Автор Тема: Намалување на потрошувачката.  (Прочитано 282404 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #420 на: 16 Април 2013, 09:40:50 am »
Во упатството на Реното за најмала потрошувачка пишува нешто во стилот: accelerate briskly through the gears and at 50km/h you should already be in 4th or 5th gear cruising or accelerating gently.

Значи вика на брзинка да се забрзува докај 50 а после бавно да се забрзува нагоре.

така е: што ПОБРЗО до највисокиот можен степен на пренос, а после во тој нависокиот степен - полека

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #421 на: 16 Април 2013, 09:47:09 am »
Ја така планирам Бугатито да го возам. Што побрзо до 250, после да крузам на 250.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #422 на: 16 Април 2013, 10:15:23 am »
Те молам во десната лента да се движиш и да не пречиш на останатите учесници во сообраќајот.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #423 на: 16 Април 2013, 11:36:30 am »
Заборави да ми ја пуштиш Move Bitch Get Out The Way..

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7514
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #424 на: 16 Април 2013, 11:47:17 am »
Тоа е тоа :D :D :D ;D

Отсутен ZeusftW

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #425 на: 23 Мај 2013, 01:52:42 am »
Vo Chetvrta brzina ne vozi so pomalku od 2000rpm zasho stradaat Lagerite na radilicata Aksialno-Radialno shto se dvizhat

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #426 на: 23 Мај 2013, 02:01:18 am »
Не сум сигурен дали страдаат при одржување на брзина... Би рекол дека трпат оптеретување ако при тие обртаи, во тој степен, нагло се даде гас во обид да се забрза. Исто така, би рекол дека ова се однесува за бензинци, пошто колку што знам, дизели немаат мука со <2000 обртаи во 4-та.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #427 на: 23 Мај 2013, 08:46:13 am »
Рекла казала.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #428 на: 23 Мај 2013, 08:49:20 am »
kaj dizel 1700-3500 e zeleno pole na vrtezi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #429 на: 23 Мај 2013, 08:53:11 am »
Кај дизел 2000 рпм се одлична точка за стискање педала до под. Најубаво влече ако се почне од таму некаде.

Кога бензинаш прв пат вози дизел, обично со стартовите (претицање, ово-оно) почнува над 3000 рпм и после се чуди зашто не му иде и вика „аии абе ова не влече, не иде, тапа, таман повлекло треба да смениш брзина бла бла бла...“. А пробај зафати ја целата макс торк зона од 1700-1800 рпм нагоре, па дур стигнат обртаите до 3000 ти више си претицал све што треба да претицаш.

Отсутен Maks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 253
    • RACE CHIP
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #430 на: 23 Мај 2013, 09:10:02 am »
Во упатството на Реното за најмала потрошувачка пишува нешто во стилот: accelerate briskly through the gears and at 50km/h you should already be in 4th or 5th gear cruising or accelerating gently.

Значи вика на брзинка да се забрзува докај 50 а после бавно да се забрзува нагоре.

така е: што ПОБРЗО до највисокиот можен степен на пренос, а после во тој нависокиот степен - полека

moze i  da ja parkiras na udolnica,pustija u ler do 50 i direkt u 5 ta brzina :)
Штета што не сум се родил 30 години порано.
Сакам коли од железо не од пластика,пластични имав пред пубертет.  

FrontWD Sucks!!!

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34297
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #431 на: 23 Мај 2013, 09:22:44 am »
Vo Chetvrta brzina ne vozi so pomalku od 2000rpm zasho stradaat Lagerite na radilicata Aksialno-Radialno shto se dvizhat

Зошто би страдале лагерите? Не гледам причина.
Гледам причина да страдаат кариките кои поради малиот број на вртежи и релативно долгото време за движење на клипот од најгорната до најдолната точка под притисок.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #432 на: 23 Мај 2013, 09:24:49 am »
a zosto pa da stradaat karikite

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #433 на: 23 Мај 2013, 09:25:33 am »
Vo Chetvrta brzina ne vozi so pomalku od 2000rpm zasho stradaat Lagerite na radilicata Aksialno-Radialno shto se dvizhat

Зошто би страдале лагерите? Не гледам причина.
Гледам причина да страдаат кариките кои поради малиот број на вртежи и релативно долгото време за движење на клипот од најгорната до најдолната точка под притисок.

Што има врска дали кариката ќе отиде x пати горе-доле за време y, или x*3 пати за време y/3?

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34297
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #434 на: 23 Мај 2013, 09:28:12 am »
Полесно е за кариката е да оди надоле со исто оптеретување на клипот за пократко време отколку за подолго.