Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: Falangasaurus на 23 Мај 2013, 09:22:44 amЦитат: ZeusftW на 23 Мај 2013, 01:52:42 amVo Chetvrta brzina ne vozi so pomalku od 2000rpm zasho stradaat Lagerite na radilicata Aksialno-Radialno shto se dvizhatЗошто би страдале лагерите? Не гледам причина.Гледам причина да страдаат кариките кои поради малиот број на вртежи и релативно долгото време за движење на клипот од најгорната до најдолната точка под притисок.Што има врска дали кариката ќе отиде x пати горе-доле за време y, или x*3 пати за време y/3?
Цитат: ZeusftW на 23 Мај 2013, 01:52:42 amVo Chetvrta brzina ne vozi so pomalku od 2000rpm zasho stradaat Lagerite na radilicata Aksialno-Radialno shto se dvizhatЗошто би страдале лагерите? Не гледам причина.Гледам причина да страдаат кариките кои поради малиот број на вртежи и релативно долгото време за движење на клипот од најгорната до најдолната точка под притисок.
Vo Chetvrta brzina ne vozi so pomalku od 2000rpm zasho stradaat Lagerite na radilicata Aksialno-Radialno shto se dvizhat
Полесно е за кариката е да оди надоле со исто оптеретување на клипот за пократко време отколку за подолго.
Цитат: Falangasaurus на 23 Мај 2013, 09:28:12 amПолесно е за кариката е да оди надоле со исто оптеретување на клипот за пократко време отколку за подолго.Да, но АКО оптоварувањето е исто, тогаш за истата работа ќе треба повеќе ПАТИ да иде горе-доле, и на крај на исто ќе му дое.
Не е тоа дизел - не се заебаај!
на пунто хгт ако сакам помала потрошња на колку обртаи е пожелно да мењам, до сеа си мењам јас на 2 2ипол макс 3 некад ако се заборавам
ќе си купиш jtd
Цитат: Apostolski на 20 Јуни 2013, 15:45:14 pmна пунто хгт ако сакам помала потрошња на колку обртаи е пожелно да мењам, до сеа си мењам јас на 2 2ипол макс 3 некад ако се заборавамНаспроти популарната авто-митологија, за просечната потрошувачка не е многу важно на колку точно обртаи ќе шалташ. Има еден куп други фаткори кои се далеку, далеку по значајни.Разликите во вкупната потрошувачка при шалтање на x или x+-500 рпм се занемарливи.