^^
И 1.4 и 2.0 во конкретниот случај се по 90 коња. Ниту едниот ниту другиот не е послаб или појак, само работната зафатнина е различна.
И околу 100 кила се разлика...
2.0 би одбрал во секое време. Кога ќе претекнуваш на угорница ќе сфатиш зошто. Коњите и њутнметрите џабе ги имаш на хартија.
Mene vo Yarris mi se problem a ne pa vo Corrola. Baska I kubikazata ...1.4 :/
90 ks ти се проблем во Јарис?Јас во Корола го имам тој мотор и доста добар е за кубикажата и силата а не во Јарис.
Шознам, секој со своите желби.
Само знам дека еднаш кога се возев од Радовиш накај Штип, имаше шлепер а позади него Корола со Д4-Д. Се направи колона од 15 коли заради тоа што тој со Королата не му стискаше да претекне.
Сигурен сум дека да имал тоа што треба под хауба не би се двоумел.
Сосема доволно е 1.4 90кс во королата и 1.4 е доста по агилен од 2.0, така да за во јарисот ова моторче е одлично...
Corolava e 2.0 не е 1.4 така да и чип може да заврши работа.
Нит чип нит бутур нема да помогне за 1.4 мотор. Момци, no replacement for displacement. Чип може само во 2.0 да има ефект.
Заклучок:
Не штедете на мотор. Заради тоа што штедите, кога претекнувате правите поголем ризик за себе и останатите возачи.