Да привршуваме со зацртаното... 15.08.2023 година, 136.984 километри.
Прво, ја исчистив клапната за гас. Користено Mannol Carburetor Cleaner 9970. Од претходното, а воедно и прво евр чистење поминато цирка две ипол години и 15.656 километри.
Беше валкано, ама ни приближно колку претходниот пат...
Потоа, ги заменив ударните буфери на задните спирали. Демонтажата и монтажата не беа претешки, ако знаеш што правиш. Ако не, ќе вежбаш.
Чистењето е вклучено. Разлика во возењето нема, освен placebo, of course, но има разлика во звукот, пошто сега гледам дека цвилење некое ситно идело од спирлата, пошто немало ништо измеѓу неа и каросеријата. Цело време мислев дека се гуртните, ама на среќа - не.
Наредно, пристапив кон промена на глицеринот. Се откажав од промена на цревата за кочниците, од причина што откако добро ги исчистив фабричките, увидов дека немаат пукнатини, гумата е мека, нема протекување од никаде и стварно нема потреба. Нека стојат, ќе се најдат.
Фабрички, согласно онлајн податоци, капацитетот на системот е нешто помеѓу 0.5 и 0.6 литри. При промената, извадив, а и потрошив од новиот околу 700-800 милилитри, при што сметам дека brake flush-от ми е направен прописно.
Разлика нема во кочењето. Последна промена на глицеринот ми е направена пред 20 месеци и 9.155 километри. Во улогата на пумпа - татко ми.
Еве што испадна, плус состојбата на буферите...
Денеска бев на центрирање, имаше минимални отстапувања, корегирано, сега е топ.
@zeroSignal има поздрав од Гума Бренд Гевгелија.
Утре технички и регистрација.
За годинава, механика - толку, освен ако не дај Боже не се деси нешто непланирано. Сега малку на козметика, ама о том - по том.
Есапот, вкупно, сѐ што е набавено, вика вака:
- Масло Valvoline SynPower MST C3 5W-40 dexos2 5l, 2.000,00
- Филтер за масло Hengst E611H D442, 300,00
- Филтер за воздух Hengst E352L, 450,00
- Филтер за гориво Hengst H110WK, 500,00
- Филтер за полен Hengst E910LI, 450,00
- Свеќички Bosch FQR8LEU2 х4, 1.200,00
- Батерија за далечинско Maxell CR2032, 50,00
- Сензор за притисок на масло Febi Bilstein 17665, 400,00
- Црево за маслена пареа GM 56 56 132, 600,00
- Црево за маслена пареа (картер) GM 56 56 121, 300,00
- Капаче за масло Febi Bilstein 17799, 250,00
- О-ринг на шипка за масло х2, 0
- Пумпа за вода Airtex 1898 со сензор и дихтунг, 3.200,00
- Термостат Gates TH33892G1 92°C, 1.170,00
- ПК каиш Continental 5PK1355, 760,00
- Антифриз концентрат Valeo Protectiv 112 G12 3l, 900,00
- Дестилирана вода, 60l - 850,00
- Капачка за резервоар за гориво Febi Bilstein 01226, 500,00
- Ударен буфер за задни спирали x2 Febi Bilstein 38228, 1.500,00
- Предни црева за сопирачки x2 TRW PHD500, 2.000,00
- Задни црева за сопирачки х2 Febi Bilstein 14764, 1.000,00
- Глицерин Valeo DOT 4, 1.5l, 600,00
- Дихтунг на капак на вентили Victor Reinz 71-35888-00, 900,00
- Рајнзосил, 500,00
- Центрирање, 1.000,00
Ако на тоа ги додадам и:
- Сет опруги и осигурувачи за гуртни Tomex 40-05, 300,00
- Гуртни Ferodo Premier FSB545, 2.000,00
- Акумулатор Magneti Marelli Prima PMA55R, 4.000,00
Вкупно: 27.860,00 денари. Освен центрирањето,
РАБОТНА РАКА - 0 денари.
Not bad. Not bad at all.