Автор Тема: Elefantino  (Прочитано 16018 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
« Последно менување: 04 Февруари 2013, 18:02:53 pm djidji »

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Elefantino
« Одговори #1 на: 03 Февруари 2013, 23:10:16 pm »
Celiot dokumentarec za Yul Brown (Илия Георгиев Вълков) toj sto go otkri gasot.

Mnogu e interesen:

http://www.youtube.com/watch?v=FfKH_Q65Of8

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #2 на: 03 Февруари 2013, 23:15:25 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Elefantino
« Одговори #3 на: 03 Февруари 2013, 23:18:38 pm »
Поздрав4е

Da sigurno i pred Yul Brown imalo :) Toj napravil na nekoj nacin komercijalizacija nekakva.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #4 на: 03 Февруари 2013, 23:21:20 pm »
Ова беше побитниот момент:

Цитат
Тhe most common and decisive counter-argument against producing this gas on board to use as a fuel or fuel additive is that the energy required to split water molecules exceeds the energy recouped by burning it.[4][16] Additionally, the number of liters per minute of gas that can be produced for on-demand consumption through electrolysis is very small in comparison to the liters per minute consumed by an internal combustion engine.[17]

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Elefantino
« Одговори #5 на: 03 Февруари 2013, 23:24:28 pm »
Ke se najde nacin i ova da se nadmine. Veruvam deka naukata ke napravi golem probiv. posebno Kinezite koi MNOGU go upotrebuvaat ovoj gas.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #6 на: 03 Февруари 2013, 23:27:23 pm »
Za prosečno 20% uštede goriva za period od jednog sata rada motora, na svakih 1000 cm3 zapremine motora, potrebno je da uređaj proizvodi od 30 do 60 litara gasa na sat ili od 0,5 do 1 litar u minuti.

Odnos uložene snage, električne energije sa vozila, u proces elektrolize vode u uređaju HS-VG i dobijenog gasa za vreme od jednog sata rada, iznosi da je potrebno 200w do 240w uložene električne energije, sa vozila, u zavisnosti od uslova rada uređaja, da bi dobili 60 litara "HHO" gasa.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #7 на: 03 Февруари 2013, 23:29:16 pm »
Џиџи, нема да ти успее, за 20% уштеда во гориво, вози 10% повнимателно (помалку кочење, повеќе место до тој пред тебе) ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Elefantino
« Одговори #8 на: 03 Февруари 2013, 23:31:29 pm »
Го гледав видеото со Маздата, и вика дека „на брзини на автопат до 90-100 километра на саат, колата трошела околу 7 литри на 100“.

Ерм..

Yeah. Секој подобар возач може да го напраи тоа и без HHO генератор.

Во секој случај, скептик сум. Се додека не видам независно тестирање во контролирани услови, ќе бидам скептик.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Elefantino
« Одговори #9 на: 03 Февруари 2013, 23:33:18 pm »
Interesno e da se odbelezi deka toj gas sogoruva implozivno. Ima nesto. Mozebi e taka. No ne znam treba da se ispituva. Na primer obicen vodorod ne moze da se skladira taka lesno.

No pointeresno e toa sto tvrdat deka Yul Brown napravil elektricna kletka koja se napojuva so Brown-oviot gas i proizveduva struja. No nemam povekje podatoci.

Za kolite ke e interesno ako se napravi konverzija Brown Gas - elektricna energija.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #10 на: 03 Февруари 2013, 23:36:43 pm »
Ma све у реду Симо, капирам ја што сакаш да кажеш - и ја знам дека е така, ама ова Србите го имаат направено, монтирано, мерено на дино, добиено а-тест, хомологација, незнам какви Уверенија од Машински Факултет, награди разни по саеми, сеа добија и Сертификат (Европски) за безбедност, во САД не влијае на фабричката гаранција на возилото, сега имаат поднесено барање истото да важи и во ЕУ.
Монтирано е на многу современи коли, камиони и сл. и шашаво али делује ... прочитај малку повеќе. Не е класичен hho, затоа и отворив нова тема, башка и што не е теоретизирање, нема палење на чек енџин, работи (покрај нафта и бензин) и на плин, а имаат монтирано и неколку уреди на метан.
11 Ампери е смешка, знаеш и самиот, а за мојата кола треба околу 40 литри водород на саат...
ОК, не ми беше целта да убедувам некого - чисто да ги запознаам колегите дека у Лесковац може да си монтира кој сака, 295 евра кошта.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Elefantino
« Одговори #11 на: 03 Февруари 2013, 23:40:15 pm »
Ги разгледувам сите документи, и на папир делува интересно. Во секој случај, би сакал да имам шанса да го пробам на некоја кола, чисто од интерес.

Хауевер, имам едно прашање - се збори дека се значително се зголемува силата. Тоа е топ, ама што се случува со трошењето на колата со зголемувањето на таа сила (i.e. истото прашање кое важи и за ремап)? Дали повеќе ќе страда мењач, ово-оно?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #12 на: 03 Февруари 2013, 23:55:41 pm »
Бидејќи се коси со сите закони на природата и физиката (и хемијата), јас нема да го прифатам ова, и не сакам да видам некој да фрли 300 евра за џабе. 300 евра му се заштеда од 20% гориво годишно некому.

Чисто за информација, твоите 60л произведени HHO за еден час, твојата кола ќе ги проголта за 3 минути (ако голта само hho) при просечни 3000 вртежи, или поточно, тоа се нецели 5% од вкупното количество гориво што ќе ги проголта твојата кола за 1 час.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #13 на: 04 Февруари 2013, 00:11:18 am »
Те разбирам, ама 10-15А за 50-70 литри водород на саат? Сметаш дека 120W е многу за 1 литар водород во минута? Па сијалиците за средно светло ти се толку! Колку повеќе гориво ти троши колата со упалени средни светла? Колата не вози на ХХО ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #14 на: 04 Февруари 2013, 00:20:57 am »
При електролиза добиваш 2H2 +O2, не чист хидроген. И добиваш 1 литар гас на атмосферски притисок. Густината на H2 на 0 степени целзиусови е 0.08988 g/L

Види колку водород е тоа џиџи!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.