Банташ не се криви туку-така, оцепил некоја дупка, зато и споните заминале. нз, ја за 12 кеш би зел кола од 8 другото ако затреба. Па што бидит нека бидит.
Пре би зел скроз нова него 2-3 год стара, дур ја мислам за 3к еу друг нека се мисли. Да си зел нова ни акумилатор, ни спони ни банташи.
Ем си го знаел типот па пак не испаднало ко што си планирал, ами да е некој рандом продавач. Шкодилакот ко го зедовме порано (од старите) од фабрика беше па имаше карика скршена
Упорно 12к нова би зел, шо би зел нова за 12к не знам, кое возило може да се земе ново и со каква опременост.
Со истиот проблем се соочивме коа другарот бараше исто возило, сумата беше таа околу 11-12к и отидовме нова да видеме и изборот беше C3 2018-2019 и влеговме возевме, менувачот исто лош како на мојот ц3 од 2005, вратите пластикарија, внатрешноста и комоцијата при дупки како тенеке. Случајно влеговме во леонот таа година 2016 а тоа беше 2019 и во истиот момент сфаќаш колкава е разликата од тие две возила, збориме за леон не некој од попремиум возилата. Инстантно менувачот, копчињата, бучавата комоција и апсорпцијата на дупки е неспоредлива со ново еве ц3. И на крајот дечкото го зема леонот 2016 со 80-90к поминати и до сега освен редновен сервис ништо друго нема допрено.
Исто беше и кога гледавме Gran coupe 430 2016 година BMW. Ново или BMW 2016.
ИСто и коа гледавме за девојка ми возило, они сакаа нова Yaris тојота 2014-15 и на крајот влегоа и повозија голф 6, и било колку да немаат везе и појма од возила, моментално сафаќаш колкава е разликата од тоа иако ново до половно со повисока класа, и сфаќаш зошто тоа возило половно од повисока класа кога е купено ново е повеќе од дупло.
Да ново си е ново но освен можеби што нема да имаш дефекти и си покриен со гаранција, за 6 месеци се сфаќа болната вистина дека тоа што се добива во 2-3 постаро возило од повисока класа можеби вреди за ризик.