineering Vice President  и инж. Дарио Сако, Engines Platform Vice President. “Денешниот успех е круна на тешката работа која ка имаме, во потрага по иновативни технолошки решенија во проектирањето на мотори кои секогаш се сè поефикасни. Нашите мотори придонесуваат да се остане лидер на групацијата Fiat S.p.A. во класификациите на конструктори кои водат грижа за околината” изјавија менаџерите на Fiat Powertrain на крајот од церемонијата на доделувањето.

Огромно задовоство кај Fiat SpA и за наградите кои ги доби моторот од 4499 ccm на  Ferrari 458 Italia. Го доби признанието за најдобар перформансен моторсо зафатнина над 4 L. Наградите ги прими Жан Жак Хис, одговорен за моторите во Ferrari.

При доделувањето на наградите жирито изрази и посебна пофалба за единствениот ромбо мотор на 458 Italia.


http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=1659

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #1 на: 20 Мај 2011, 10:18:33 am »
 Доста ги фалат новите турбо бензинци во Фиат и Алфа. Баш би сакал да пробам еден, знам дека се доста живи но ме занима дал има добро звукче.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #2 на: 20 Мај 2011, 10:44:15 am »
Vo Bravo 1.4 120ks e fenomenalen. Mnogu e tivok, a toj zvuk sto malku se slusa e interesen. Kako blago rezenje bi go opisal. Nema nikakvi vibracii, a reagira instantno na pritiskanje na gasta, nema turbo dupka. Realno iskazuva mnogu posilen od deklariranite 120ks.

Ova se mnogu pofalni zborovi od eden dieselhead.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #3 на: 20 Мај 2011, 10:45:37 am »
Значи добр  го направиле бравото а? Едно време многу му имав ќеиф, што се вика замалце да се нафатев да го купувам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #4 на: 20 Мај 2011, 10:51:13 am »
I jas brat...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #5 на: 20 Мај 2011, 11:02:05 am »
Јас сакам(в) Bravo 1.4 T-jet 150 ks !!!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #6 на: 20 Мај 2011, 12:00:33 pm »
Мислам дека се заслужени наградите

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #7 на: 20 Мај 2011, 12:35:28 pm »
Доста ги фалат новите турбо бензинци во Фиат и Алфа. Баш би сакал да пробам еден, знам дека се доста живи но ме занима дал има добро звукче.
Ах, мафлер на усис, 6 катализатори, 3 лонци... ништо од звукот....... :) А за пробуење... 235 утурбосани коњи од 1750ccm во Giulietta, сигурно добро корнат асфалт...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #8 на: 20 Мај 2011, 13:21:24 pm »
Доста ги фалат новите турбо бензинци во Фиат и Алфа. Баш би сакал да пробам еден, знам дека се доста живи но ме занима дал има добро звукче.
Ах, мафлер на усис, 6 катализатори, 3 лонци... ништо од звукот....... :) А за пробуење... 235 утурбосани коњи од 1750ccm во Giulietta, сигурно добро корнат асфалт...

Уууууу.... car porn... :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #9 на: 20 Мај 2011, 13:26:27 pm »
Доста ги фалат новите турбо бензинци во Фиат и Алфа. Баш би сакал да пробам еден, знам дека се доста живи но ме занима дал има добро звукче.
Ах, мафлер на усис, 6 катализатори, 3 лонци... ништо од звукот....... :) А за пробуење... 235 утурбосани коњи од 1750ccm во Giulietta, сигурно добро корнат асфалт...

Ама се жестоко критикувани во поглед на звукот (не звучеле како Алфа). Couldn't care less! ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #10 на: 20 Мај 2011, 13:47:59 pm »
Никад, ама никад не би купил Браво. Ако сакаш кола, сакаш да возиш и да уживаш во возењето, и ако купиш Браво, ќе се мразиш себеси секој ден.

Според мене, нит убаво изгледа, нит е убаво склопено.. А да не праиме муабет дека немаш никаков фидбек ни на волан, ни на педаљи, а мењачот е као да движиш дрвена лажица низ желе. Воланот е ко да вртиш низ воздух (нема *никаков* отпор нити повратни информации), а педалите се толку меки.. Не фала.

Секоја чест на Ферари и Фиат за моторите. MultiAir технологијата е импресивна. TwinAir моторот не ми е до толку импресивен, пошто гледав некаде споредба Fiat 500 1.4 (или 1.2) вс Fiat 500 Twinair, и искочи дека 4-цилиндрашот е побрз и поекономичен.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #11 на: 20 Мај 2011, 13:50:23 pm »
Никад, ама никад не би купил Браво. Ако сакаш кола, сакаш да возиш и да уживаш во возењето, и ако купиш Браво, ќе се мразиш себеси секој ден.

Според мене, нит убаво изгледа, нит е убаво склопено.. А да не праиме муабет дека немаш никаков фидбек ни на волан, ни на педаљи, а мењачот е као да движиш дрвена лажица низ желе. Воланот е ко да вртиш низ воздух (нема *никаков* отпор нити повратни информации), а педалите се толку меки.. Не фала.
Значи може да го бендисам... Уште да имаше проба, супер. Не би ми текнало на Браво, во живот. Ама мора да се испроба изгледа.  8)

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #12 на: 20 Мај 2011, 13:55:54 pm »
Јас возев Bravo MultiAir- 1.4 140 ks на Батајница, а пред тоа 1.4 T-jet 150 ks...го сакам второво, има резок звук, тегне како шашаво, моторот е одличен. MutliAir- от е значително посмирен, има моќ ама нема агресија како кај T-jet- от.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #13 на: 20 Мај 2011, 14:07:04 pm »
Никад, ама никад не би купил Браво. Ако сакаш кола, сакаш да возиш и да уживаш во возењето, и ако купиш Браво, ќе се мразиш себеси секој ден.

Според мене, нит убаво изгледа, нит е убаво склопено.. А да не праиме муабет дека немаш никаков фидбек ни на волан, ни на педаљи, а мењачот е као да движиш дрвена лажица низ желе. Воланот е ко да вртиш низ воздух (нема *никаков* отпор нити повратни информации), а педалите се толку меки.. Не фала.

Секоја чест на Ферари и Фиат за моторите. MultiAir технологијата е импресивна. TwinAir моторот не ми е до толку импресивен, пошто гледав некаде споредба Fiat 500 1.4 (или 1.2) вс Fiat 500 Twinair, и искочи дека 4-цилиндрашот е побрз и поекономичен.


Ne izgleda ubavo?!

Pa pred da se pojavi novata Astra, ova bese najubaviot primerok vo klasata.

A tocno e deka volanot nema povratni informacii, suspenzijata e podesena meko, i avtomobilot e dosta udoben, idealen za nasiov makadam.

Za menjacot smetam deka e eden od najdobrite, tolku lesno se lizga od brzina vo brzina, i pritoa voopsto ne stvara trza koga naglo go ispustas kumplugot i ja pritiskas gasta vkraj, dosega toa ne sum go videl vo ovaa klasa. Pedalata za kumpugot e previsoka, treba vreme da se navikni covek.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Fiat и Ferrari со награди за мотор на годината
« Одговори #14 на: 20 Мај 2011, 14:09:45 pm »
Za ova da se reci deka ne e ubavo  ???











Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need