Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 183376 пати)

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2344
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1035 на: 07 Септември 2024, 16:01:02 pm »
@nestor04  слушај патилци а не гаталци....


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1036 на: 18 Ноември 2024, 17:21:52 pm »
17.11.2024 година, 154.711 километри.

Заменет летниот со зимскиот сет.

Со летните гуми поминати 8.131 километри.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1037 на: 09 Февруари 2025, 15:17:23 pm »
09.02.2025 година, 157.621 километри - мал сервис.



Земенето:
- масло Liqui Moly TopTec 4600 5W-30, 3.5l - 2.450,00 денари (3.500,00 за 5l);
- филтер за масло Hengst E611H D442 - 266,00 денари, и
- работна рака, 0.

Вкупно - 2.716,00 денари.

Од последна промена поминати 5.532 километри и безмалку 6 месеци.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14379
  • Пудингот на шоферството
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1038 на: 09 Февруари 2025, 15:52:38 pm »
Која е причината шо толку "рано" го менуваш маслото?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1039 на: 09 Февруари 2025, 16:18:21 pm »
Примарно, заради ланецот. Сметам дека значително се продолжува векот на истиот со почести промени, а двете коли се со мотор на ланец.

Второ - секое испуштање, и по 5к километри, уљето е како вода, поготово на оваа кола. Староста на колата, километрите и очигледно очајниот квалитет на масла си го прават своето и не би оставал ништо на случајност.

Трето - после одредена километража (рецимо 4000 километри) нагло почнува да го троши, што е показател дека уљето значителен дел од својствата изгубил за таа километража.

Па и на крај краева, измеѓу 5000 и 7500 километри СЕКОЈ треба да смени бар уље и филтер. И не е така преурането.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14379
  • Пудингот на шоферството
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1040 на: 09 Февруари 2025, 16:29:57 pm »
Моето досегашно искуство ми вели дека си малку параноичен. :)
Освен буџетот,друг зијан нема шо менуваш толку често,така да  кога тебе не ти смета мене ич,но сметам дека нема потреба.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1041 на: 09 Февруари 2025, 16:36:12 pm »
Параноичен, не.

Педантен и одговорен, да.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6020
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1042 на: 09 Февруари 2025, 17:14:33 pm »
Ќе си земиш убава 5W40ка и раат 7-8к километри, ама не од тука (и сам кажуваш за очајниот квалитет).
Kroon Polytech 5W40, збогатен со бор - за заштита на ланецот.
« Последно менување: 09 Февруари 2025, 17:21:47 pm nestor04 »

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1043 на: 09 Февруари 2025, 17:24:32 pm »
Не сакам зимно време 5W-40 да користам.

Ама наредно, летоска, да. Планирам да пробам Motul.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6666
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1044 на: 09 Февруари 2025, 17:32:43 pm »
Во Гевгелија живееш, која зима ;D
Башка зимски период само првата бројка е битка на ладен мотор. Кога моторот ќе си загрее веќе е сосема ок, на загреан мотор втората бројка 40ка е сосема ок.

Башка и нашиве зими ги правите како сибир, а реалноста е дека температурите се воглавном 0 степени просечно, ретко да отиде испод -10 и тоа не трае повеќе од една недела.

Така да слободно терај си постојано 5-40.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6020
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1045 на: 09 Февруари 2025, 18:46:14 pm »
Точно како @FiLo што кажа.

Особено од 5W40ките имаш поголем избор на фул синтетика (ПАО база), па е постабилна после експлоатација (вискозноста на 100 степени паѓа но не колку што може да падне 5W30ката). Кога веќе се грижиш за ланецот побарај масло кое нуди поголема заштита со поголема концентрација на бор или молибден.
Shell Helix Ultra 5W40 или Kroon-Oil PolyTech 5W-40 имаат добри карактеристики погодни за овој тип на мотор.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6919
  • French diamond
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1046 на: 09 Февруари 2025, 22:14:36 pm »
Другар и за мултиаир-ор викаат кратки интервали за промена на масло, спречуваат расипување, па пак рикна, само што си фрлав пари за предвремени менувања на маслото. Така да, не му се замарај многу, ако треба да рикни, ќе рикни.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1372
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1047 на: 09 Февруари 2025, 22:52:52 pm »
Остајте го човекот, баш убаво си ги одржава возилата, камо и ја да можам така, мада мислам дека и на 10.000км не е ептен лошо.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6919
  • French diamond
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1048 на: 09 Февруари 2025, 22:54:57 pm »
10w 40 се менува на 5000, 5w40 нема потреба да се менува под 7000, ако го троши до толку, менувај колата  :)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2423
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #1049 на: 10 Февруари 2025, 08:10:39 am »
Shell Helix Ultra 5W40 или Kroon-Oil PolyTech 5W-40 имаат добри карактеристики погодни за овој тип на мотор.
Добро да се знае, ова ми го ставија во Велиновски (овластен за фиат) во 1,3 мјет (на ланче). Дизел како дизел одма го прља маслото, баш го проверив 100-тина км после сервисот, „црно па се не види“. Да имав домашни услови, ќе го проплакнев моторот со неколку измени на 5000 км, 3 л масло собира моторот, сакам да кажам не е некој расход.
Претпоставката е мајката на сите заебувања