Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 176333 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #405 на: 08 Март 2014, 09:49:04 am »
Зависи, некои автомобили имаат автоматски прозор на возачката страна, обичен на совозачката.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #406 на: 08 Март 2014, 20:46:45 pm »
На астра г кога вадиш клеми на акомулатор после треба само кога е најгоре прозорот да го задржиш копчето 2-3 сек и се се враќа во нормала го добива автоматското затворање и отворање .......

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #407 на: 09 Март 2014, 22:22:09 pm »


Кај беше да ми кажеш пред да се изнервирам? :P

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #408 на: 09 Март 2014, 23:52:28 pm »
Кај мене пак или сами се средија или јас несвесно сум задржал на момент па се средија :)

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #409 на: 10 Март 2014, 00:54:09 am »
Па и да несакаш ќе го задржиш хаха за тоа е така направено  ;D

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #410 на: 30 Март 2014, 11:26:55 am »
Мало подновување - земени Praxis Air8 бришачи, 50cm и 48cm, од Лукоил - 550 денари.



Не сум ги ставил уште, пошто многу ми е гнасна колата, ќе почекам да ја исперам, па ќе ги намонтирам. Утре валјда.

Морам да искоментирам дека вака од прва, многу добро и современо изгледаат. Дури футуристиички. Me likes.

Мала ретроспектива, онака, чисто да видиме што е што, кога се во прашање брисачи и моето искуство со истите.

1. Фабричките ГМ - машки издржаа. Околу две години.
2. Feral 3G Flex - купени на 10.07.2010-та, 1.000-ка пар. Не бев нешто воодушевен од нив, освен на почетокот. Заменети со..
3. Bosch Фејк - на 24.01.2012-та, купени 550 денари пар. Duh, фрлени во ѓубре после месец ипол, заменети со..
4. Cartech ZMA X New Generation - на 13.04.2012-та, 1.200 денари пар, и супер си го истераа своето. Веќе се изамортизирани, па купени..
5. Praxis Air8 - на 29.03.2014-та, 550 денари пар. По сугестија на форумашите - земени.

Резиме - 3.300 денари и четири пара брисачи за 6 години. Nice.

Ќе чекам погодна прилика да ги намонтирам новиве, а со тоа и да ги пробам. Ќе коментирам како-што, секако.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #411 на: 30 Март 2014, 12:32:14 pm »
Јас оште возум со фабричките, 7 години :-)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #412 на: 30 Март 2014, 12:33:27 pm »
Само ако е гаражирана.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #413 на: 30 Март 2014, 12:35:14 pm »
А бе тука нема сонце, од што ке изгорат :-)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #414 на: 30 Март 2014, 20:14:04 pm »
Јас оште возум со фабричките, 7 години :-)

Ех, од сите наведени можеше да се извади бар уште по 5-6 месеци. Од оригиналните и од ZMA X можев и уште година да ги терам.

Не подрипнуваат, не стругаат, само оставаат линии.

Јас неможам тоа да го гледам. Не за 10 евра годишно. ;)

Отсутен tsd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 30
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #415 на: 31 Март 2014, 18:50:40 pm »
Јас ги терам оргиналните 5та година, со добро пребришување со влажна марамица 1 месечно топ си бришат, у меѓувреме рчкав по јутубон, барав идеи за модификации на кокпитот и налетав на адаптација на клучот во клуч скакавац, како на поновите, да не има некој искуство за вакво нешто или ја ќе бидам прв? По клучариве сум прашувал на времето викаа дека не е возможно
Прилог, видеото :)
http://youtu.be/52Z2Sx7P_D0

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #416 на: 01 Април 2014, 01:58:58 am »
Треба да имаш таков сет инаку ете возможно е ...

Отсутен tsd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 30
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #417 на: 01 Април 2014, 19:17:55 pm »
Ми кажаа дека клучарот од сити мол правел дупликати. На скакавац за околу 1500 ден.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #418 на: 01 Април 2014, 19:23:23 pm »
Ја сум прашувал за истово ми рекоа дека не може. Во сити мол немам прашано.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #419 на: 02 Април 2014, 03:00:40 am »
@ Roci

Не, не сум имал ништо мака, освен што морам да го слушам клинестиот каиш како ш'шти два-три дена, на првото палење насабајле.

Ама тој ш'шти и на влажно или дождливо време, така да.. Нема мака.

А колко време ти ш'шти клинестиот каиш?
Ако не си менувал каиш, мислам дека е нормално.