01.04.2024 година, 146.556 километри.
Заменето:
- Дихтунг за поклопец на вентили Victor Reinz 71-35888-00, 800,00 денари;
- Сет ланец Fai TCK4S, 6.300,00 денари;
- Дихтунг за пумпа за вода Elring 809.284, 200,00 денари;
- Лагер затегач на ПК ремен Ina 531 0891 10, 900,00;
- Антифриз Valeo Protectiv 50, 5l, 1.000,00;
- Масло Mobil Super XE 5W-30 dexos2, 3.5 литри, 1.750 денари:
- Филтер за масло Hengst E611H D442, 500,00 денари;
- Работна рака 5.000,00 денари.
Вкупно: 16.450,00 денари.
Комплетно неплански зафат. Гледам под колата 3-4 капки, баш кај кратерот. Сагнуо сам се, што да видам - мрсно сѐ околу капакот на ланецот, пола картер, под пумпата за вода и компресорот за клима.
Попуштил дихтунгот на капакот од ланчето. Пошто мора да се вади сѐ, цел сет ланец за да се замени заптивката, немаше логика да не го заменам и целиот сет ланец, клизачи, затегнувач, запчаници, семеринг, шрафови и дихтунг.
Исто така што ми е драго што ова се случи точно вака, е што не измеша уље и вода, а било прашање на време, пошто дихтунгот покрај од надворешна страна, ќинисал да попушта и од внатре. Ептен на време се среди.
Зијан од оваа работа сум (освен ќеш) уље, филтер за уље (3.500 километри возено), антифриз (~10.000 километри возено), дихтунг поклопца вентила 900,00 денари и дихтунг на пумпата за вода 200,00 денари.
Ролерот на затегачот од ПК каишот го заменив превентивно, немав проблеми.
Ланчето имало мало истегнување, споредено со новото (3-4 милиметри).
Разлика не чувствувам никаква при работењето и возењето.
03.04.2024 година, 146.580 километри.
Прво, engine bay detail по непланскиот сервис...
Заменет зимскиот со летниот сет. Со зимскиот сет поминати 3.150 километри.
Прво, wheel arch detail на сите четири страни, па заменети тркалата.
Испран и спастрен зимскиот сет...
Да подзатопли саглам, планирам полимеризација на фаровите да си правам (набавив сет за полимеризација) и да ја исперам, пошто од ноември не е перена.