1.8 Z18XER моторот од Опел исто така е малце трики за плин, ем е 140кс атмо, што е катастрофа во 159 шасија. 1.9 со 160кс е катастрофа, а не па 1.8 со 140
Z18XER моторите немаат толеранција за рамнење глава, па секое искривување на глава значи и промена на истата. Нема хидраулични подизачи на вентилите и бара штелување на истите на 30.000км. Исто бара и капалка, пошто се јавува рецесија на ситсовите.
Секако, ако може да се живее со oвие работи, тогаш ОК. Јас најмалку би можел да живеам со мртвите опелови 140кс у алфина школка
Барем да беше C20LET моторот, па да имаше некоја поента
Ако е за штедење гориво, тогаш во 159, 1.9 јтд 8в 120кс и ич глава да не те боли.