Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 180633 пати)

Присутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5693
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #720 на: 21 Декември 2020, 00:06:38 am »
Klasikot e ovoj model mislam sto se proizveduvaa vo polska. Dosta raboti ustedija za da odrzat cenata. Mozno e da nema fabricka ostava za prva pomosh i digalka ama mozno e.
Jas koga se izletav 2000 i nekoja da zemam od avtomakedonija bea na akcija poslednite serii po cena od 9999 eura i togas znam deka nemaa rakohvat vnatre vo kabina onie racki sto se dase drzat patnicite pozadi sto sedat.
Moze ovoj model ima sve toa sve bese kako stigaa od gore.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6168
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #721 на: 21 Декември 2020, 08:11:51 am »
Има простор, само нема капак / врата. Хеч и караван мислам дека е скроз различна поставеност на гепекот.

Дигалката е под резервното тркало.

Да, во Полска се склопува и да, штедено е. Многу.
« Последно менување: 21 Декември 2020, 08:18:49 am Diesel »

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #722 на: 22 Декември 2020, 22:49:35 pm »
Da digalkata e pod rezervnoto trkalo i kaj mene..... Vo polska,brazil i rusija imaa pogoni kolku se sekavam, kaj nas ete moze od Polska se uvezuvaa....

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1923
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #723 на: 22 Декември 2020, 22:57:42 pm »
Da digalkata e pod rezervnoto trkalo i kaj mene..... Vo polska,brazil i rusija imaa pogoni kolku se sekavam, kaj nas ete moze od Polska se uvezuvaa....

Astra G произведени во Бразил или Русија се за тамошните локални пазари, не за извоз.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6168
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #724 на: 04 Јануари 2021, 14:35:49 pm »
Нешто ме зезаше копчето за рикверц што се поткрева, како да лепеше за долниот дел од топката на менувачот кога е температурата ќе падне негде 9-10 степени, односно при избацување од рикверц не се враќаше само, требаше јас да бутнам. За поладно кога е да не правам муабет.

Откако ќе се повози колата и ќе се стопли кабината или после 6-7 пати кога ќе го повлечам горе-доле, валјда се загревање и се оправаше.

Мислев да не е пружината внатре ослабена, ама за да дојдам до неа треба да излезе топката, што е речиси невозможно без да се уништи.

Затоа побарав линија на помал отпор... Купив бела (литиумска) маст во спреј на Вурт...



Со тенкото црево, пикнато меѓу копчето и топката, нашприцав солидна количина во 2-3 наврати од сите страни и го "разработував" горе-доле да подмачка, пошто оваа маст во спреј не тече, туку се лепи.

Заштитив со вреќа, пошто на знаев што да очекувам, да не направам бербат.





Пробано до 2 степени надворешна температура, работи перфектно, на мое задоволство. Претходно не можев да замислам на таа температура само да се врати копчето.

Кога веќе шприцав, ги подмачкав бравите и шарките на сите врати...



Сега вратите се затвораат само со пуштање. Звуци немаше ни претходно.

Презадоволен од маста, 350 денари. Чуда направи.

Пошто бев во тој фазон, земав и силиконски спреј, да видам што можам со крцкањето на пластиките да направам...



Напрскав буквално на секој спој пластика со пластика и пластика со лим. Ама онака, дарежливо, да кипи. И кедерите ги подмачкав против евентуално замрзнување, со истиов спреј.

Првиот ден, видов подобрување, ама прилично малку. Се осеќаше, во секој случај.

Во наредните ден-два, повеќе од 80% од звуците БУКВАЛНО ИСЧЕЗНАА. Најверојатно од вибрации силиконот се распореди и си "легна" секаде каде што треба.

Има разлика во крцкањето при промена на температурите, вака подмачкано. На ладно помалку се слуша. Go figure.

Најверојатно деновиве ќе ја повторам постапката уште два пати. Очекувам одличен резултат.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7852
  • Плинаш!!!
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #725 на: 04 Јануари 2021, 18:13:11 pm »
Од каде ги зема двата спреја? Доста работа би ми завршиле во животов.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6168
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #726 на: 04 Јануари 2021, 18:23:38 pm »
Белата маст морав да ја нарачувам преку човек кој набавува на големо, пошто не ја најдов нигде во малопродажба.

Отпосле видов дека ја има тука, само поскапа малце...

https://eshop.wurth.com.mk/hsw-100-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BC%D0%B0%D1%87%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87-%D0%B2%D0%BE-%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%98-500ml

А силиконскиот спреј, од авто-делови. Имаш пун курац сегде силиконски спрееви.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7852
  • Плинаш!!!
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #727 на: 04 Јануари 2021, 21:36:45 pm »
Абе има а изгледа налетувам се на некои без врска. А на мотип не сум видел.

Фала за инфо!!

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6168
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #728 на: 11 Јануари 2021, 15:10:37 pm »
Бев пријатно изненаден вчера по дождот.



Си ги извозев 60-70 километри без бришачи. А истураше.

Се изненадив пошто немам ништо специјално нанесено на стаклото.

Последен пат ја перев колата негде средина на октомври. Пред тоа, стаклото последен пат го минев со глина август 2019-та, и од тогаш го бришам после перење само со Ma-Fra Split.



Перам со Sonax Watch&Wax.



Супер задоволен сум, неочекувано.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #729 на: 11 Јануари 2021, 16:44:27 pm »
Следниот пат пушти и бришачи, уште поизненаден ќе бидеш ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6168
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #730 на: 25 Јануари 2021, 13:27:45 pm »
25.01.2021 година, 120.889 километри.



Редовен сервис:

- Масло Mannol Elite 7903 5W-40, 4 литри - 1.250,00 денари;
- Филтер за масло SCT Germany SH 4044 P - 284,00 денари;
- Филтер за воздух Febi Bilstein 30368 - 316,00 денари;
- Филтер за гориво SCT Germany ST 342 - 221,00 денари;
- Филтер за полен Comline EKF119 - 350,00 денари;
- Батерија за далинското Maxell CR2032 - 50,00 денари;
- Работна рака - 400,00 денари.

Вкупно - 2.871,00 денари. Досега, најевтиниот сервис што го имам направено. Со старото уље поминати 4.641 километри.

Уљето е со супер цена. Набавено е локално. Да видам како ќе се понаша.

Филтрите се набавени од autocentar.mk. Препорака за услугата, со мала забелешка - филтерот за гориво малку беше вдлабнат од страната, валјда при транспорт.

Полен филтерот сам си го заменив. Исчистив се, го пуштив да издува на 4-ка, без филтер. Милион ливчиња и куп прашина излегоа од системот. Ја прочистив и вентилацијата со бомба од Сонакс, без филтер. Откако пролуфтирав, го ставив новиот филтер.

И филтерот за воздух сам си го заменив, најмногу заради тоа што сакав куќиштето да го исчистам...

Пред.



После.



Еве и филтрите, стар-нов...



Тоа е тоа, сега за сега. Се е тип-топ, пу, пу.
« Последно менување: 25 Јануари 2021, 17:22:49 pm Diesel »

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #731 на: 25 Јануари 2021, 23:58:03 pm »
Наздравје сервис, овие филтрите навистина ефтини некако Hengst  доста поскапи излегуваат.....Mе интересира  моторчето на клапнта за рециркулација на воздух во кабината дали ти функионира како што треба бидејќи на секоја астра со тек на време почнува да заебава?

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6491
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #732 на: 26 Јануари 2021, 07:25:59 am »
Се крши еден заб од запчаникот, ќе заглави на затворено, и не можи да ја отвори клапната после.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6168
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #733 на: 26 Јануари 2021, 08:00:41 am »
Филтрите идат и до 50% поевтини него Хенгст. Ќе видиме како ќе изгледаат при промена и дали во меѓувреме ќе покажат нешто.

Моторчето го менував веќе. Прво пукна лежиштето на моторчето на самата клапна и моторчето вртеше во место. Дур да сконтам што е, моторчето вртеше цело време.

Прво ја санирав клапната. Во меѓувреме, валјда од преоптеретување, цркна моторчето. 9000 беше ново, купив половно од Астра Х, 20 евра, пошто од старите Г модели не одговара.

Си тера, еве горе-доле 9 години, пу, пу.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #734 на: 01 Февруари 2021, 23:27:58 pm »
Значи не е исто моторчето со астра г? Оти на астра г ги има два модели на изведба германски и француски систем ....