Pocekaj barem 2 saata po polnenje ili vozenje da se stabilizira pa potoa meri napon. Rano sabajlecki na ladno najdobro
Мерев, 12.3v, наутро. Smart полначов покажуваше дека е 40% полн акумулаторот.
После тоа запали како кибрит
Кога ја изгаснав по неколку минути беше 12.8v.
Дали е добро да му направам Repair или нема потреба? Лани знам последно правев...
Teoretski 12.3V e napon na 70% poln akumulator. Bi trebalo da e 12.8V koga e celosno poln (shto nema da trae dolgo posle polnenje zatoa shto chim go otkachish od polnach pochnuva poleka da se prazni. Voobichaeno akumulatorite "ljubat" da bidat na okolu 80% polni ili od prilika 12.4V)
Problemot so toa e shto poleka poleka kje si sulfatizira i po nekoe vreme nema da moze da go vratish na poln kapacitet. I primer od 80Ah akumulator kje stane 0.8*80= 64Ah. Na sledno polnenje kje go napolnish mozebi do maksimum 70Ah (seto ova se samo teoretski brojki) i toj pak ke si se stremi da dojde na 80% poln i kje si sulfatizira po shto bi se simnal na 56Ah..i taka se dodeka ne dojde do nekoj stadium koga nema da mozish veke da zapalish so nego.
Ubavo bi bilo da go napolnish i da mu udrish nekolku saati repair mode ako ima polnachot (praktichno nema da se sluchat chuda, no ako ne e stoen dolgo na toj napon kje go osvezi malku vo pogled na kapacitet).
Ako ne ja vozish kolata chesto i na dolgi relacii kolku i da izgleda chudno najdobro bi bilo da dopolnuvash barem ednash mesechno za da ne ti sulfatizira akumulatorot, ama koj go pravi toa? Nikoj, zatoa i ni traat po 3 godini akumulatorite.
Eve ti podolu edno slikche za orientacija vo odnos voltaza/stepen na napolnetost na akumulatorot.
https://cdn05.zipify.com/-mZRot-F4iJiC_t0gjGDEWw9dmw=/fit-in/1080x0/eab9b9e83f714e348d9cf231c1343dc4/state-of-charge.png