незнам зошто некои членови пишуваат дека сум изнервиран.не е точно.
ако бев изнервиран ќе правев сцени во мида,ќе пцуев на форумот тука....но како што читате немам ништо такво пишано.
ако сум бил изнервиран не сум бил поради корозијата туку поради непромислените коментари од одредени членови.
свесен сум дека треба да размислувам со ладна глава и да ги гледам сите аспекти за решавање на проблемот.реално го гледам случајот,тоа е што е ,што се случило се случило сега гледам да се санира,да не се прошири.
нормално е дека секој коментира се и сешто но на крај ќе донесам заклучок од кога ќе размислам.
ги ценам сите коментари кој се во позитвна смисла со цел да се реши проблемот,со идеи со совети но се чудам на коментарите од типот,абе батали,досаден си,го тупиш....
нормално би било овластениот продавач-мида преку нејзините луѓе,директорот за пост продажба зоран кој е тотално изгубен во улогата на директор да проба да помогне.а не од старт да се противречат со мене,да ме убедуваат.....се чудеа како сум го видел ова,па после како сум смеел да чепкам таму,па зошто сум чепка.....добив чуство уште крив зошто сум го открил.
вториот со кој контатирав е марјан,шеф на сервис,дечкото уште ми нема вратено маил со одговорот од форд(незнам која централа).еве пред недела дена ми ветуваше дека ќе ми го препрати одговорот.што им вратиле незнам но не им е во интерес изгледа да ми го препратат.
контактирајќи со нив двајца имав чуство како да се борам кој кого ќе надитри или надмудри со муабети.
ја отфрлаа секоја одговорност.
бар да имаа пристап во кој се гледа желба за да помогнат.
прв пат несакаа ни да ми го прегледат возилото,ни да отворат налог ни ништо....
па морав да се јавувам и да барам јас да ми го примат возилото и да ми отворат налог и да ми пишат дијагноза.
однос од вработени катастрофа.
да не пишувам за тој на приемно,кога се јавив да ми закажи термин,вика ај да се слушнам со марјан и ќе ти се јавам...крај,ни се јави ни ништо.бегаа како од ѓавол.
па морав да му се јавувам пак и да го молам да закаже термин за преглед.
тоа ме нервира,начинот,пристапот,односот со вработените во мида.
не верувам дека тоа е начин на работа на менаџерскиот тим.да имаат негативна репутација.
така е сале,фала за подршката.
муабетите од типот можеби ќе има кршење пластики,ќе виселе кабли незнам што да коментирам.
ако почнеме со тоа можеби ќе биде она ,можеби ќе биде ова....нема крај.
ако е тогаш така за било што што ќе ви се расипе немојте да рекламирате ништо,ќутете си.