Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 178761 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #525 на: 25 Јануари 2016, 19:09:32 pm »
Интересно бројче начекав денес..



 8)

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #526 на: 25 Јануари 2016, 20:12:51 pm »
Ау брате кај го најде овој ѓаволски број  :) .....

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #527 на: 25 Јануари 2016, 20:16:33 pm »
Дизел брат, спремај се за гулем квар!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #528 на: 26 Јануари 2016, 08:09:34 am »
Wait.. What?

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #529 на: 26 Јануари 2016, 20:15:39 pm »
Нека се множат братче!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #530 на: 26 Јануари 2016, 20:18:21 pm »
Не е дизел, бејзин е.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #531 на: 26 Јануари 2016, 20:24:25 pm »
Ама братот е дизел. ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #532 на: 28 Јануари 2016, 18:43:05 pm »
Нека се множат братче!

Фала, брат.

Не е дизел, бејзин е.

Ама братот е дизел. ;)

Не го разбирам муабетот..

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #533 на: 28 Јануари 2016, 18:55:53 pm »

Не го разбирам муабетот..
Битно Џонтра го разбра :) Инаку:

Дизел брат, спремај се за гулем квар!
(ти се обраќа по никнејм)

Не е дизел, бејзин е.
(мисли дека лошко зборува за горивото што го користи колата)

Ама братот е дизел. ;)
(објаснувам дека колата е бензин, ама ти си дизел)


:)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #534 на: 28 Јануари 2016, 20:07:43 pm »
Не мислам дека лошко зборува за горивото, туку го тролам (пошто ќленот има никнејм дизел а вози бензинец), затоа е напишано беЈзин. :)


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #536 на: 05 Септември 2016, 21:04:45 pm »
Да ја апдејтираме е-сервисната книшка. :P

Во април, годинава, се откачи коленото (или-како-и-да-се-вика) на десниот брисач. Прикачено одма, ама како и што можеше да се очекува, по кратко време пак се откачи. Врзано со пластична стега, привремено, додека да стигнат..



Пар, платени некаде околу 5 амерички, Алиекспрес. Отрилика, вака одеше процесот..


Стабилен, цврст фикс, и мислам дека го решив проблемот за век и веков. Немав време да правам степ-бај-степ, иако имав желба, ама ете.. Некоја наредна прилика. Исчистено и конзервирано се во тој простор меѓу шофершајбната и моторот.

Moving on, 24.05.2016 година, ова го начекав едно утро, пред да одам на работа.



Претпоставувам дека е некое детиште со точак, маме да му плачам, ама тоа е..

Не е санирано, не му е дојден редот.

Во меѓувреме, ми се заеба моторчето што ја регулира клапната за рециркулација на воздух. Додека ја управив клапната..

Ова е тоа.



Ако некој има идеја каде би можел да набавам половно, пошто ново не доаѓа во предвид (9.000,00 му бараат по овластениве), нека помага. Од Астра Х одговара.

05.06.2016 година, 71.279 km.

Пукнато, поточно "расцветано" црево за маслена пареа (!), ако е тоа-тоа.



Немам објаснување како е дојдено до ова. Од крај до крај пукнато, а црево кое не е и под којзнае каков притисок и температура.

Заменет со Febi Bilstein, 1.200,00 денари, 100-ка работна рака, на 06.06.2016 година.



23.08.2016, регистрирана:

- Автоодговорност - 3.555,00 денари;
- Зелен картон - 3.690,00 денари;
- Надомест за јавни патишта - 2.158,00 денари + 35,00 денари провизија;
- Налепница - 60,00 денари + 35,00 денари провизија;
- Административна такса - 50,00 денари + 35 денари провизија;
- Технички преглед + регистрација - 2.669,00 денари,

или вкупно 12.287,00 денари.

Техничкиот е поминат супер, со мали забелешки на амортизацијата, демек "биле попуштени некој процент, ама со оглед на годините, километражата и патиштата, перфектна била". Измерени издувни гасови, се е над просек во поглед на резултати.

01.09.2016 година, 75.178 km, редовен сервис број 8:



- Масло Fuchs Titan GT1 Pro Flex XTL Technology SAE 5w-30, 3l - цена 1.740,00 денари, имав пола литро од лани;
- Филтер за масло Hengst E611H D122 - цена 450,00 денари;
- Филтер за воздух Hengst E352L - цена 500,00 денари;
- Филтер за полен Hengst E910LI, обичен - цена 550,00 денари;
- Филтер за гориво Hengst H110WK - цена 450, 00 денари;
- Брисачи (Предни Praxis AIR 8 20" и 19", назад променета само метлицата) - цена 550,00 денари;
- Батерија за далечинското од централното заклучување Varta CR2032 - цена 55,00 денари;
- Работна рака - 200,00 денари.

Испран моторот и конзервиран, бесплатно, пошто сам го направив зафатот.

Ротирани гумите, на стандарден принцип..



Испрано подвозје, бандажи, раткапни, се по процедура.

Денес, на 05.09.2016 година, на 75.245 km, заменета и десната манжетна, пукната и таа, околу година дена подоцна од левата. Ја имав купено претходно, само 200-ки за работна рака.

Накратко-надолго, тоа е. Оваа "сервисна" година имав главоболки со колата, ама ќе се среди се.

Нареден месец планирам промена на плочки напред, свеќички, глицерин и антифриз.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #537 на: 05 Септември 2016, 21:33:24 pm »
Те зaрече Лoшкo, мa дa пoдoбрo си прoшoл.
Пo средувaњетo нa плaстиките oд ентериерoт штo крцкaa, се имa јaвенo крцкaње нa истите местa?
Сo живa гумa ги средувaше кoлку се сеќaвaм?

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #538 на: 05 Септември 2016, 21:43:00 pm »

Ротирани гумите, на стандарден принцип..

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

И јас ќе ги ротирам сега зимските па наредна сезона летните.

Значи според ова, десна задна иде напред лево, лева задна напред десно. Предна десна назад десно, предна лева назад лево. ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #539 на: 05 Септември 2016, 21:46:56 pm »
Доколку гумите се симетрични, тоа е процедурата. Ако се асиметрични, лево напред со лево назад, десно напред со десно назад.