Мењачите на Голф 6 2.0 tdi исто така си патат од глупости. Далеку од „булитпруф“ се. Исто и моторите кај ВЊ. Кај JTD моторите единствено нешто што знае да заебава е контролата на квалитет на издувните гасови. Кај Голф 6 помалку го има овој проблем, пошто кај нив контролата на издувни гасови се пали само на тест бенч (дизелгејт - ти текнуе?!
) Механички, 1.9 jtd 16v е прилично робусен мотор, кој со редовно одржување поминува многу стотици илјади километри. Електронски гличис и глупости, се јавуваат и кај голф, како и кај жабарите.
Еве едно интересно мислење.
https://www.autodna.com/blog/the-best-diesel-cars/За бензинците, ич да не почнуеме муабет 1.4 фси/тфси од таа генерација со сите свои проблеми, ланчиња, дизни турбини суперчарџери вс 1.4 т-јет....
Инаку, Golf 6 генерално е подобро склопено ауто од Браво, има мултилинк оска позади, поголем гепек и повеќе место во кабина. Уствари не блиста со ништо, ама не е и лош во било што, мало је досадан. Бравото на изглед е Моника Белучи у однос на голфот. Има италијански „шмек“ (работи у стилу „шо ќе се замарам со порамнување на ивици“), ако е добро опремено, може да биде одличен избор.
Еве и едно тефче кое истото го потврдува
https://www.torque.com.sg/reviews/group-test-fiat-bravo-vs-citroen-c4-vs-volkswagen-golf/Ако јас треба да бирам на старо, Bravo T-Jet 150hp Sport во секое време пред било кој голф со снага приближна на бравово (120-170hp). Секако, кралот GTi спаѓа во посебна категорија. Бравото со сигурност може да тврдам дека нема да ме изгори за одржување. За голфот, обратно. Секако, ќе кркам по некоја заебанција од типот „знаеш од што е кратенка FIAT на германски?!“, али нема везе, ќе преживеам
Што не` доведува до имиџот. Со Голф имаш специјално место во нашето општество. Со Браво си обичен (и веројатно си се заебал пошто Италијанско ауто си купил)
На крајот, мислам дека секој со своите пари и со својот памет си бира, нема потреба да се караме и расправаме кој мотор е бољи после 300.000км извозени на запад... глупо е