e не ке се зезаме....
успеав да отидам во србија, да зваршам таму работа од 3 саати, да се вратам во скопје, со залет да втрчам дома и да се пресоблечам и со залет у гаража кај боро да улетам, да се убедуваме дека подобро е колата сега да ја стави во филер цела, да ја остави 3 дена да лежи во филер па после да ја струга, наместо после 3 саати од шприцање да ја струга... за тие 3 дена на раат да ги среди браниците, лајсните и маската... натенаане што се вика... да ги истинтра како што треба.. наместо да ги прави и нив па цела кола тогаш да ја шприца, и одма да ја струга... и замислете, би моја воља... еве како изгледаше целиот процес:
прво идеше лепење на стаклата и сите оние делчиња што нетреба да добијат филер:
и боро се фрли на шприцање, почна од хаубата:
жалам што само овие 2 слики се добри, затоа што сликав со добар апарат, а он ги фаќа и ситните честици во воздухот па сите слики од процесот на шприцање излегоа како да сме работеле у нај големата магла.. не се гледаат... а и јас шрприцав еден период, додека боро ја мучкаше втората тура на филер... да напоменам за оние што ке приметат дека филерот е црвен-розев... ставивме црвена боја и малку сина за да ја затемни накај љиљакова филерот, за да во блиска иднина као се деси некое камче или гребаница да се деси после фарбање, да не дречи толку многу...
вака изгледаше кога се заврши шприцањето:
и кога ги скинавме хартиите од кола, одкако подзасуши малку:
е сега, може да ги тинтра, маската, лајсните и браниците, кои изгледаат баш вака:
а и ете го... веке се подпре до браникот и веќе размислува што и како со него... овој е релативно непроблематичен.. предниот е доста по проблематичен... има 4-5 слоја боја на него и лак.. фарбан, поправан, па фарбан, па поправан... ке мора да се љупи и струга до пластика... не дозволувам јас такво срање да се крпи и пак на кола да се стави... мозаици ли ке правиме...
е не, ке се зезаме....
толку за денес...