Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 178639 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #420 на: 02 Април 2014, 18:42:27 pm »
Клучот може да се направи, гледав некој сет прилагоден за тоа на Алиекспрес или ДиЕкс, или МиниИнДБокс, не сум сигурен.

@ karajann

Каишот ш'шти од втората година, не е менуван. Најмногу се осеќа кога врне малку повеќе (зимава, чудо, не го слушав многу, речиси ич) и кога го перам моторот, првите два-три дена.

После нема мака.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #421 на: 02 Април 2014, 18:53:36 pm »
треба да видиш со затегачите да ти ги стегнат негде со исправен момент клуч по фабрички спецификации

може да е за нијанса олабавен или престегнат

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #422 на: 02 Април 2014, 20:35:31 pm »
Пола кола смени, само каишот од 500 денари не.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #423 на: 05 Април 2014, 20:52:21 pm »
треба да видиш со затегачите да ти ги стегнат негде со исправен момент клуч по фабрички спецификации

може да е за нијанса олабавен или престегнат

Можно е. Прва прилика би проверил.

Пола кола смени, само каишот од 500 денари не.

Е што толку и сменив на колата?

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3810
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #424 на: 05 Април 2014, 21:15:00 pm »
5 para brisaci, i odma toa e pola kola xaxax ;D ;D ;D

Отсутен tsd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 30
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #425 на: 08 Април 2014, 15:21:54 pm »
Заебаајте се вие,ја ќе треба предни плочки да мењам изглеа,ми вришти предно лево од време на време, а не гледам друго шо би можело да биде проблемот. Бај д веј прошла недела ја пуштив на технички и кочниците си кочат перфекција.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #426 на: 08 Април 2014, 20:48:30 pm »
@tsd  :)

 

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #427 на: 08 Април 2014, 22:34:11 pm »
Јас ги терам оргиналните 5та година, со добро пребришување со влажна марамица 1 месечно топ си бришат, у меѓувреме рчкав по јутубон, барав идеи за модификации на кокпитот и налетав на адаптација на клучот во клуч скакавац, како на поновите, да не има некој искуство за вакво нешто или ја ќе бидам прв? По клучариве сум прашувал на времето викаа дека не е возможно
Прилог, видеото :)
http://youtu.be/52Z2Sx7P_D0

Коа сме кај клучевите..

Живо џабе. Има и поевтино, за 7-8 долари.. Се исплати, пофинта е flip key.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #428 на: 08 Април 2014, 23:43:09 pm »
Ама колку се квалитетни?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #429 на: 09 Април 2014, 21:35:25 pm »
Сеа, прашање е. На крај од краиштата, го имаш оригиналот - прежалуваш 500-ка, и пробуваш.

Отсутен tsd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 30
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #430 на: 13 Април 2014, 18:56:37 pm »
@tsd  :)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
 

Од презафатеност уште не сум ја отворил да видам што и е, поретко и потивко пишти сеа најчесто на свртен  волан , неделава најверојатно ќе успеам да завршам работа,а најверојатно и ќе се видам со агентот од вурт па ќе набавам и вакво :-)

Сменив плочки денес, на 33983км. Земав полски за 1400 ден а одпосле (нели нормално) ми кажаа дека истите ги имало за 800-900 ден. у колзе кај семафорите демек тој бил увозникот
ете сликинче од старите
ПС Јако могуче е да ми се повторува пораката пошто ми се издеси нешто со компјутеров, однапред се извинувам :)

[/img]https://www.dropbox.com/s/dxw2hlmbtb7c31g/2014-04-14%2017.42.40.jpg[/img]
« Последно менување: 14 Април 2014, 19:14:08 pm tsd »

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #431 на: 14 Април 2014, 21:41:34 pm »
А да си земеш Sonax MOS2 Oil NanoPro?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #432 на: 16 Април 2014, 20:19:46 pm »
Конечно, санирани гребнатинките по браниците. Вкупно пет места, а попатно извадени и заштитните гумици што ми беа залепени..

Од брзање заборавив да сликнам "пред".. Јеби га.

Тежок почеток..





Испрано добро се што се таложело под браниците во минатите шест години.

Завршно..

















Патем, еве како изгледаат брисачите на лице место. Фантастично бришат. Препорака.





Останаа уште овие точки од камчиња, и гребаницата на раткапната ама нека се. За од уроци.







Раткапната би ја менувал, во случај да налетам на оригинал, и да немора да ги земам сите четири. Бар две..

Тоа е тоа - me happy. Btw..

Проблеми, од купување, до денес (пречкртаните се санирани):

- Неколку ситни гребнатинки, кои ќе се санираат, се надевам што побрзо;
- Еднаш префарбан предниот браник, поради инцидент со камионче;
- Незнам колку пара бришачи сменив, неможам да погодам. Овие последниве ги погодив, веќе година дена ги возам, и бришат како и првиот ден. Се работи за Cartech ZMA X New Generation, купени од Perfect Car Wash.
- Санирана мала гребнатинка на заднито крило и стоп светло;
- Удрен лев ретровизор, заменето само стаклото, останато е оригиналниот;
- Проблем со моторчето за рециркулација на воздухот во колата;
- Во последно време, слушам некакво зуење и "цвилење" од моторот за парното, најмногу во втор степен на брзина;

- Кога е влажно надвор, при првото тргнување колата тресе, како почетник да вози, во првите 50-100 метри;
- Исто, на влажно време, каишот од алтернаторот ш'шти и свири, првите 50-100 метри;
- Пластиките во внатрешноста крцкаат ненормалнo, сите, од сите страни;
- Еднаш ми се запали Check Engine, исклучен со компјутерска дијагностика. Наводно, проблем со системот за гориво, односно вода во горивото;
- При последниот сервис, променета е штопната на картерот, затоа што оригиналната се заеба, а од тоа страдаше лежиштето во картерот. Заменета со, за нијанса, поширока штопна;


Листава, од првата страна? It's gone.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #433 на: 16 Април 2014, 20:53:26 pm »
Супер испаднале браниците сега пази ги да не ти се изгребат  :)  и едно прашање дали е тешко да се извади предниот браник?

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #434 на: 16 Април 2014, 20:59:54 pm »
10 минути работа е вадење преден браник :)


Раткапната би ја менувал, во случај да налетам на оригинал, и да немора да ги земам сите четири. Бар две..


Абе какви раткапни, стави си бандаж :)

Инаку вакви оригинални раткапни (мислам) дека можам да ти најдам по прифатлива цена, само не знам во каква состојба се...