https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=5258054
Fiat Bravo 1.4 t-jet
@FiLo го бива ли? Некако многу ниска ценава, во споредба со други "брацовци" и тоа со повисока км.
Треба да се проба, вака делува океј.
Лакот и кај мене има места кај што си беше излупен, јбг ако тоа не ти смета.
Гледам оти не е климатроник, така да спас од мотори, клапни итн оти кај мене е климатроник, беше отиден и поправката ме чинеше 17 500 бидејки имав и моторче за замена. Иначе чини 12 000 само ако се механизми.
Е сега единствено да се внимава на ова возило е менувачот и сетот ламела оти е со варијабилен замаец.
Кај мене сетот ламела сосе замаец е сменет од претохдниот газда, а менувачот јас го сменив, еве пу пу да не урочам сегашниов си тера. Си има и цаки како да се користи тој менувач за да истера подолго, во смисла менување масло на мах 50 000 км, досипување барем 300 мл повеќе од пропишаната количина, да биде според точна спецификација и да е квалитетно и никако забрзување во 5та и 6та на ниски вртежи.
По нагорнини, особено превои иако има сила и во 6та, сега со новиов менувач го држам 5та, а негде вракам и 4та само да не ги оптеретувам 5та и 6та оти фактички прво нешто што страда кај М32 менувачот се лагерите на 5та и 6та.
За маслото и јас го користев Селенијата два сервисни интервали, ама овој пат ке идам на Мотул оти Селенијата некако не ми е баш оти пред селенијата ставав 77лубрикант и само литро од замена до замена досипував (на 10 000 го менувам). Со селенијата во двата сервисни интервали досипував по 2 литри, а не е ефтино.
Јас плин немам, кај мене потрошувачката е 9-11 литри бензин градско возење, отворен пат е 7-9 литри.
Комбинирано секогаш ми е околу 8.5 просекот, реално не очекувај економичност.
За одржување реално не е нешто скапо. Пример комплет чаури му сменив, ме чинеа само 1700 денари.
Комплет дискови сосе плочки и глицерин 10 000.
Ребраст сосе водна марка ИНА ме чинеше 5700.
Цениве се само на деловите, без работна рака од мајстор.
Ама како што гледам, иста висина е и како кај мене и верувај имам мака, скоро насекаде си факаат пластиките.
Качување на тротоари ми е смрт, скоро и да нема тротоар а да не ми потфати доле виљушата каде што е заштрафена големата чаура.
Го имам научено, ама не секогаш па го факам убаво аголот, ама затоа полека
