Автор Тема: Намалување на потрошувачката.  (Прочитано 282372 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #435 на: 23 Мај 2013, 09:32:13 am »
legendo, so piese od sabajle :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #436 на: 23 Мај 2013, 09:37:11 am »
Млеко. Друже, што ја чепкаш темава кога не се разбираш во авто механика? М? ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #437 на: 23 Мај 2013, 09:39:17 am »
Vo Chetvrta brzina ne vozi so pomalku od 2000rpm zasho stradaat Lagerite na radilicata Aksialno-Radialno shto se dvizhat

Зошто би страдале лагерите? Не гледам причина.
Гледам причина да страдаат кариките кои поради малиот број на вртежи и релативно долгото време за движење на клипот од најгорната до најдолната точка под притисок.

Што има врска дали кариката ќе отиде x пати горе-доле за време y, или x*3 пати за време y/3?
Подолго време треба да го држи високиот притисок во клипот на секое одење. При 1200рпм на пример.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #438 на: 23 Мај 2013, 09:47:11 am »
Полесно е за кариката е да оди надоле со исто оптеретување на клипот за пократко време отколку за подолго.

Да, но АКО оптоварувањето е исто, тогаш за истата работа ќе треба повеќе ПАТИ да иде горе-доле, и на крај на исто ќе му дое.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #439 на: 23 Мај 2013, 09:52:43 am »
Да беше исто, бензинците и дизелите ќе користеа исти карики. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #440 на: 23 Мај 2013, 10:12:34 am »
Полесно е за кариката е да оди надоле со исто оптеретување на клипот за пократко време отколку за подолго.

Да, но АКО оптоварувањето е исто, тогаш за истата работа ќе треба повеќе ПАТИ да иде горе-доле, и на крај на исто ќе му дое.

Епа нее исто :) подобро повеќе пати пократко отколку помалку пати подолго. Исто е ама не е исто :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #441 на: 23 Мај 2013, 10:22:48 am »
Абе Фаланга, си измешал нешто, тоа за ебавање важи не за кариките!

Отсутен Apostolski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #442 на: 20 Јуни 2013, 15:45:14 pm »
на пунто хгт ако сакам помала потрошња на колку обртаи е пожелно да мењам, до сеа си мењам јас на 2 2ипол макс 3 некад ако се заборавам

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #443 на: 20 Јуни 2013, 15:54:29 pm »
Не е тоа дизел - не се заебаај! :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Apostolski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #444 на: 20 Јуни 2013, 16:07:10 pm »
Не е тоа дизел - не се заебаај! :D
епа?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #445 на: 20 Јуни 2013, 16:12:28 pm »
накај 8 xD

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #446 на: 20 Јуни 2013, 16:21:03 pm »
ќе си купиш jtd или ќе си туриш плин

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #447 на: 20 Јуни 2013, 16:35:02 pm »
на пунто хгт ако сакам помала потрошња на колку обртаи е пожелно да мењам, до сеа си мењам јас на 2 2ипол макс 3 некад ако се заборавам

Наспроти популарната авто-митологија, за просечната потрошувачка не е многу важно на колку точно обртаи ќе шалташ. Има еден куп други фаткори кои се далеку, далеку по значајни.

Разликите во вкупната потрошувачка при шалтање на x или x+-500 рпм се занемарливи.

Отсутен Maks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 253
    • RACE CHIP
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #448 на: 20 Јуни 2013, 16:50:54 pm »
Штета што не сум се родил 30 години порано.
Сакам коли од железо не од пластика,пластични имав пред пубертет.  

FrontWD Sucks!!!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #449 на: 20 Јуни 2013, 17:00:17 pm »
на пунто хгт ако сакам помала потрошња на колку обртаи е пожелно да мењам, до сеа си мењам јас на 2 2ипол макс 3 некад ако се заборавам

Наспроти популарната авто-митологија, за просечната потрошувачка не е многу важно на колку точно обртаи ќе шалташ. Има еден куп други фаткори кои се далеку, далеку по значајни.

Разликите во вкупната потрошувачка при шалтање на x или x+-500 рпм се занемарливи.

Сѐ додека е x <3000 :) Ako x > 6.500, има влијание.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.