Автор Тема: Намалување на потрошувачката.  (Прочитано 281828 пати)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #705 на: 13 Јуни 2014, 17:42:47 pm »
Димензијата на гумите игра огромна улога. Што повеќе гума толку помал притисок може да тера, аналогија најди во точаците и ќе ти стане јасно :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #706 на: 13 Јуни 2014, 17:44:36 pm »
Што повеќе гума толку помал притисок може да тера

Томе, ова не сум сигурен дека го разбирам, а би сакал. Дали можеш да го објасниш со други зборови?

Не, не велам „не си во право“ туку само „не те разбирам што точно сакаш да кажеш“.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #707 на: 13 Јуни 2014, 17:45:26 pm »
Димензијата на гумите игра огромна улога. Што повеќе гума толку помал притисок може да тера, аналогија најди во точаците и ќе ти стане јасно :)

Веројатно све си игра улога. И големина на гума, и тежина на возило, и како е изведена суспензијата..

Јас поради тоа  се држам до пропишаните вредности од произведувачот :) (Кај точак не баш :) )


Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #708 на: 13 Јуни 2014, 17:52:57 pm »
Што повеќе гума толку помал притисок може да тера

Томе, ова не сум сигурен дека го разбирам, а би сакал. Дали можеш да го објасниш со други зборови?

Не, не велам „не си во право“ туку само „не те разбирам што точно сакаш да кажеш“.

сакам да кажам дека (односно ќе пробам да го објаснам) кај гума со поголем страничен ѕид споредено со онаа со помал страничен ѕид зборувајќи за иста димензија на нагазната површина се оди со помал притисок заради тоа што има поголем волумен на воздух (ова е моја претпоставка мислам дека некаде читав за истово). Да речеме дека имаме една гума 205/35-Р18 и друга гума 205/85-Р14 со ист вкупен дијаметар(на памет ги дадов димензиите незнам дали се со ист дијаметар). За гумата монтирана на 18ките препорачан притисок би бил 2.7 (на памет) бари додека за таа монтирана на 14ките би бил 2.1 (на памет) бари а двете би ја имале својата функционалност. Како пример за ова можеш да видиш Кашкаито кај тебе на кој притисок се пумпаат и после да споредиш со некои гуми кои имаат ист дијаметар меѓутоа на значително поголем бандаш и помал страничен ѕид. Нормално имаат сосема различни возни карактеристики ама сега тоа не ни е битно.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #709 на: 13 Јуни 2014, 18:08:38 pm »
Сакаш да кажеш дека различни димензии на гуми, а на исто возило, бараат различни притисоци?

Притисок си е притисок. Помал волумен и помалку воздух наспроти поголем волумен и повќе воздух - притисокот е ист. Препорачаниот притисок е определен од оптоварувањето на колата, а не од димензијата (големината) на гумата.

http://www.bridgestone.com.au/tyres/passenger/care/pressure.aspx

"Contrary to popular belief, tyre pressure is not determined by the type of tyre or its size but
upon your vehicle's load and driving application i.e. speed"

Се согласувам дека е контраинтуитивно, т.е. дека интуицијата зборува „помала гума треба поголем притисок“, но во автомобилизмот многу, многу работи се контраинтуитивни.

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #710 на: 13 Јуни 2014, 18:21:59 pm »
Јас поради тоа  се држам до пропишаните вредности од произведувачот :) (Кај точак не баш :) )


Колку ги пумпаш на точакот ? Кај мене задната ја ставам 4.0, предната околу 3.5/ Зборам за крампонки гуми, 2.10х26, за возење по асфалт. За роуд бајк знам ги пумпате 7-8-9 бари... 

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #711 на: 13 Јуни 2014, 18:26:11 pm »
Mountain Bike: 3.5 и двете (треба помеко да биде).


Road Bike: 8


Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #712 на: 13 Јуни 2014, 20:15:14 pm »
Сакаш да кажеш дека различни димензии на гуми, а на исто возило, бараат различни притисоци?

Притисок си е притисок. Помал волумен и помалку воздух наспроти поголем волумен и повќе воздух - притисокот е ист. Препорачаниот притисок е определен од оптоварувањето на колата, а не од димензијата (големината) на гумата.

http://www.bridgestone.com.au/tyres/passenger/care/pressure.aspx

"Contrary to popular belief, tyre pressure is not determined by the type of tyre or its size but
upon your vehicle's load and driving application i.e. speed"

Се согласувам дека е контраинтуитивно, т.е. дека интуицијата зборува „помала гума треба поголем притисок“, но во автомобилизмот многу, многу работи се контраинтуитивни.
Интересна тема за разговор е ова, да не труеме тука мислам дека има друга ваква ако нема ќе отвориме. Во секој случај утре кога ќе бидам малце по слободен ќе побарам да расчитам па ќе изведеме заклучок некој.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #713 на: 13 Јуни 2014, 20:29:27 pm »
Донекаде има логика ова Филип што го зборува. Проблемот е што меѓу две препорачани димензии на гуми се јавуваат мали разлики во волуменот, и од тука можеби произлегуваат децималните разлики во притисокот.

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
  • Custom made interiors
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #714 на: 23 Јуни 2014, 13:35:09 pm »
И јас мислам дека Има улога и волуменот на гумата. Еве на пример задните гуми на трактор ИМТ 539 се пумпаат на 1.8 бари...
Значи поголем волумен помал притисок...

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #715 на: 23 Јуни 2014, 13:40:14 pm »
Камионските пример на 8-9 бари ги пумпаме... :D Зависи и од намена, колкав товар ќе носи и слично :)

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #716 на: 23 Јуни 2014, 17:22:59 pm »
Има некоја финта со тие гумите.На Утоварна ги пумпаат 2.5-3 максиум,на Дампери исто така,а огромни гуми.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #717 на: 23 Јуни 2014, 17:29:14 pm »
Па и на точакот, 3.0/3.2..

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #718 на: 23 Јуни 2014, 17:32:23 pm »
На сава надворешна или внатрешна беше пишува препорака до 2,5 бари.
Кога ќе седнам меќа е на 2.5.



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #719 на: 23 Јуни 2014, 19:12:17 pm »
Па и на точакот, 3.0/3.2..
Зависи што точак.