Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 173071 пати)

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6106
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #15 на: 11 Јануари 2013, 10:31:14 am »
@ Rakun4e

Благодарам. Гумите не се од фабрика, тамам работа. Јас ги ставив. Знам дека не изгледаат баш најдобро, али beats the hell out of изгребан браник. Пробано, два пати - еднаш комшијата ги проба, еднаш јас, пред месец дена. Тешко дека ќе засакам Opel пак, али, never say never.

@ LosiPatista

Да? Е па, ќе се распрашам, може да го сменам. Колку чини таков каиш, од прилика? Не сум се возел во Astra G, и стварно незнам, али кај мене, крцкаат у пм. Што би купил? Сега, би одел класа подоле - Suzuki Swift, Seat Ibiza, VW Polo, Alfa Romeo MiTo или Ford Fiesta. Во комбинација би биле Hyundai i30 и Kia Cee'd, ако останувам во компакт класа. И се разбира, Golf, ако има повеќе пари.

@ diablic

Да, крцкањата се поинтензивни при температурни разлики, ама ги има постојано. Околу маслово - GM не ставај. Неможе квалитетно масло со вискозитет 5w30 да биде 1100 денари, кога конкурентските се поскапи за уште 1000-ка. Го полнат и во Западна Македонија, пролистај ја темата за маслата, гледам нов си на форумов. А за филтрите, рачунај тоа се цени во овластен сервис. Последниот, четвртиот сервис си го правев сам, не во овластен сервис, па спореди ги цените. Да, им баат и на продуктите, и на цените во овластен.

Што би купил? Класа подоле - Suzuki Swift, Seat Ibiza, VW Polo, Alfa Romeo MiTo или Ford Fiesta. Во комбинација би биле Hyundai i30 и Kia Cee'd, како и VW Golf, ако се има пари.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #16 на: 11 Јануари 2013, 10:47:35 am »
И мене ме интересира, зошто не би земал Opel? :)

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6106
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #17 на: 11 Јануари 2013, 10:50:57 am »
Класен, се шибаш? :D По проблемчињата што ги наведов во претставувањето, ти би купил Opel?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #18 на: 11 Јануари 2013, 10:57:24 am »
Не бе друже, 50% од проблемите ти се козметички, а другите 50% би ги решил добар мајстор (рецимо, Маршер) и ги сметам како мање-више нормални и очекувани за возило кое се вози секојдневно и се користи во различни временски услови.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #19 на: 11 Јануари 2013, 11:03:32 am »
Ti ne si imal vistinski problemi so kolata, taka da ne se zali ;)
Ovoj model e eden od retkite sto dobro se dvizi so 90ks i ima solidna potrosuvacka. Kolava ima odlicno upravuvanje, direkten volan, samo zaradi polukrutata oska malku podrinuva na dupki, sto moze da bide problem vo krivini. Vo voznite svojstva voopsot ne zaostanuva zad denesnite igraci. Evtina za odrzuvanje.

Kaisot na anlaser e 2-300 denari. Moze sekoj majstor da go smeni za simbolicna suma.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6106
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #20 на: 11 Јануари 2013, 11:04:56 am »
@ zeroSignal

Се разбираме, така е. Ајде, козметичките проблеми се решаваат лесно и релативно евтино. Останатите 50% знам дека ги решава добар мајстор. Еве, да не правиме муабет колку тоа чини. Правиме муабет дека овие проблеми, по мое, не треба да се случуваат на нови автомобили, во рамките на (релативно) толку кратка километража и временски период (~40.000 km и 4.5 години). Одржувањето, односно тоа што ја чувам исто како очите, исто така да не го земеме во предвид.

Башка, има и нерешливи проблеми - пример крцкањето на ентериерот, тресењето при ладен старт..

@ LosiPatista

Во право си, не сум имал вистински проблеми. Ама, и тие ситните нервираат, страшно.

Благодарам на инфото.
« Последно менување: 11 Јануари 2013, 11:27:13 am Diesel »

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #21 на: 11 Јануари 2013, 11:12:11 am »
Промените на температура од -20 до +40 си го прават своето.Верувај дека и кај поскапи коли се случува да има крцкање на пластиките.На временскиве промени како шлаг му доаѓаат и нашиве прекрасни патишта и затоа доаѓа до растресување на секое возило.
Немој да очекуваш богзнае каква разлика кај конкурентите,нијанси се во прашање.Многу зависи и опременоста на возилото,значи ќе му дојде колку пари толку музика.

Мислам дека Опел е далеку од толку лош колку што го претставуваш,јас барем имам сретнато многу задоволни сопственици на Опел,ама секој со своите мислења и убедувања.

Јас колку што имам претстава астрата во тоа време чинеше околу 10000е,за тие пари е одлично возило.

Што и да решиш нека ти е со среќа,а сега за сега создравје да си ја возиш астрата со што помалку проблеми!

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #22 на: 11 Јануари 2013, 11:13:24 am »
И јас се согласувам со класниот.
Околу сите цвичења од моторот што ги опиша, звучат дека доаѓаат од каишот. Смени си го за 700-1000ден. и нема мука да имаш.
Сецкањето на ладен мотор го има кај сите астри, а сум приметил дека помалце или повеќе е изразено во зависност од тоа какво уље користиш.
И да опел се познати по тоа што им крцкаат пластиките на температурни промени, потрошња на уље и слично, но ако сакаш мазга што ќе тера 300К км и јаче, а е ефтина и за купување и за одржување тогаш им нема рамни.

П.С. Еден совет од мене, не напињај на свирката се кинат гумиците и ружно изгледа и тури на воланот навлака некоја зошто се лиже многу валнот :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #23 на: 11 Јануари 2013, 11:15:50 am »
gumicite na volan teraat poveke od 200.000km

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #24 на: 11 Јануари 2013, 11:54:43 am »
Имам дома астра г ама со две врати и искрено скоро и да немам крцкање на платики внатре. Проблемите кој сум ги имал со астрата се единствено во некој ситни електронски делчиња како што беа диоди на алансер ( делфи) магнетна шпунгла или како се вика тоа на компресор на клима некој амерички и толку, сите беа многу ефтини и лесни за поправка, како сајлите за соборување на седиштата за седнување позади. На интернет ги најдов тие кварови како најчести и сите проблеми кај колава што се случува се поради некој вакви добавувачи кој изгледа малце потфрлиле на квалитет.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #25 на: 11 Јануари 2013, 12:29:50 pm »
Супер ти е астрава, вози си ја со здравје и она што го кажуваш како проблеми се согласувам со зеро, најнормално е, ништо страшно, на викацот му рикна ламелата комплет цел сет за 10 000 км, а ти ради пластика што крцка ау не чини  :D Пробај на каишот стави му сапунче, намачкај убаво и види дали ке свири.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3460
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #26 на: 11 Јануари 2013, 13:11:42 pm »
Со здравје да си ја возиш. Потполно те разбирам, знам дека ти е скршен филмот. Купуваш нова кола за да немаш никаков проблем а не да се нервираш зошто тропка зошто тресе и слично.

Не ве разбирам зошто сето ова што му се случило на колегата ви е нормално? Луѓе, НОВА кола е и има поминато само 40 000 км. Недозволиво е да има било каков проблем. Практично моторот е уште не разработен а почнало нешто да цвичи (што и да е) тоа крши филм и се губи мерак на колата.
Поздрав и се најдобро.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #27 на: 11 Јануари 2013, 13:13:40 pm »
Ламелата на Викацот од кевлар и титаниум да беше ќе рикнеше :D
Сам си кажа ја малтретирал колата.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #28 на: 11 Јануари 2013, 13:45:11 pm »
Со здравје да си ја возиш. Потполно те разбирам, знам дека ти е скршен филмот. Купуваш нова кола за да немаш никаков проблем а не да се нервираш зошто тропка зошто тресе и слично.

Не ве разбирам зошто сето ова што му се случило на колегата ви е нормално? Луѓе, НОВА кола е и има поминато само 40 000 км. Недозволиво е да има било каков проблем. Практично моторот е уште не разработен а почнало нешто да цвичи (што и да е) тоа крши филм и се губи мерак на колата.
Поздрав и се најдобро.

zatoa sto se slucuvaat sekakvi sranja bas so novite koli. crknati motori, turbo, lameli, menjaci, klimi, elektroniki, ecu-a...po sto krckanjeto na nekakva si plastika e pickin dim. Problemot moze da nastane ako resi da ja smeni kolata za nekoja druga...

Inaku, ja imame vo posirokata familija kolava na 220.000 km i ne krckaat plastiki. Ama ne e classic.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #29 на: 11 Јануари 2013, 14:46:51 pm »
па за тие пари фала богу дека ќе крцкаат пластики што очекуваше ти?
кога ќе дојдеш накај скопје ќе го средиме тој проблем само ќе спремиш скара и пивце ;)