Да, тотал цена треба да биде 21.600
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246624045
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=245608839 (со поврат на данок, мх, мх...)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213250646 (со поврат на данок.. мх, мх..)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246358977 (и на ова ќе му се искамчи поврат..)
ем германаска километража.
А ако немам пари да ги доплатам у салон тие 5-6 бона на скоро 40 бона, тогаш ќе се задоволам и со 325i со повеќе опрема. А за опрема се искамчуе некое пакетче (дали м, дали ж...) уместо попуст, лесно иде тоа...
ако мислите дека му е реална ценава за 5 години кола 37 бона, свака част...
Од тие што ги постираше 3 се со рачен мењач и две се од Литванија и со над 120.000 односно 170.000км, локалнава има SAG за кој се доплаќа брдо пари, има плус бандажи, xenon, кожа, м седишта со греачи и меморија, keyless go, голема навигација итн...све тоа ко ќе напукаш на нова 328i па дури и на 320i скоро и да се дуплира цената. 325i F30 нема колку што знам, ако збориш за е90 тоа се тотално различни коли и финансиски конструкции.
Чаршиски муабети за попусти, ценкања и гратис пакети не можам да ги земам кaко меродавни затоа што има премногу варијабилност од 1 до друг пример. Сега дал треба тука баш таква опрема, таков мотор или не, небитно, збориме за конкретна кола.
И не, не мислам дека треба да кошта 37 бона, затоа уште во првиот пост пишав дека ми е чудна цената. Ама дека за 21к ќе ја донесеш со оваа опрема и километри...да не се лажеме, колку и да посакуваме да биде така. Има коли што и со 1 година старост вредат над 100к така да и тоа е смешна компарација.
Разбирам дека секој си има преференци ама не ви се на место споредбите.
може се фали само, нејќе да го продаде 
@Luki Junior како се покажани до сега 4-цилиндарскиве турбиња?
Од муабети на форуми, ги фалат како доверливи и солидни платформи за тјунинг, 328i пошто има интеркулер, а 320i пошто вади приближно исти перформанси како stock 328i со обичен remap.